Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal ta opp et par videregående fag denne våren, og det begynner å bli veldig på tide å få gjort unna oppmeldingen. Det ene faget er skriftlig, der har jeg fått eksamensdato allerede, men på faget jeg vil ta med muntlig eksamensform står det ingen dato enda. Noen som vet hvorfor det er sånn, og eventuelt om jeg kan risikere at de faller på samme dag? Litt kjedelig å betale 1500,- hvis de ender opp med å være samtidig. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fordi de ikke vet det enda, men de kræsjer ikke uansett. SKriftlig er alltid i god tid før muntlig :)

Jeg sliter med å få betalt med bankaxept på privatistweb. Flere som sliter med det?

Skrevet

Åh, takk, nå reddet du kvelden! :jepp: Hvilke fag skal du ta opp, om jeg kan få spørre? :)

(Ingen problemer med betaling her, forresten. Antar det er betalt når status står som betalt. :gjeiper: )

Skrevet

Muntlig er klokka 16:30 så om det er samme dag rekker du begge uansett :)

Skrevet

Åh, takk, nå reddet du kvelden! :jepp: Hvilke fag skal du ta opp, om jeg kan få spørre? :)

(Ingen problemer med betaling her, forresten. Antar det er betalt når status står som betalt. :gjeiper: )

Jeg tar bare nye fag :) Har generell studiekomp. fra før av, men i år har jeg tatt 1T + R1-matt og kjemi1 :)

Betalte du med bankaxept?

Skrevet

Noen som vet hvilken eksamensform det blir på muntlig? skal ta historie muntlig som privatist..er det den eksamensformen der du får vite oppgaven din 30 minutter før? :)

Skrevet

Noen som vet hvilken eksamensform det blir på muntlig? skal ta historie muntlig som privatist..er det den eksamensformen der du får vite oppgaven din 30 minutter før? :)

Jeg tror det er sånn på alle muntlige. Vi fikk beskjed om at privatiskeksamen i Oslo har fått nye regler som taes i bruk fra sommeren av. At istedenfor å trekke to temaer før 30 min forb.tid, så trekker man bare ett. Så er tema nr. 2 overraskelse..

Skrevet

Jeg tror det er sånn på alle muntlige. Vi fikk beskjed om at privatiskeksamen i Oslo har fått nye regler som taes i bruk fra sommeren av. At istedenfor å trekke to temaer før 30 min forb.tid, så trekker man bare ett. Så er tema nr. 2 overraskelse..

huff..håper ikke at tema nr. 2 blir en overraskelse! er bare vandt med 48-timers modellen også, så dette kan bli spennende! :(

Skrevet

huff..håper ikke at tema nr. 2 blir en overraskelse! er bare vandt med 48-timers modellen også, så dette kan bli spennende! :(

Skal du ta i Oslo? I så fall blir det nok sånn. Vi fikk beskjed om at det blir sånn for alle i Oslo. Reglene er visst nylig bestemt. Vi fikk beskjed om dette forrige fredag.

Skrevet

Nei, jeg skal ta i Ålesund..har ikke fått beskjed om hvordan det blir her, men regner med vi får informasjon snart..håper på det beste :)

Skrevet

Jeg tar bare nye fag :) Har generell studiekomp. fra før av, men i år har jeg tatt 1T + R1-matt og kjemi1 :)

Betalte du med bankaxept?

Ah, jeg så ikke før nå at det var det du prøvde å betale med. :sjenert: Jeg brukte visa.

Skrevet

Nei, jeg skal ta i Ålesund..har ikke fått beskjed om hvordan det blir her, men regner med vi får informasjon snart..håper på det beste :)

I beskjeden jeg fikk var det presistert "I Oslo". Men kan jo hende det er sånn overalt.. Eller at det bare er i Oslo. Håper det beste for deg :) Var ikke akkuratt en god nyhet for meg..

Skrevet

Ah, jeg så ikke før nå at det var det du prøvde å betale med. :sjenert: Jeg brukte visa.

Åja, kanskje jeg skal prøve det..

Noen andre som har klart det med Bankaxept? Jeg har prøvd både i går og idag, og det går ikke gjennom. :sukk: Må vel ringe dem, siden det begynner jo å haste.

Skrevet

Åja, kanskje jeg skal prøve det..

Noen andre som har klart det med Bankaxept? Jeg har prøvd både i går og idag, og det går ikke gjennom. :sukk: Må vel ringe dem, siden det begynner jo å haste.

Visa gikk igjennom med en gang, i hvert fall. :)

Gjest stinemor91
Skrevet

Det er fordi de ikke vet det enda, men de kræsjer ikke uansett. SKriftlig er alltid i god tid før muntlig :)

Jeg sliter med å få betalt med bankaxept på privatistweb. Flere som sliter med det?

feil rett før jul var det på samme dag i engelsk muntlig og skriftlig, så jeg måtte dele det opp

Skrevet

Er der i morgen eller i dag en må betale?

Skrevet

Er der i morgen eller i dag en må betale?

Så vidt jeg har skjønt må man betalte før 1.2, så da har du i dag (mandag) og imorgen på deg. :)

Skrevet

Håper noen kan svare på dette fort:

Etter at dere hadde betalt, kom det umiddelbart "status: betalt" da? Eller tar det tid? Tror ikke jeg har klart å betale, men vil ikke betale to ganger heller..

Skrevet

Ja det stod betalt med en gang, fikk også mail med bekreftelse.

Skrevet

Det skal komme betalt med engang..i fjor når jeg skulle betale så stod det ikke at jeg hadde betalt, da hadde det skjedd noe slik at det ikke ble trekt, så jeg måtte betale igjen. Det samme skjedde med kompisen min, så han rakk ikke å betale før fristen, men ringte privatistkontoret og fikk det ordnet :)

(Selv om jeg betalte igjen, så ble det bare trekt en gang fra kontoen, dette kan du sjekke på din nettbank) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...