chimp Skrevet 4. januar 2004 #1 Skrevet 4. januar 2004 Inspirert av Manji sitt innlegg om kjønnsbestemte interesser, spør jeg: Hvorfor i all verden er dere ikke der??? Jeg savner dere der! Dere MÅ da sitte inne m masser av tips og gode oppskrifter dere kan dele med oss, eller det INGEN av dere som lager mat el er INTERESSERT i temaet?
Gjest care Skrevet 4. januar 2004 #2 Skrevet 4. januar 2004 Menn på kvinneguiden er OVERREPRESENTERTE på seksualitet, Chimp men det har du vel fått med deg
chimp Skrevet 4. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2004 Menn på kvinneguiden er OVERREPRESENTERTE på seksualitet' date=' Chimp men det har du vel fått med deg[/quote'] Heh, ja og det fint å ha dem der, men man overlever vel ikke på BARE luft og kjærlighet heller.....
Spiralis Skrevet 4. januar 2004 #4 Skrevet 4. januar 2004 Vi føler oss sikkert litt underlegne i matspalten da Jeg er intresert i mat, men har ikke oppvaskmaskin for tiden så det blir litt skralt med kosten. Skal komme innom for å balansere kjønnsstatistikken For min del har jeg akkurat registrert meg og ikke vært inne på halvparten. Jeg leste oxo den om kjønnsbestemte interesser. At vi er overrepresentert på seksualitet er egentlig ikke så rart. Det er spennende å lese hva det andre kjønnet tenker og føler om et viktig tema.
chimp Skrevet 4. januar 2004 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2004 Vi føler oss sikkert litt underlegne i matspalten da Det tror jeg ikke dere har noen grunn til.....
Gjest Poirot Skrevet 4. januar 2004 #6 Skrevet 4. januar 2004 Vi føler oss sikkert litt underlegne i matspalten da Men det er jo ikke akkurat så mange spørsmål fra menn, så "dere" er kanskej ikke så interesserte i å lære heller...?
Spiralis Skrevet 4. januar 2004 #7 Skrevet 4. januar 2004 Men det er jo ikke akkurat så mange spørsmål fra menn' date=' så "dere" er kanskej ikke så interesserte i å lære heller...?[/quote'] Du har sikkert rett. Selv er jeg riktig så mat glad, men menn er sikkert under gjennomsnittet glad i å stå på kjøkkenet. Når jeg som mann går inn på et forum som dette så er det jo litt med at jeg er nyskjerrig på hva kvinner tenker om det ene eller det andre. Hva ulike kvinner tenker om sammliv og kjærlighet er jo fasinerende. Håper da inderlig det ikke er noe galt i det? Jeg diskuterer selvfølgelig gjerne marslandingene til Beagle2 og Spirit her også, men skulle jeg satt meg til maskinen FOR å diskutere romfart ville jeg sikkert ha valgt et forum med annen foretningsidè.
chimp Skrevet 4. januar 2004 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2004 Når jeg som mann går inn på et forum som dette så er det jo litt med at jeg er nyskjerrig på hva kvinner tenker om det ene eller det andre. Hva ulike kvinner tenker om sammliv og kjærlighet er jo fasinerende. Håper da inderlig det ikke er noe galt i det? Seff er det ingenting galt i det, tvert imot! Men jeg VET at mange menn har mye å bidra m når det gjelder matlaging, selv om det kanskje ikke gjelder akkurat deg da....
Spiralis Skrevet 4. januar 2004 #9 Skrevet 4. januar 2004 Men jeg VET at mange menn har mye å bidra m når det gjelder matlaging' date=' selv om det kanskje ikke gjelder akkurat deg da....[/quote'] Vi gjør sikkert ikke vår del. Ser vel litt av min egen matlaging at jeg er flink til og ivrig på festmaten, men er sløv når det gjelder hverdagsmat. Har inntrykk at det gjelder mange menn.
Gjest Nicoline Skrevet 4. januar 2004 #10 Skrevet 4. januar 2004 Spiralis skrev: Jeg diskuterer selvfølgelig gjerne marslandingene til Beagle2 Har jeg gått glipp av noe? Beagle2 er da lost in space og har vel ikke landet på Mars enda?
Spiralis Skrevet 4. januar 2004 #11 Skrevet 4. januar 2004 Har jeg gått glipp av noe? Beagle2 er da lost in space og har vel ikke landet på Mars enda? Beagle har antageligvis landet så ettertrykkelig at den har blitt knust. Man vet ikke helt hva som har skjedd, men den traff mars så den har landet.
chimp Skrevet 4. januar 2004 Forfatter #12 Skrevet 4. januar 2004 Nettopp!!! Der er du inne på noe....Det er nettopp på området festmat jeg vet dere kan briljere litt!
Spiralis Skrevet 4. januar 2004 #13 Skrevet 4. januar 2004 Nettopp!!! Der er du inne på noe....Det er nettopp på området festmat jeg vet dere kan briljere litt! Jeg skal love å komme med innlegg. Må bare bli ferdig med ryggingen etter nyttårshelgen.
Gjest Zalomine Skrevet 4. januar 2004 #14 Skrevet 4. januar 2004 Min samboer er mer fantasifull og oppfinnsom (når det gjelder "festligere hverdagsmat") enn meg, men se ham på et matforum? Han jobber etter eget hode, vet etterpå ikke hva han har gjort (eller svarer bare "div krydder og litt fløte, ja også litt sånn...") og det faller ham neppe inn å spørre. Jeg er ikke fantasifull på kjøkkenet, trenger litt tips, titter innom matforumet. Nå er det for det meste jeg som lager mat også da, av praktiske årsaker som det å være hjemme når middagen skal lages..... Mange menn har det vel slik... de kan kanskje lage mat, men det faller dem ikke inn å diskutere det?
manji Skrevet 5. januar 2004 #15 Skrevet 5. januar 2004 Hvorfor det ikke er mer menn inne på matforumet aner jeg ikke. Aner ikke hvorfor jeg selv ikke har til vane for å stikke innom der. Men jeg kan begynne. Kanskje. Umh. Ja. Jeg er egentlig ganske ensformig i matveien, så jeg tenker ikke så mye over det. Det er ikke det at jeg er vanskelig i matveien. Jeg spiser alt jeg får servert foran meg, men som sagt, ganske ensformig. Ugh, det hybellivet. PS; Verdens beste kokker er menn og mødre.
Gjest GreenSky Skrevet 5. januar 2004 #16 Skrevet 5. januar 2004 Hvorfor det ikke er mer menn inne på matforumet aner jeg ikke. Aner ikke hvorfor jeg selv ikke har til vane for å stikke innom der. Men jeg kan begynne. Kanskje. Umh. Ja. Jeg er egentlig ganske ensformig i matveien, så jeg tenker ikke så mye over det. Det er ikke det at jeg er vanskelig i matveien. Jeg spiser alt jeg får servert foran meg, men som sagt, ganske ensformig. Ugh, det hybellivet. PS; Verdens beste kokker er menn og mødre. Æ'kke du ganske glad i fisk da, manji? Du kan jo skrive noe om fisk på matforumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå