Gå til innhold

Hvordan få vekk nye facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke ha den nye facebooken, men klarer ikke endre. Noen som vet hvordan jeg gjør det?

Om det i hele tatt er mulig (?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke ha den nye facebooken, men klarer ikke endre. Noen som vet hvordan jeg gjør det?

Om det i hele tatt er mulig (?)

Du mener Timeline? Tror ikke det går an å endre nei.

Skrevet

Såvidt meg bekjent er vi alle stuck med "nye" facebook fom. onsdag?

Skrevet

Det går ikke, den er nok kommet for å bli. Om et par år kommer det nok enda en oppdatering, og det er ikke noe å gjøre med det. Facebook vil, som alle andre nettsteder, oppdateres i takt med tiden som går. Når det er sakt, har jeg hatt den nye facebook siden september, og er utrolig fornøyd med den. :) Syns designet er kjempefint, og enkel og grei å bruke er den også!

Du blir vant til det etter hvert, slik som med alle andre oppdateringene de har hatt gjennom årene. :)

• Liker 3
Skrevet

Det går desverre ikke. ALLE er tvunget til å ha den nye facebook timeline eller hva den nå heter. Så om du skal ha den vekk, er eneste løsning å slette seg fra facebook :sad:

Skrevet

Mange av vennen mine har fortsatt den gammle facebook.

Æsj, vil ikke ha den nye, den er stygg :kjefte:

• Liker 1
Skrevet

Synes faktisk det er ganske ufint at nye venner og bekjente av i dag, kan gå tilbake og se hva man f.eks skrev eller gjorder i september 2007.

Personlig har jeg endret meg enormt mye de siste årene, og vært igjennom mye. Vil helst glemme mye av det gamle, og vil hvertfall ikke at nye venner med et enkelt tastetrykk skal kunen se alt det teite jeg hadde på face før.

Skulle vært en valgmulighet på hvor langt tilbake man vil at informasjonen skal være synlig.

• Liker 7
Skrevet

Ikke la deg lure dersom du får opp en lenke som sier at du kan få tilbake den gamle FB. Dette er spam og virus. Timeline er ikke noe du kan velge bort.

• Liker 2
Skrevet

Synes faktisk det er ganske ufint at nye venner og bekjente av i dag, kan gå tilbake og se hva man f.eks skrev eller gjorder i september 2007.

Personlig har jeg endret meg enormt mye de siste årene, og vært igjennom mye. Vil helst glemme mye av det gamle, og vil hvertfall ikke at nye venner med et enkelt tastetrykk skal kunen se alt det teite jeg hadde på face før.

Hvorfor det egentlig, sånn er det jo på blogger og hjemmesider også? Med mindre man sletter alt det gamle, og det kan man jo på Facebook også. Når det er sagt liker jeg heller ikke Timeline noe særlig, men en av tingene jeg faktisk liker er nettopp at man kan finne igjen gamle ting uten å bla og bla i evigheter.

• Liker 3
Skrevet

Skulle vært en valgmulighet på hvor langt tilbake man vil at informasjonen skal være synlig.

Det kunne de før og hvis de hadde lyst. Og du kan fortsatt slette ting, og det er mulig å slette ting mye raskere enn før :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hatt min siden desember, og ja, jeg er også fornøyd som Sophia. skriver. Alt er en vanesak :)

Skrevet

Såvidt meg bekjent er vi alle stuck med "nye" facebook fom. onsdag?

Stemmer det, skal ikke være mulig å ta det bort. Det har jo vært snakk om at Facebook skulle endres sakte men sikkert for godt, og at alle på sikt skulle få Timeline. Nå har ikke jeg fått det oppsettet enda, men jeg trodde det var fra i morgen av?

Men det går jo fremdeles an å slette ting. Selv slettet jeg alt for nesten ett år siden, og siden har jeg slettet jevnlig. Det jeg skrev i går har da ingen betydning i dag ;)

Er det for rotete og irriterende så er det jo bare til å deaktivere og heller se på Google+ om det skulle være absolutt nødvendig å ha noe i det hele tatt :)

Skrevet

går an å slette ting ja. og hvis man er snurt fordi det man skrev i 2008 er synlig nå, så skulle man vel kanskje tenkt litt over hva man la ut i 2008. Man skal alltid være forsiktig med hva man legger ut på internett, og det har vi visst lenge.

• Liker 6
Skrevet

Jeg kan gå tilbake til start og lese de første innleggene til venner som jeg ble venner med i går - på gamle versjon facebook.

Du kan skjule ting fra timeline. Du kunne også skjule eller slette ting fra gamle layouten. Husker også hvor folk skrek opp for ett års tid siden når de endret noe på chatten.

..Facebook introduces change -> everyone whines about change -> get used to it -> like it - Facebook introduces change - Everyone whines about change...

For å være helt ærlig - om folk poster ting som ikke tåler dagens lys på facebook så bruker de enten ikke hodet og sosiale filter, eller så har de så få venner at et oversiktlig og stalker-vennlig design som timeline ikke burde bety så mye.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke timeline. Har ikke giddi å sette meg inn i det så trykka ikke på "get timeline"-knappen! :fnise:

Skrevet

Jeg har ikke timeline. Har ikke giddi å sette meg inn i det så trykka ikke på "get timeline"-knappen! :fnise:

Du kommer til å få det du også, om du vil eller ei ;)

Skrevet

For å være helt ærlig - om folk poster ting som ikke tåler dagens lys på facebook så bruker de enten ikke hodet og sosiale filter, eller så har de så få venner at et oversiktlig og stalker-vennlig design som timeline ikke burde bety så mye.

For de fleste så handler det vel ikke akkurat om at ting ikke tåler dagens lys, men heller det at en har forandret seg en del på kanskje så mye som 4 år, og da vil en kanskje ikke at nye bekjentskaper som ikke har utviklet seg med en skal gå tilbake og få et "mindre utviklet" bilde av en.

Jeg tviler på at mesteparten som protesterer mot akkurat det har lagt ut for mye detaljer om noe som hører til det helt private eller har kriminelle tendenser :)

• Liker 1
Skrevet

For de fleste så handler det vel ikke akkurat om at ting ikke tåler dagens lys, men heller det at en har forandret seg en del på kanskje så mye som 4 år, og da vil en kanskje ikke at nye bekjentskaper som ikke har utviklet seg med en skal gå tilbake og få et "mindre utviklet" bilde av en.

Jeg tviler på at mesteparten som protesterer mot akkurat det har lagt ut for mye detaljer om noe som hører til det helt private eller har kriminelle tendenser :)

Men det har de jo kunnet gjøre nå også? Kanskje ikke like lett som ved tidslinjen, men det har ligget der åpent for vennene dine hele tiden.

• Liker 4
Skrevet

Hvis du får venner som misliker deg pga det som står på facebook timelinen din så burde du ikke være venner med de uansett. Ta det med ro.....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...