Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke situasjoner/lyder/tanker får deg til å skjelve innvendig?

Husker den gang jeg uventet kom på tanken om å sette fast neglen i vindusruten :haar: skrekk og gru!

Eller lyden av negl mot tavle...

Eller den ultimate: noen som slipper en sjenert promp. De med minst lyd er værst. Setter seg rett i hjerterota mi. :sukk:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som drar en gaffel hardt bortover en tallerken :tristbla:

Litt pinlige situasjoner på tv, som f.eks at noen prøver å sjekke opp noen på en skikkelig klein måte! Får faktisk frysninger haha :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Folk som drar en gaffel hardt bortover en tallerken :tristbla:

Litt pinlige situasjoner på tv, som f.eks at noen prøver å sjekke opp noen på en skikkelig klein måte! Får faktisk frysninger haha :fnise:

Sånn har jeg det og. Skulle bare sett hvordan jeg vrir meg i stolen når PlaneJane kommer på TV :sjenert:
  • Liker 4
Skrevet

Bomull i munnen. Får gåsehud bare ved tanken.

Ikke noe jeg ofte kommer i skade for å gjøre, heldigvis :fnise:

Å få noe i øyet og ikke ha tilgang på speil eller noe for å finne det og få det ut. Gikk en gang rundt i skauen med en øyevipp vendt inn mot øyet og fikk den ikke vekk, klikka i vinkel, seigpining deluxe.

Når jeg leser/hører om at noen brakk et bein i kroppen. F.eks. bilde i avisen av en fotballspiller med ankelen i en mystisk vinkel. Jeg bare FIKSER ikke tanken på bein som knekker.

BRR BRRR GRØSS

... men det jeg grøsser aller mest av, er lyden av tannlegebor. :daane:

• Liker 2
Skrevet

Mindre pene mennesker.

• Liker 1
Skrevet

bite på en ullgenser/vott... æææææææ...

• Liker 5
Skrevet

Tanken på å dra en barberhøvel over tennene :haar:

• Liker 4
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

ta på sand, ark eller ubehandlet treverk *GRØSS*

• Liker 1
Skrevet

Hår i munnen!

Eller tanken på skikkelig ekle ting, som det kvisepuss, blod og gørr, navlelo osv. Spesielt hvis folk jeg kjenner gir meg en saftig utlegning og hva som skjedde da de måtte operere den inngrodde tåa si eller noe.

• Liker 1
Skrevet

Tygge på sølvpapir.. AUuueh! AMALGAM-HELVETE!

• Liker 5
Skrevet

Jeg takler ikke se ruglete ting.. Eller ting med utvekster. Da får jeg gåsehud på armene og på ryggen.. Det er såå ekkelt!

• Liker 1
Skrevet

Jeg grøsser av spisekonkurranser og fråtsing. Av folk som snakker med mat i munnen (konstant) og harking (som om de skulle hatt en slimpropp i halsen de prøver å gurgle opp).

Å høre om sår er helt forferdelig. Uansett om det er et papirkutt, en negl noen har mistet eller en kroppsdel som har satt seg fast i sirkelsaga.

Orker heller ikke å høre om fødsler. Revning og klipping og sying og sånn. Spar meg for detaljene, takk. Min mors fødselshistorier er de verste. Putter fingra i øra og later som jeg kom med storken.

Skjære tenner, kritt på tavle, isopor på vindu, skrape kniv på tallerken er lyder som får meg til å grøsse.

• Liker 3
Skrevet

Åååhååårrrghh... :bond:

Det var en tanke jeg aldri har tenkt før, men den satt... :haar:

• Liker 3
Skrevet (endret)

ÆÆÆÆÆ! Det har jeg aldri tenkt på før! Tok faktisk hendene opp til munnen for beskytte meg, herregud så sinnsykt fælt :haar: :haar:

Jeg takler ikke se ruglete ting.. Eller ting med utvekster. Da får jeg gåsehud på armene og på ryggen.. Det er såå ekkelt!

Du er den første jeg vet om som heller ikke liker rugler! Jeg blir nesten helt dårlig av overflater med runde kuleformer...ikke alle, men plutselig er det noe jeg reagerer på :lete: En gang i utlandet kastet jeg nesten opp av synet av en blomst av alle ting, den var bare så sykt ekkel! Prøver å holde det for meg selv da, mannen trodde jo jeg hadde klikket :fnise:

Endret av Momseguri
Skrevet

Usj, angrer på at jeg i det hele tatt tenkte tanken, og det er utrolig lenge siden, så beklager, det ville ikke slippe så lett! :fnise: Tanken på at barberbladet sitter igjen *GRØSS* Tar også hendene foran munnen bare jeg tenker på det..

• Liker 1
Skrevet

Som hun over her - lyden av bein som brekker troner øverst :S

Så en episode av Grey's Anatomy der Addison Shepherd brakk tilbake beinet på en pasient, og det kom totalt uforberedt på meg! Først en helt normal, koselig scene liksom, og så rett på scenen med knekk av bein. Hjelpes!

Kunne de ikke hatt en slags innledning slik man kunne holdt seg for ørene?

På delt andreplass er biting av negler og gnissing av tenner.

Situasjoner som får meg til å grøsse er foreldre som lar små barn passe seg selv inne på store kjøpesentre.

• Liker 2
Skrevet

Disse trepinnene mange kaffebarer har til å bruke i kaffe latte og sånt. Jeg grøsser i hele kroppen hvis jeg skulle komme til å slikke på en. Ja, jeg kan grøsse i mange timer etterpå bare ved å huske at jeg slikket på den. De er så motbydelig tørre og ekle, de pinnene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...