Meg88 Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Hei! Vi planlegger en tur til Alcudia i juni. Gutten vår vil da være rundt 10 mnd gammel. Noen som vet om et fint hotel som vil passe oss? Vi liker det litt eksklusivt... Men detviktigste blir vel og ikke ha for lange avstander fra flyplass/sentrum/strand, slik at vi slipper så me kjøring med lite barn. En stor hotellplass med både handle- spise- og bademuligheter hadde jo vært toppen. Hva må vi tenke på når vi reise med en liten? Bør vi ta med bilstol? Vogn regner jeg med? Blir det for varmt med 26 grader for en på 10 mnd? Får man ordnet med seng til den lille? Bestilles dette f.eks på forhånd eller når vi kommer dit? Hmm... tips og råd takk! Jeg er helt blank. Tidligere bare reist på partyturer ;-)
*Sinnataggen* Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 google kart så ser du at alcudia er et fint feriested for familier, men at flyplassen ligger et annet sted på øyen. samme med hovedstaden.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Det er lang reisevei fra flyplassen til alcudia, ville absolutt tatt med bilstol i hvertfall..
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Eden Garden ligger rett på stranda og kjempefint til! De har en meget bra frokostbuffet. I tillegg er det store basseng på området:)
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #5 Skrevet 31. januar 2012 Las Gaviotas er et veldig fint designhotell i Alcudia. Anbefales!
MissStiles Skrevet 31. januar 2012 #6 Skrevet 31. januar 2012 Hva med Iberostar hotellene? - Iberostar Albufera Park - Iberostar Albufera Playa - Iberostar Alcudia Park
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #7 Skrevet 4. februar 2012 Jeg elsker Alcudia og har 3 ganger bodd på Orquidea Playa, som ligger på stranden på den fineste delen av stranden. Nydelig utsikt hvis man har balkong, det går en kanal fra havet rundt hotellet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå