Glitterchick Skrevet 12. januar 2004 #21 Del Skrevet 12. januar 2004 Vi var der, og det var egentlig bare veldig slitsomt. Det var VELDIG mye folk, selv om vi dro dit forholdsvis tidlig, det var igrunn bare masse stands som delte ut brosjyrer, mange av dem var ikke bemannet en gang. Veldig få som hadde det lille ekstra. Og der man evt. hadde lyst til å spørre om ting var det så mange mennesker at jeg ikke gadd å stå i kø. Jeg tok egentlig bare med meg ett par regnskoger i kataloger og dro igjen kjapt. Heldigvis fikk jeg gratisbilletter, tror jeg hadde blitt litt muggen hvis jeg hadde betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. januar 2004 #22 Del Skrevet 12. januar 2004 Vi var der i går, og jeg er kjempefornøyd... Var der når det åpnet, og gikk igjennom hele Norge/Norden-hallen før det var folk der i det hele tatt omtrent.. Fikk se på alt vi ville, og sa klart "Nei" til alle brosjyrer vi ikke ville ha... Svarte på omlag 1000 konkuranser tror jeg, så nå bare venter jeg på at gevinstene skal rase inn. Vi hadde det i alle fall kjempefint, og har en pen liten bunke med interessante brosjyrer som ligger hjemme og venter til vi får tid til å titte i dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #23 Del Skrevet 13. januar 2004 Det var toppers ja!!! Jeg fikk med meg masse brosjyrer, og drømmen en tur til vakre strender og stille omgivelser i sommer! Og en jenteshoppingtur til Barcelona, og en bilferie i Irland osv osv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå