Gå til innhold

Reiselivsmesse til helga

vilde

Anbefalte innlegg

Heisann, noen som har tenkt seg til Lillestrøm på reiselivsmessa?

Vi har tenkt å dra. Har aldri vært der før, så jeg lurer på om hva dere som eventuelt har vært der før syns om den? Er det verdt pengene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, takk for tipset!

Var der i fjor og har lyst til å reise i år også.

Om det var verdt pengene? Tja... Ble egentlig litt skuffa da vi var der, men ettersom jeg vil reise i år igjen så syntes jeg vel det var verdt pengene? *ler av seg selv*

Fikk rabatt i fjor fordi jeg kjøpte biletter på forhånd på nettet ett eller annet sted.. Noen som har en aning om hvor jeg fant det og hvor noe sånt ev. finnes i år?

Link til messa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj!

Sjekket årets priser, og de var mye bedre enn i fjor :)

I fjor var det 100 kr for alle, nå er det 50 kr for studenter. Spørs om det går ann å få det billigere enn det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingeline

Jaaa, jeg skal på reiselivsmessa.

Var der i fjor, og fikk massevis av tips til reiser. Vi hadde sikkert med oss flere kilo med brosjyrer og kataloger derfra i fjor, og så koste vi oss hjemme med dem etterpå.

I år skal vi nok være litt mer selektive, trenger jo ikke brosjyrer fra alle verdenshjørner, men det er jo lov å drømme.

Gleder meg til reiselivsmessa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk å svare på alle konkurranser da!Noen må jo vinne de turene... Kan like gjerne være en av oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom hjem i fjor med en haug "gratis" danmarksturer, var slike skrapelodd overalt. Noen der man fikk hele turen gratis, andre der man vant andre eller tredjepremie, som var turen litt billigere eller ganske mye billigere...

I år tenker jeg å vinne en skikkelig premie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingeline

Men ikke oppgi epost-adresse i alle konkurranser du deltar i. Da får du så mye søplepost.

I fjor endte vi med å bestille tur til Sør-Afrika etter reiselivsmessa. I år kan vi dessverre ikke reise så langt, men det blir gøy å gå dit likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skjelver av skrekk*

Har blitt sykmeldt i dag, skal være hjemme ut uka hvis jeg ikke blir friskere... Håper jeg kommer meg på bena igjen så jeg kan dra på jobb i alle fall på fredag, slik at jeg kan dra på messe lørdag eller søndag...

*krysse fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært der før og har lyst til å dra i år også. Synes det er spennende med alle mulighetene man har til å reise. Og se det litt bedre enn bare med en katalog.

Ta på gode sko og vær forbredt på at det blir veldig mange mennesker der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det jo mange KG'ere der!

Morsomt å tenke på... at vi kan passere hverandre uten å vite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har vært idag og har lyst å fortelle hvordan det var? :)

Vilde som gleder seg til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tydligvis ingen som har vært der ennå... Fortell i morgen du da Vilde, slik at vi som skal dit på søndag vet hva vi går til!

Hva koster det å parkere der?

Hvilken vei bør man gå, hva bør man virkelig få med seg? Seminarer og slikt, var det noe som var verdt å få med seg i år???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der 8)

Det var masse mennesker, og egentlig dyrt å parkere. 25kr for første time, 40kr for to timer, og deretter 10kr pr time etter det.

Hadde med X antall kilo kataloger hjem, som jeg skal pløye gjennom og drømme meg bort :wink:

Jeg synes helt klart at Europa/USA/Australia+NZ var mest verdt å få med seg, ikke fullt så spennende med Norden for mitt vedkommende.

Håper vi får til USA-tur til sommern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt å parkere ja, det kan jeg tenke meg.. Masse køer både inn til parkeringsplassen og overalt inne også, det forunder meg ikke.. Vi skal reise tidlig i morgen så vi er der i god tid før det åpner. Håper vi slipper å stå så lenge i kø da...

Hm.. Kanskje på tide å legge seg snart nå da???

*glede seg til morgendagen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har vært der i dag, og var egentlig litt skuffet.

Det beste var at jeg vant en golfreise til verdi av 3000 kr, så da var det jo turen verdt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...