AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Jeg er en jente i midten av 20-årene og har aldri vært forelsket - frem til nå Har aldri skjønt hva venninnene mine har pratet om når de liker en gutt, at tankene er kun hos han. har egentlig bare himlet med øynene, og tenkt 'skjerp deg'. Jeg har åpenbart ikke skjønt alvoret før nå, og forstår fullstendig hva de har pratet om i alle år Jeg tenker på han hele tiden Klarer ikke sove fordi jeg tenker på han. Klarer ikke gjøre skolearbeid fordi jeg tenker på han. Klarer ikke spise fordi jeg tenker på han. Kommer det noe godt ut av en forelskelse? Foreløpig har jeg enormt underskudd på søvn, ligger langt etter på skolen og matlysten er fraværende. Snakker om sola. Nå ringte han, og hjertet mitt hoppet opp i taket åper han føler det samme som meg, og at det blir oss to en dag 1
marielle171 Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 skikkelig deilig å være forelsket ikke sant:) tror ikke det finnes noe bedre enn å være sammen med noen man elsker eller er forelsket i og som elsker deg like høyt tilbake:)
solch Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Gratulerer Du er ikke den eneste som er veldig forelsket for å si det sånn
Knirke Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Det kommer absolutt ingenting godt utav det hvis det viser seg at det ikke er gjensidig... Men vi får krysse fingerene for at det er det! :gjeiper:
Testosteron Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Det kommer absolutt ingenting godt utav det hvis det viser seg at det ikke er gjensidig... Jo. Det synes jeg. Forelskelsen i seg selv er en positiv opplevelse og har en egenverdi.
Knirke Skrevet 31. januar 2012 #6 Skrevet 31. januar 2012 Jo. Det synes jeg. Forelskelsen i seg selv er en positiv opplevelse og har en egenverdi. Du har aldri vært ulykkelig forelsket, skjønner jeg :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #7 Skrevet 31. januar 2012 TS her. Foreløpig er det bare irriterende å være forelsket. Får jo ikke gjort noen ting i løpet av dagen! Men heldigvis føler han det samme som meg. Virker sånn hvertfall Så det blir vel bedre etterhvert håper jeg? At jeg klarer å tenke på noe annet snart?
Aldrisur Skrevet 31. januar 2012 #8 Skrevet 31. januar 2012 Du har aldri vært ulykkelig forelsket, skjønner jeg :gjeiper: Men det har tydeligvis du Knirke... Klem til deg fra meg
Knirke Skrevet 31. januar 2012 #9 Skrevet 31. januar 2012 Men det har tydeligvis du Knirke... Klem til deg fra meg Ja, desverre, tre ganger! Saken er jo at man får alle de negative sidene ved å være forelsket, som TS nevner (ALDRI kunne konsentrere seg, søvnmangel, dårlig apetitt osv) i tillegg til den altoverskyggende frustrasjonen av at man VET man ikke får det man drømmer om, men samtidig ikke klarer å stoppe flommen av følelser Er heldigvis ute av den onde sirkelen og kan le av det nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå