Gå til innhold

Hvem er din(e) isfolk favoritt karakter(er)=?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine er Sol og Heike:) De er de beste:)

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Sol og han udødelige Marcel tror jeg han het. Han var jo så pen. Alle de stygge monstermenneskene som tengel den gode var bare nasty og ekle perverse griser.

Endret av BettyBoop
Skrevet

Marcel var jo skikkelig hot:) men jeg har alltid likt litt busete menn som Tengel den gode, Ulvhedin og Heike:)

• Liker 1
Skrevet

Heike er absolutt min favoritt. :)

Skrevet

Heike er den jeg tenker på først. Og så må jeg nesten ta med Linde-Lou, boken som omhandler ham er min absolutte favoritt Isfolk-bok.

Skrevet

Heike (selvfølgelig), og så er jeg litt svak for Tristan.

Skrevet (endret)

Jeg tror Sølve kunne blitt snill visst han hadde turd å møtt ulvehdin og ingrid som kunne veiledet han

Demonenes fjell er min favoritt hvor vi møter alle de døde isfolkene som ånder>:)!

Endret av Anciol
Gjest Sitronmelisse
Skrevet

Mine er Sol og Heike:) De er de beste:)

Bra nick, Anciol! :)

Mine favoritter må være Villemo! Benedikte! ("Fergemannen" er en favorittbok) og Már!

Skrevet

Sol, Ulvhedin og Mar tror jeg. Vet ikke hvor mange ganger jeg har lest den serien, men det begynner å bli endel nå. :sjenert:

Skrevet

Jeg arvet serien min som fjortis, og dessverre mangler jeg ganske mange bøker :snurt: Men jeg er veldig glad i Villemo, og shiiiit jeg har glemt hva alle heter!? Ehm. Hun som egentlig er den forsvunne datteren til han fyren og hun som flytter til en gruvelandsby :lete: Og Mattias og Kabel, da gren jeg :trist: Også er jeg veldig glad i Liv faktisk.

Skrevet

Marco, Sol og den lille demonen som bodde på rommet til en jentunge. Er så mange år siden jeg leste bøkene, så husker ikke hva den demonen het.

Skrevet

Åhhh, det er maaange år siden :) Men gud og jeg koset meg med de bøkene. Det var faktisk Isfolket serien som fikk igang min lese iver!

Sol og Tengel den gode er jo selvfølgelig to personer som sitter godt i hjertet, men Villemo er den jeg identifiserte (..) meg med husker jeg. Det var vell mer slik jeg ønsket å være :gjeiper: Åsså kunne hun flyyyy :rodmer:

Mimre :hjertesmil:

Gjest Badabing
Skrevet

Lenge siden!

Men Silje, Sol, Saga, Villemo, Marco, Nataniel og Sølve er de jeg husker best. Fikk lyst til å lese om dem igjen :)

Skrevet

Marco, Sol og den lille demonen som bodde på rommet til en jentunge. Er så mange år siden jeg leste bøkene, så husker ikke hva den demonen het.

Tamlin ja!! Han hadde jeg glemt, liker han også :jepp:

Skrevet (endret)

Mangler noen av bøkene jeg også_:),

Men renger med å få fatt i dem i sommer:)

Tamlin var jo selveste Lillits sønn :)

Hhe takker:)

Endret av Anciol
Gjest BettyBoop
Skrevet

Marcel var jo skikkelig hot:) men jeg har alltid likt litt busete menn som Tengel den gode, Ulvhedin og Heike:)

ulvhedin hadde jeg sansen for. Likte ikke tengel den gode for han pulte på en jentunge på 16 og så var hun såå pen og han sååå stygg. Men denne handler om folk man liker. Sorry. Kommer bare på en hel masse karakterer jeg ikke likte.

Skrevet

Lenge siden jeg har tenkt på denne serien. Leste den da jeg var i begynnelsen av tenårene og husker jeg var ganske hekta. Har glemt hva alle het, men husker jeg var spesielt opptatt av Villemo.

Skrevet

Jeg har altfor mange favoritter. Ikke bare fordi de er morsomme og snille, men også fordi de er interessante.

Mannfolk: Heike, Ulvhedin, Ulvar, Dominic.

Kvinnfolk: Villemo, Ingrid, Sol, Vanja

Tror jeg. Begynner å bli noen år siden jeg leste de bøkene :P

Skrevet

Min ultimate favoritt var Sol. Det var liksom litt tak i den jenta :fnise:

Gjest BettyBoop
Skrevet

Min ultimate favoritt var Sol. Det var liksom litt tak i den jenta :fnise:

Hun var skikkelig kul hun:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...