Anciol Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Hvordan reagerte dere på den? Jeg ble kvalm og begynte å gråte og klarte ikke å se den ferdig, tok ut dvd en og knakk den og hev den i søpla. Filmen ble for jævlig for meg!!
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Hvordan reagerte dere på den? Jeg ble kvalm og begynte å gråte og klarte ikke å se den ferdig, tok ut dvd en og knakk den og hev den i søpla. Filmen ble for jævlig for meg!! Hadde det ikke vært leiefilm ville jeg antakelig gjort det samme. Hvorfor i alle dager har du skaffet deg en film som er forbudt ved norsk lov? Bare det burde vel si sitt?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Tror det var en bruker her som fortalte om en scene fra den filmen der en mann voldtar en nyfødt baby. Det rokket noe i meg,og jeg nekter, nekter, NEKTER NEKTER å se den filmen. Tror jeg hadde reagert som deg.
daemonia Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Ikke bare du som reagerte sterkt på den. Jeg kommer aldri til å glemme den, dessverre. Den sitter brent fast i hukommelsen, og om jeg kunne fått gjort en ting ugjort så skulle det gjerne vært at jeg så den. En annen tråd hvor den ble diskutert: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=574120&st=0
Jellybean78 Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Hva hadde du forventet da? ærlig talt,du hadde vel hørt snakk om hva filmen inneholdt før du satte den på regner jeg med... Har ikke sett den selv,men har hørt en del om den da,den har noen ganske syke scener i seg...det er ett gammelt ordtak - når du først har sett noe får du ikke til å 'fjerne' minnet,det er der til evig tid,med andre ord trø varsomt.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #6 Skrevet 30. januar 2012 Tror det var en bruker her som fortalte om en scene fra den filmen der en mann voldtar en nyfødt baby. Det rokket noe i meg,og jeg nekter, nekter, NEKTER NEKTER å se den filmen. Tror jeg hadde reagert som deg. Jepp,mens moren ligger og smiler og ser på (fucker ganske seriøst med hodet ditt).
daemonia Skrevet 30. januar 2012 #7 Skrevet 30. januar 2012 Jepp,mens moren ligger og smiler og ser på (fucker ganske seriøst med hodet ditt). Den syke i meg må bare rette opp i dette: Moren lå ikke å smilte og så på, hun skreik like mye som babyen. Uansett må vel poenget være at det er en film som aldri burde vært sluppet gjennom den norske sensuren i utgangspunktet, og at det aldri burde vært laget. Behandlingen av Serberne fra USA's side kunne vært illustrert på en langt mer normal måte enn det her...
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #8 Skrevet 30. januar 2012 Jepp,mens moren ligger og smiler og ser på (fucker ganske seriøst med hodet ditt). SYKT, DET ER BARE SYKT. Og ja, hadde ødelagt noe i hodet mitt.
Anciol Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #9 Skrevet 30. januar 2012 (endret) Fikk DVD en av en kompis som trodde det var en vanlig action film! og det trodde jeg og hadde ingen aning om at den filmen skulle være så ond! Endret 30. januar 2012 av Anciol
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #11 Skrevet 31. januar 2012 Jeg hadde ikke noe videre problem å se filmen, det er selvfølgelig ikke en "popcorn film" for å si det mildt, men allikevel hadde såpass store problemer med å ta filmen seiøst at jeg ikke akkurat har brukt så veldig mye tid på å ta meg nær av den på noen som helst måte. Hadde det vært en dokumentar om liknende forhold hadde det vært noe annet men regisørens forsøk på å sjokkere med filmen som er fiksjon, for min del funket hverfall ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå