Gull86 Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Hei! Til våren er det 4 år siden jeg fullførte bachelor i økonomi og administrasjon og jeg har vært i full jobb siden det. Jeg er autorisert regnskapsfører og jobber for øyeblikket med det. Foreløpig går det greit, men jeg merker at dette er ikke jobben jeg vil sitte med for alltid, og derfor har jeg begynt å leke med tanken om etterutdanning ved siden av jobben. BI har en del interessante temaer, som alle er på 30 studiepoeng, og er lagt opp til å ta ved siden av jobb. Fullfører man 3 slike temaer får man "tittelen" Executive Master of Management. Temaet som frister mest å starte med er Prosjektledelse, - har noen tatt det? Eller noen andre fag som var interessant? Eller har erfaring med opplegget til BI? Fungerer det ved siden av 100% + jobb? Tusen takk for alle svar - har heldigvis god tid på å bestemme meg:) G:)
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Jeg har tatt det, det var helt ok, og ikke for tungt fagmessig. Jeg tok det ikke ved siden av 100% jobb, men vet at andre gjorde det, og det gikk bra. Merk at man ikke nødvendigvis får jobb som prosjektleder etter å ha tatt denne utdanningen, men man stiller vel noe sterkere til prosjektmedarbeider-stillinger. Jeg har ikke fått bruk for denne utdanningen i min jobb, og tror vel knapt at arbeidsgiver har fått med seg at det faktisk er prosjektledelse jeg har studert, for jeg blir glatt hoppet over når det er interne prosjekter i bedriften. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Siden du allerede har bacheloren, ville det ikke vært bedre å ta etterutdanning som faktisk gjør deg til siviløkonom? Tar kanskje noe lengre tid, men det er jo virkelig en tittel å slå i bordet med. Jeg har ikke noe empiri å støtte dette til, men mitt intrykk er at det går 13 på dusinet av disse kveldskursene til BI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå