AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Hei. Velger å poste denne anonymt, da jeg synes dette er rart og flaut. Når jeg drikker alkohol kjenner jeg en rar følelse i undelivet. Ikke når jeg tar på, men når jeg sitter helt rolig. Det er nok med to slurker med vin, eller kaffe med baylies. Det er skikkelig ekkelt, og ekkelt og sitte. Andre som har det sånn? Evt noen som veit hvorfor? Jeg har alltid hatt det sånn.. Er 21 år..
Dragonfly84 Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Jeg blir sånn i beina, en sånn prikkende maur-følelse, og kjæresten blir sånn i armene... Kanskje kroppen prøver å si fra at alkohol egentlig er gift :gjeiper: Slutter det når du drikker mer, eller blir det verre?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Jeg blir sånn i beina, en sånn prikkende maur-følelse, og kjæresten blir sånn i armene... Kanskje kroppen prøver å si fra at alkohol egentlig er gift :gjeiper: Slutter det når du drikker mer, eller blir det verre? Ja er litt spnn maur greier egentlig. Når jeg er på fest så prøver jeg å overse det, og merker det ikke når jeg blir full. Men det slutter etter en liten stund hvis jeg drikker et halvt glass vin, og setter det fra meg i 20 minutter.
Dragonfly84 Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Høres ganske likt ut som det jeg har i beina. Jeg har også alltid vært sånn, vet ikke hvorfor. Men jeg kan ikke tenke meg at det er noe farlig Håper noen kan svare deg på hvorfor det er sånn
Gjest Iah Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Mister selv følelsen i munnen/leppene og underlivet ved inntak av alkohol. Det er en av grunnene til at jeg sjelden gidder å ha sex i fylla, skal så mye til før jeg kommer da.
Lille Blåklokke Skrevet 30. januar 2012 #7 Skrevet 30. januar 2012 Mannen min sir han blir det i nakken når vi drikker. Merker det selv i munnen og kinn.
Måndagsbarn Skrevet 30. januar 2012 #8 Skrevet 30. januar 2012 Alkohol er jo giftig egentlig, så det gir mening! Har det samme i ansiktet iblant om jeg drikker, selv om det blir sjeldnere og sjeldnere.
Ethereal Skrevet 30. januar 2012 #9 Skrevet 30. januar 2012 Jeg blir nummen rundt munnen når jeg drikker, og generelt mindre følsom i kroppen. Tror det du opplever er ganske normalt, TS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå