Gjest Mamma Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Har nettop kjøpt ny odenwalder holly kong vognpose som skal bo i barnehagen i første omgang. Den bør vel merkes? Hvordan har dere gjort det med helt nye poser som man kanskje ikke vil skriblerier på hvorsomhelst? Styrketrening på ytterstoff vet jeg heller ikke om er å anbefale. Tips?
Gjest Mamma Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Beklager skrivefeil, har en iPad som gjør autokorrektur i hytt og gevær her. :-) Mener selvsagt ikke styrketrening, men stryking. Feks... 1
Klematis Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Er det ikke en vaskelapp eller en merkelapp inni posen en plass? Ville bare skrevet navnet der med tekstiltusj. En slik pose legger man jo ikke fra seg hvor som helst, så det holder jo i grunnen med et kjennetegn av en eller annen sort slik at man ikke tar feil hvis flere har lik. Hvis du vil merke den med fullt navn og telefonnummer så kan du sikkert stryke en merkelapp på foret en plass? Uten at jeg kjenner akkurat denne posen, så er vel ofte det av bomull?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Jeg merket også alt med strykelapper helt i starten. Men etter hvert (nå er snuppa 2 år) gidder jeg ikke. Bruker vanlig kulepenn som regel og skriver på vaskelappene (eller med tynn sprittusj/tekstiltusj utpå sko, votter etc) på barnehageklærne. Ville ha gjort det samme med en vognpose (vaskelapp eller et litt diskret sted på utsiden av posen.
Gjest pysepusen Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Har skrevet navn på vaskelappen tror jeg! Hvis ikke så er den jo fast i vogna, og den er det lapp på
Gjest chiki Skrevet 30. januar 2012 #6 Skrevet 30. januar 2012 Tagit(google om du ikke vet hva det er) Blir ett bittelite hull, og du kan fjerne etterhvert
Gjest org Skrevet 30. januar 2012 #7 Skrevet 30. januar 2012 Beklager skrivefeil, har en iPad som gjør autokorrektur i hytt og gevær her. :-) Mener selvsagt ikke styrketrening, men stryking. Feks... :-)))
marielle171 Skrevet 30. januar 2012 #8 Skrevet 30. januar 2012 i barnehagen der jeg jobbet klistret de navnelapp på vaskelappen eller på et annet sted på posen det går an å klistre på noe. Ikke en sånn lapp som man trenger å stryke, du bare klistrer det fast. Det funket bra!
Britt Banditt Skrevet 31. januar 2012 #9 Skrevet 31. januar 2012 Jeg festet strykelapp på innsiden jeg, funket fint på den vi har (Voksi classic)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå