Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker en person, og er mye inne å snoker på hans facebook-profil :sjenert: Om noen dager skal han komme til meg, og jeg er redd han finner ut at jeg henger på profilen hans hele tiden! Når jeg skriver inn forbokstaven hans i søkefeltet på facebook, dukker nemlig hans navn opp først.

Hvordan kan jeg unngå at hans navn vises først?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slette såkalte Cookies i nettleseren kan være verdt et forsøk.

Skrevet

Søk på mange andre som starter på hans forbokstav fremover :fnise:

Skrevet

Jeg liker en person, og er mye inne å snoker på hans facebook-profil :sjenert: Om noen dager skal han komme til meg, og jeg er redd han finner ut at jeg henger på profilen hans hele tiden! Når jeg skriver inn forbokstaven hans i søkefeltet på facebook, dukker nemlig hans navn opp først.

Logg av Facebook når han kommer?

Skrevet

Hva skal han innpå din FB profil for da? Det er da bare å logge av fb og slå av datamaskinen når han kommer. Eller planlegger du å sitte på pc'n mens du har besøk?

Og jeg vil si at det er virkelig urealistisk at han skulle finne på å bruke søkefunskjonen på din facebookrprofil og i tillegg søke på noen med samme forbokstav som seg selv. Så jeg stiller meg uforstående til problemet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...