AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Jeg liker en person, og er mye inne å snoker på hans facebook-profil Om noen dager skal han komme til meg, og jeg er redd han finner ut at jeg henger på profilen hans hele tiden! Når jeg skriver inn forbokstaven hans i søkefeltet på facebook, dukker nemlig hans navn opp først. Hvordan kan jeg unngå at hans navn vises først?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Slette såkalte Cookies i nettleseren kan være verdt et forsøk.
HedvigR Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Søk på mange andre som starter på hans forbokstav fremover
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Jeg liker en person, og er mye inne å snoker på hans facebook-profil Om noen dager skal han komme til meg, og jeg er redd han finner ut at jeg henger på profilen hans hele tiden! Når jeg skriver inn forbokstaven hans i søkefeltet på facebook, dukker nemlig hans navn opp først. Hvordan kan jeg unngå at hans navn vises først? Logg av Facebook når han kommer?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Jeg liker en person, og er mye inne å snoker på hans facebook-profil Om noen dager skal han komme til meg, og jeg er redd han finner ut at jeg henger på profilen hans hele tiden! Når jeg skriver inn forbokstaven hans i søkefeltet på facebook, dukker nemlig hans navn opp først. Hvordan kan jeg unngå at hans navn vises først? Hva skal han innpå din FB profil for da? Det er da bare å logge av fb og slå av datamaskinen når han kommer. Eller planlegger du å sitte på pc'n mens du har besøk? Og jeg vil si at det er virkelig urealistisk at han skulle finne på å bruke søkefunskjonen på din facebookrprofil og i tillegg søke på noen med samme forbokstav som seg selv. Så jeg stiller meg uforstående til problemet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå