Grooo Skrevet 4. januar 2004 #1 Del Skrevet 4. januar 2004 Har begynt å tenke litt på påska, hva skal vi finne på da? Brødrene til mannen snakket litt om at kanskje hele familien kunne leie hytte på fjellet, i så fall blir jeg nok mest i hytta som barnepasser og husmor, er ikke så glad i ski. Men aking er gøy da! Og jeg elsker de små nevøene våre. Så kanskje... Er vel ikke for sent å skaffe hytte for 8-10 personer ennå? Mange av vennene våre bruker å reise på TG, kanskje vi skulle bli med dit i år? Har ikke vært der på skikelig før, bare innom på dagsbesøk (nesten hvert år..) Eller kanskje en sydentur? Men begynner ikke det å bli litt sent nå, er det ikke bare dyre biletter igjen? Var på stor, dyr og lang tur til Kina i påska i fjor, så vi har liksom planer om å bruke minst mulig penger i påska i år.. Men noe må man vel finne på, må man ikke? Hva skal dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. januar 2004 #2 Del Skrevet 4. januar 2004 Sambo og jeg skal sansynligvis dele oss i påsken, jeg blir hjemme noen av dagene og drar på hytta med mamma, pappa, søster og hennes sambo i dagene rundt påskeaften. Sambo skal langt av gårde til nord- sverige. Ikke 100% bestemt enda, men regner med det blir sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 4. januar 2004 #3 Del Skrevet 4. januar 2004 Vi skal til Roma i slutten av påsken... Gleder oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 4. januar 2004 #4 Del Skrevet 4. januar 2004 Forhåpentlig vis får vi til en hytte tur,men det kommer ann på om jeg må jobbe eller ikke....Har ikke lyst til å jobbe. Er heller ikke glad i skigåing eller slalom,men aking er toppen!! Det har vi mye moro med! Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiaa Skrevet 5. januar 2004 #5 Del Skrevet 5. januar 2004 I påsken er jeg i Namibia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 5. januar 2004 #6 Del Skrevet 5. januar 2004 Vi skal i år som i fjor og forfjor og året før der leie en hytte på Ustaoset sammen med venner. Den ligger sånn til at det er perfekt akebakke like ved huset og skiløyper for alle typer turer - lange og korte. Der bygger vi påskekylling som vi maler gul, spiller Trivial Pursuit, aker, står og går på ski, lager god mat, soler oss (forhåpentligvis!) ser på Påskenøtter, diskuterer og prater, sover.... Rett og slett lever livets galde dager!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica i.i. Skrevet 5. januar 2004 #7 Del Skrevet 5. januar 2004 Kommer an på, foreldrene mine har hytte ved sjøen, sambos foreldre har hytte på fjellet. Evt reiser vi bort, må se an det når påska nærmer seg. Leenge til ennå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 5. januar 2004 #8 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg skal være i Nederland det neste halvåret, og forhåpentligvis klarer sambo å opparbeide seg nok avspasering til at han kan komme nedover og besøke meg. Da kan vi muligens også reise litt rundt, kanskje helt til Paris??? eller Belgia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 5. januar 2004 #9 Del Skrevet 5. januar 2004 Da skal jeg på fjellet å gå på ski, brenne bål, sole meg og spise appelsin og kvikklunsj, og jeg gleder meg masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 5. januar 2004 #10 Del Skrevet 5. januar 2004 India sammen med mannen! Gleder meg sinnsykt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2004 #11 Del Skrevet 7. januar 2004 Vi er barnefri i påsken og samboeren skal muligens til Lyngør for å ta instruktørsertifikat i dykking. Det blir lange dager og ganske kjedelig for meg så jeg vurderer å ta en liten tur til Glasgow sammen med noen gode venninner. Så får jeg se om jeg reiser ned til Lyngør i siste del av påsken. Vi bor på småbruk med noen dyr og det kan bli vanskelig å få dyrepass i hele påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 7. januar 2004 #12 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg går ut fra at gubben skal jobbe, så vi blir nok hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 8. januar 2004 #13 Del Skrevet 8. januar 2004 Regner med at vi drar på hytta noen dager og besøker familie på Voss i slutten av påsken. Ååååååå!! Det er så lenge til! 3 hele måneder uten en eneste fridag (bortsett fra helgene, da.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. januar 2004 #14 Del Skrevet 8. januar 2004 Forhåpentligvis skal vi på hytta til svigers uppi dalom. Gleder meg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2004 #15 Del Skrevet 9. januar 2004 Som før.Hjemme. Så kan de andre dra og betale overpris for alt. Bedre å reise etter påske da prisene har falt. Endelig våren kommet og snøen gått, så skal ikke jeg oppsøke den for å tyne den siste skitur ut av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå