Gå til innhold

Tekst i forlovelsesring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min skal snart forlove oss og har i den forbindelse begynt å tenke på hva som skal stå i ringene. Derfor hadde det vært fint å få noen tips om dette. Hva har dere fått gravert inn??? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I forlovelsesringene våre står det "din......."+dato inni

I gifte ringene står det gravert utenpå :navn+navn=1

og dato utenpå ringene :D

Vi er veldig fornøyd med gifte ringne

Skrevet

Hvis dere har planer om å bruke de samme ringene som gifteringer senere si i så fall fra hos gullsmeden om dette slik at de tenker på å sette av plass til bryllupsdatoen bak forlovelsesdatoen.. Det gjorde de ikke i min ring, så jeg har ikke plass til å gravere inn bryllupsdatoen.. Kjedelig..

Skrevet

Noe so kjedelig som Din... og dato. På den andre skal det om tid og stunder stå, jeg elsker deg og dato.

Ved bryllupet graveres det inn en dato til

Skrevet

I min forlovelsesrng står det din Texas, 24.12.2002.

I gifteringene lurer jeg på om jeg har lyst på

navn "evighetstegn" navn 29. mai 2004

Evighetstegnet er et liggende åttetall for de som ikke visste det.

Skrevet

forresten noen som vet hvor mye det er plass til inni der?

Sånn cirka?

Skrevet

Forloveden visste ikke at det pleier å stå noe inni ringen, han. Amatør, assa! Men jeg vil gjerne ha noe, så jeg drar til gullsmeden der ringen ble kjøpt når jeg kommer over til Edinburgh i februar en gang.

Skrevet

I våre ringer står det(vi har samme ring som da vi forlovet oss) Din xxx dato for forlovelsen et hjerte og dato for bryllupet!Enkelt,men greit!

Skrevet
I min forlovelsesrng står det din Texas, 24.12.2003.

kremt....Hmmm...ble dere forlovet på julaften i 2003 eller var det bare en eksempeldato?...... :blunke:

Skrevet

Skal sannsynligvis ha det samme som Tex og Texas, evighetstegnet pluss datoen vår.

Skrevet
Shit' date=' 2002 selvsagt..... :oops:[/quote']

Thi hi....Got you!!! :hoho:

Skrevet

Vi skal bruke forlovelsesringene våre som giftering.

Det står nå "din xxx 8-8-2001"

Vi kommer til å føye til et hjerte og bryllupsdatoen til bryllupet

"Din Bananmann 8-8-2001 :hjerte: 14-8-2004"

*klem*

Skrevet

Vi har "din ... forlovelsesdato" i forlovelsesringene. Vi skal bruke de samme ringene som gifteringer - uten å legge til den nye datoen. Det er i alle fall planen så langt...

Skrevet

I forlovelsesringene har vi dato og "1 KOR 13" etter bibelstedet 1. Korinterbrev kap. 13 - det om at kjærligheten er sterkest av alt (hører med i vielsesritualet).

Nå har vi nettopp bestemt at vi skal ha nye ringer til bryllupet, så nå må vi finne ut hva som skal stå der... :ler:

Skrevet

Står ingenting i våre forlovelsesringer..... :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...