Gå til innhold

Syk toåring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til lege med toåringen min. Det er fem minus ute. Ville dere gått ute (ca 15 min) i fem minus, eller tatt taxi?

Vi har råd til taxi (har ikke bil), men har tatt taxi mange ganger i det siste pga ungen har vært så mye av og på syk..

Så jeg lurer på om jeg skal spare de pengene (og dermed gå), eller om jeg skal ta taxi, og la ungen være minst mulig ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det avhenger av så mange ting.

Hvis allmenntilstanden er veldig dårlig ville jeg tatt en taxi. Hvis været bortsett fra kuldegradene er ganske ok med lite vind, og allmenntilstanden ikke helt gal, så ville jeg kanskje pakket godt inn og tatt turen til fots.

Regner med at h*n sitter i vogn?

Jeg har egentlig tro på at frisk luft sjeldent er av det onde, men du kjenner jo barnet best.

God bedring med "ungen" - uansett hva du går for!

:heks:

Skrevet

Allmenntilstanden er dårlig nå, men når feberen blir 39 og h*n får febernedsettende, så blir den bra igjen etter en halv time omtrent.

Skrevet

Regner med at h*n sitter i vogn?

God bedring med "ungen" - uansett hva du går for!

:heks:

Jepp. Ungen brukervogn.

Takk :klemmer:

Skrevet

Jeg ville stappet ungen inn i ull og skinn og tepper, passet på at det ikke kom vind nedi der ungen ligger, og gått.

Skrevet

Jeg gikk ute med ungen. Det gikk veldig fint. Ungen ble bare mer oppkvikket av det. Glad for å komme ut i frisk luft. H*n hadde 39 i feber før vi gikk, allmenntilstanden ble bare bedre ute. Hos legen sprang h*n rundt og rundt, og h*n var fin her hjemme igjen en stund etter at vi kom. Litt varm i panna nå, men jeg er glad vi gikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...