Gå til innhold

Sen mens, smerter - negativ test

Anbefalte innlegg

Skrevet

Historien;

- Gått på Mercilon i mange år, 9 ca.

- Sluttet på p piller i juli 2011, vi vil ha barn

- Hatt mens ganske regelmessig siste 4mnd, med 4-5 uker mellom hver mens

Nå er mens forsinket med 3-4 dager, tok graviditetstest i dag, men den var negativ.. (tok ikke med morgenurin, men det skulle ikke ha noe å si når mens er forsinket?)

Har vondt i livmorområddet, både smerter og stikninger flere plasser i mage og lyske. Det er ikke som menssmerter, så kan ikke være mensen som er rett rundt hjørnet heller..

Hva betyr smertene?

Også redd for at mensen forsvinner en god stund nå.. Hørt at folk har fått mens regelmessig etter p pille slutt, men så forsvinner den lenge for så å komme tilbake igjen.. Det er jo ikke så heldig når vi prøver å bli gtavide :/

Kan også legge til at mensen disse mnd etter p pille slutt har vært veldig beskjeden, blødd veldig lite og blødd bare 2-3 dager. Så kanskje jeg egentlig aldri har fått tilbake mensen ordentlig etter p pille slutten?

Har man like stor sjangs for eggløsning og å bli gravid selv om man ikke har "ordentlig" mens, men bare litt blødning en par dager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan hjelpe eller har lignende erfaringer? :/

Skrevet

Jeg har det på samme måte som deg, men tør ikke ta en test, for er så redd for å bli skuffa... Er redd det bare er hormonene som er i "ubalanse". Håper det ordner seg for deg.

Skrevet

Historien;

- Gått på Mercilon i mange år, 9 ca.

- Sluttet på p piller i juli 2011, vi vil ha barn

- Hatt mens ganske regelmessig siste 4mnd, med 4-5 uker mellom hver mens

Nå er mens forsinket med 3-4 dager, tok graviditetstest i dag, men den var negativ.. (tok ikke med morgenurin, men det skulle ikke ha noe å si når mens er forsinket?)

Har vondt i livmorområddet, både smerter og stikninger flere plasser i mage og lyske. Det er ikke som menssmerter, så kan ikke være mensen som er rett rundt hjørnet heller..

Hva betyr smertene?

Også redd for at mensen forsvinner en god stund nå.. Hørt at folk har fått mens regelmessig etter p pille slutt, men så forsvinner den lenge for så å komme tilbake igjen.. Det er jo ikke så heldig når vi prøver å bli gtavide :/

Kan også legge til at mensen disse mnd etter p pille slutt har vært veldig beskjeden, blødd veldig lite og blødd bare 2-3 dager. Så kanskje jeg egentlig aldri har fått tilbake mensen ordentlig etter p pille slutten?

Har man like stor sjangs for eggløsning og å bli gravid selv om man ikke har "ordentlig" mens, men bare litt blødning en par dager?

Hei.. Jeg har nettopp testet positivt og jeg fikk ikke positive tester på kvledsurin.. tror ikke jeg får det nå heller.. fikk min første pos i går på morgenurin og er 5 dager over tiden. Så kan godt være det er for tidlig for deg å få noe utslag ennå, eller så kan det også være at syklusen din tuller litt.. Det kan ofte skje etter pilleslutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...