AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Jeg aner ikke hvordan jeg får jenter til å like meg som venn eller hva det måtte være. Aldri hatt venninner og jeg blir 26 år dette året. Det er ikke som om jeg aldri møter noen. Jeg tar kontakt og de tar kontakt. Men de forsvinner bare etter kort tid(type 1 dag). Antar at jeg bare er kjedelig eller noe. Ser på meg selv som en snill person og kan kanskje være litt tullete når situasjonen er passende. Er blid, ler mye og er åpen til det meste. Når jeg er skikkelig glad er jeg veldig fysisk med kroppen og litt rare bevegelser kommer frem. Lurer seriøst på hva som får jenter til å bli? Ville gjerne hatt venninner. Det er greit med kompiser, men føler at jeg virkelig trenger en jente i livet mitt. Jenter er jo så annerledes og morsomme. Blir jo vanskelig å svare på hva som kan være galt når du aldri har møtt meg. Så da må jeg jo nesten bare spørre: Hva får deg til å snu etter du har tatt kontakt med en mann du ville bli bedre kjent med? Så får jeg se om jeg er skyldig i noe. =)
jie-jie Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Jeg vil si at når du stiller spørsmål til hva som er galt, er du litt usikker. Usikkerhet kan lyse gjennom selv om du vet at du ikke viser det. Det kan komme frem i måten du snakker på, måten du kler deg, måten du spiser, drikker osv. Det å ha selvtillit er viktig. Det viser hvem du er og hva du vil. Er du usikker på deg selv må du bli mer sikker. Jeg kan ta feil, men det er ofte det som er problemet når jenter (og/eller gutter) ikke vil være sammen med deg. Det vil virke som om du prøver alt for hardt for å bli likt av andre, og det kan bli oppfattet negativt selv om det egentlig er ment positivt. Jeg vil si at en person som stråler av selvtillit er en god venn. Det er lov å være sjenert når det kommer til kjæreste-ting, men når det gjelder vennskap ville jeg valgt en med god selvtillit, som er tydelig jeg kan stole på og som alltid stiller opp. 2
en'krone Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Jeg vil si at når du stiller spørsmål til hva som er galt, er du litt usikker. Usikkerhet kan lyse gjennom selv om du vet at du ikke viser det. Det kan komme frem i måten du snakker på, måten du kler deg, måten du spiser, drikker osv. Det å ha selvtillit er viktig. Det viser hvem du er og hva du vil. Er du usikker på deg selv må du bli mer sikker. Jeg kan ta feil, men det er ofte det som er problemet når jenter (og/eller gutter) ikke vil være sammen med deg. Det vil virke som om du prøver alt for hardt for å bli likt av andre, og det kan bli oppfattet negativt selv om det egentlig er ment positivt. Jeg vil si at en person som stråler av selvtillit er en god venn. Det er lov å være sjenert når det kommer til kjæreste-ting, men når det gjelder vennskap ville jeg valgt en med god selvtillit, som er tydelig jeg kan stole på og som alltid stiller opp. Og av dette kan du tolke at kvinner henger seg opp i totalt irrelevante ting du ikke en gang er klar over og tilegner deg eller fraskriver deg egenskaper på noe som er totalt irrelevant og ikke minst uinteressant. Resten av innlegget hadde noen gode poenger. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Jeg aner ikke hvordan jeg får jenter til å like meg som venn eller hva det måtte være. Aldri hatt venninner og jeg blir 26 år dette året. Det er ikke som om jeg aldri møter noen. Jeg tar kontakt og de tar kontakt. Men de forsvinner bare etter kort tid(type 1 dag). Antar at jeg bare er kjedelig eller noe. Ser på meg selv som en snill person og kan kanskje være litt tullete når situasjonen er passende. Er blid, ler mye og er åpen til det meste. Når jeg er skikkelig glad er jeg veldig fysisk med kroppen og litt rare bevegelser kommer frem. Lurer seriøst på hva som får jenter til å bli? Ville gjerne hatt venninner. Det er greit med kompiser, men føler at jeg virkelig trenger en jente i livet mitt. Jenter er jo så annerledes og morsomme. Blir jo vanskelig å svare på hva som kan være galt når du aldri har møtt meg. Så da må jeg jo nesten bare spørre: Hva får deg til å snu etter du har tatt kontakt med en mann du ville bli bedre kjent med? Så får jeg se om jeg er skyldig i noe. =) Kan du forklare dette litt nærmere?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Kan du forklare dette litt nærmere? Ikke noe verre enn at vanlige bevegelser blir litt mer overdrevne. Er ikke noe jeg gjør midt på gata da. :D Og gjør jo ikke det hele tida, kommer litt her og litt der. -TS
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #6 Skrevet 30. januar 2012 Jeg vil si at når du stiller spørsmål til hva som er galt, er du litt usikker. Usikkerhet kan lyse gjennom selv om du vet at du ikke viser det. Det kan komme frem i måten du snakker på, måten du kler deg, måten du spiser, drikker osv. Det å ha selvtillit er viktig. Det viser hvem du er og hva du vil. Er du usikker på deg selv må du bli mer sikker. Jeg kan ta feil, men det er ofte det som er problemet når jenter (og/eller gutter) ikke vil være sammen med deg. Det vil virke som om du prøver alt for hardt for å bli likt av andre, og det kan bli oppfattet negativt selv om det egentlig er ment positivt. Jeg vil si at en person som stråler av selvtillit er en god venn. Det er lov å være sjenert når det kommer til kjæreste-ting, men når det gjelder vennskap ville jeg valgt en med god selvtillit, som er tydelig jeg kan stole på og som alltid stiller opp. Kan ikke si at jeg prøver hardt å bli likt. Er meg selv og om jeg blir likt eller ikke så er det egentlig det samme for meg. Man er jo ikke kompatibel med alle i verden. Men i slutten av dagen så sitter jeg jo der å tenker hva som gjør at jeg ikke klarer å få venninner. Om det er noe personlighetstrekk jeg ikke er klar over eller noe annet.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #7 Skrevet 30. januar 2012 Jeg vil si at når du stiller spørsmål til hva som er galt, er du litt usikker. Usikkerhet kan lyse gjennom selv om du vet at du ikke viser det. Det kan komme frem i måten du snakker på, måten du kler deg, måten du spiser, drikker osv. Det å ha selvtillit er viktig. Det viser hvem du er og hva du vil. Er du usikker på deg selv må du bli mer sikker. Jeg kan ta feil, men det er ofte det som er problemet når jenter (og/eller gutter) ikke vil være sammen med deg. Det vil virke som om du prøver alt for hardt for å bli likt av andre, og det kan bli oppfattet negativt selv om det egentlig er ment positivt. Jeg vil si at en person som stråler av selvtillit er en god venn. Det er lov å være sjenert når det kommer til kjæreste-ting, men når det gjelder vennskap ville jeg valgt en med god selvtillit, som er tydelig jeg kan stole på og som alltid stiller opp. Huff. Det er synd at selvtillitten skal ha så forbannet mye å si. Personlig kan jeg godt henge med og like personer som er litt usikre. Poenget må være at man greier å gi litt av seg selv slik at andre får muligheten til å bli kjent med deg og like deg. Om usikkerhet skal bety så mye er det ikke rart at det mange ensomme her i dette landet.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #8 Skrevet 30. januar 2012 Jeg tror dette med selvtillit er overdrevet. Ihvertfall for jenters del. Selv har jeg selvtillit og selvbilde som til tider er helt på trynet, og ikke så rent sjelden føler jeg meg som verdens styggeste og mest talentløse kvinne. Dette har imidlertid aldri hindret meg i å komme i kontakt med menn og skaffe meg kjærester... Men kanskje dette er alleredes for menn, eller generelt annereldes dersom man ferdes i "kjøttmarkedet" på utestedene. Jeg synes i hvertfall du høres ut som en veldig koselig og interessant mann. Uten å vite mer om hvordan du er, er det dog dessverre vanskelig å gi deg noen konkrete råd. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #9 Skrevet 30. januar 2012 Jeg tror dette med selvtillit er overdrevet. Ihvertfall for jenters del. Selv har jeg selvtillit og selvbilde som til tider er helt på trynet, og ikke så rent sjelden føler jeg meg som verdens styggeste og mest talentløse kvinne. Dette har imidlertid aldri hindret meg i å komme i kontakt med menn og skaffe meg kjærester... Men kanskje dette er alleredes for menn, eller generelt annereldes dersom man ferdes i "kjøttmarkedet" på utestedene. Jeg synes i hvertfall du høres ut som en veldig koselig og interessant mann. Uten å vite mer om hvordan du er, er det dog dessverre vanskelig å gi deg noen konkrete råd. Der sier du noe vesentlig. Selvtillit er overdrivelse, men alle forklarer dameproblemer med selvtillit. Jeg tror heller det er uskrevne regler for hvordan en kommuniserer. Les "Kunsten å sjekke" eller "Karismakode" så lærer du deg å kommunisere med det motsatte kjønn. At gutter må ha mere selvtillit en jenter kan være en grunn til at en ikke får jentevenner, men jeg tror det handler mye om personlighet, kroppsspråk, sosiale antenner og utseende.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #10 Skrevet 30. januar 2012 Om det var dårlig selvtillit ville vel ikke jenter ha tatt kontakt? Virker som de er skuffa/oppdager noe når de blir litt bedre kjent med meg og det gjør at de stikker. -TS
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #11 Skrevet 4. februar 2012 Kvinner vil ha menn med selvtillit fordi de er fryktelig usikre selv. Dette gjelder de fleste kvinner. Damer må ha en partner de kan se opp til - en som er bedre enn dem selv. Menn bør derfor briske seg, mens damer kan gjerne være forsiktige. Dette er grunnleggende psykologi.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #12 Skrevet 4. februar 2012 Kvinner vil ha menn med selvtillit fordi de er fryktelig usikre selv. Dette gjelder de fleste kvinner. Damer må ha en partner de kan se opp til - en som er bedre enn dem selv. Menn bør derfor briske seg, mens damer kan gjerne være forsiktige. Dette er grunnleggende psykologi. Jepp, damer digger selvskrytende og høylytte menn, men vil aldri innrømme det. Scenario: To menn, en forsiktig og en kjepphøy, prater med ei dame. Deretter snakker dama med den forsiktige om den kjepphøye, og klager over hvor ufordragelig han er. Den forsiktige tror han vinner ved å være enig med henne..... Fortsettelsen kjenner alle til. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #13 Skrevet 4. februar 2012 damn.. er verken høylytt eller selvskrytende så da er det vel Game Over. -TS
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #14 Skrevet 4. februar 2012 damn.. er verken høylytt eller selvskrytende så da er det vel Game Over. -TS Det er ikke game over. Det eneste jeg sier er at du må bli mer synlig. Jeg tipper at du er en person som vil bli venn med alle. Det er vel og bra, men det blir ikke noe mus på deg av det. Damer i alle aldre elsker menn med stort ego, og er ikke noe jeg tror. Her er noen årsaker: - De er mer underholdende - De er synlige - De skaper drama (damer elsker drama) - De velger damer (og ikke omvendt) - De har valgt å rangere seg høyere enn alle damer og de fleste menn (jo, dette er et valg) Du er mest trolig en usynlig person som ler av andres vitser og påfunn. 1
floony Skrevet 5. februar 2012 #15 Skrevet 5. februar 2012 Det høres mest ut som du gjerne skulle hatt en god venninne (eller hadde "nøyet" deg med det)og ikke absolutt må ha en kjæreste. At du bare skulle hatt noen jenter rundt deg. Jeg lurer på om de jentene du møter er klar over det? At det er vennskap involvert og at du ikke ser på dem som potensielle kjærester? Er du for flørtete, for "på"? Prøver du for mye? Den lista fra AB over her ville jeg tatt avstand fra. Jeg ser ikke noe attraktivt i den og at dette er fakta faen og "damer i alle aldre elsker menn med stort ego" er feil. AB er mest sannsynlig mann selv og uansett om han tror det eller ei, kommer hans innsikt inn i kvinners sinn og følelsesliv til kort. Alle kvinner er forskjellige og denne lista ville kanskje være spot on for noen. Jeg tviler på at det er slike jenter du vil ha i livet ditt - du skal ikke måtte forandre på deg selv såpass drastisk for å tiltrekke kvinner. Jeg vet at jeg personlig tar avstand fra fyrer som blir beskrevet der. Jeg er en total udramatisk person og foretrekker å omgåes real, hyggelige og spennende mennesker, ikke de som følger en oppskrift. Slikt gjennomskues uansett rimelig fort. Disse bevegelsene du nevner fikk meg til å le. Jeg trodde nesten du var en person jeg kjenner, men alderen stemmer ikke, hehe. Vet om en fyr hvis bevegelser faktisk er et kjent fenomen. De er så skrullete og rare og ikke på en positiv måte (men her er det personligheten hans som ødelegger det hele). Nei. Vær deg selv, men prøv å se deg selv litt utenifra og bli obs på hvordan andre oppfatter deg. Jeg kan bare snakke for meg selv, men som jente så skremmes jeg litt bort av de som prøver for hardt. Og de som følger den idiotiske lista nevnt over her.
Yogamann Skrevet 5. februar 2012 #16 Skrevet 5. februar 2012 Les boken no more mister nice guy. Ta også en titt på disse: http://theseducers.com/node charismaarts.com og google david deangelo Les også gjerne postene til pookie på sosuave forumet Disse vil lære deg det du trenger for å få deg dame. Generelt er det en god ide å oppgradere garderboen kraftig, løfte vekter (bra kropp + øker testosteronenivået som betyr økt selvtillitt) og å lære deg å danse skikkelig.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #17 Skrevet 6. februar 2012 Den lista fra AB over her ville jeg tatt avstand fra. Jeg ser ikke noe attraktivt i den og at dette er fakta faen og "damer i alle aldre elsker menn med stort ego" er feil. AB er mest sannsynlig mann selv og uansett om han tror det eller ei, kommer hans innsikt inn i kvinners sinn og følelsesliv til kort. Alle kvinner er forskjellige og denne lista ville kanskje være spot on for noen. Jeg tviler på at det er slike jenter du vil ha i livet ditt - du skal ikke måtte forandre på deg selv såpass drastisk for å tiltrekke kvinner. Jeg vet at jeg personlig tar avstand fra fyrer som blir beskrevet der. Jeg er en total udramatisk person og foretrekker å omgåes real, hyggelige og spennende mennesker, ikke de som følger en oppskrift. Slikt gjennomskues uansett rimelig fort. TS: Du må aldri, og da mener jeg aldri, ta imot råd fra damer angående sjekking. 1. Kvinner klarer ikke å innse hva de tenner på følelsesmessig 2. De ser ikke ringvirkningene av å være populær blant de peneste damene (eller vil ikke innrømme dette) 3. De gir deg latterlige råd som f.eks. "Vi elsker menn med selvtillit" og "Du må være deg selv, og må ikke tenke på å forandre deg" 4. De mener at det kun er dem selv som skal forandre på utseendet og kroppen for å fremstå mer attraktiv Lista er mye lengre, men jeg går ut fra at du ser tegningen.
Gjest -J- Skrevet 6. februar 2012 #18 Skrevet 6. februar 2012 3. De gir deg latterlige råd som f.eks. "Vi elsker menn med selvtillit" og "Du må være deg selv, og må ikke tenke på å forandre deg" Nei, dette er faktisk det beste rådet noen kan gi, problemet er at det er veldig upraktisk og ikke særlig til nytte for folk flest som har problemer på dette området. Folk flest er et produkt av tilfeldigheter og blir kastet rundt som et løv i vinden uten å kontrollere sitt eget liv. Svært få "er seg selv" og de som er det, er ekstremt attraktive. Det tar som regel mye tid å bli trygg nok til å tørre å være seg selv fullt ut i alle sammenhenger og gi folk sannheten, men det er definitivt veien å gå.
Gjest -J- Skrevet 6. februar 2012 #19 Skrevet 6. februar 2012 TS, Ikke gi opp. Det er fortsatt håp. Om du er interessert i å forandre deg selv eller få noen råd som jeg selv føler har vært gode for meg, så kan du søke opp mine tidligere poster her på singelforumet. Har skrevet lignende ting tidligere og har litt annet å gjøre nå, så da slipper jeg å repetere meg selv og kjede andre med mer av mine betraktninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå