AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Eg har tenkt å studere økonomi og administrasjon og har nokken spørsmål. Eg likar veldig godt matte, exel, algebra osv Eg har hatt P-matta i VG1 og VG2 fikk 5 på begge. er det mykje matte i økonomi og aministrasjon og er det mykje lesing? Er undervininga bra, er lærarane motiverande? er studiet vanskeleg? snitte mitt er rundr 4 korleis er studentmilijøet i Molde? korleis er moldenserane? Tusen takk
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Eg har tenkt å studere økonomi og administrasjon og har nokken spørsmål. Eg likar veldig godt matte, exel, algebra osv Eg har hatt P-matta i VG1 og VG2 fikk 5 på begge. er det mykje matte i økonomi og aministrasjon og er det mykje lesing? Er undervininga bra, er lærarane motiverande? er studiet vanskeleg? snitte mitt er rundr 4 korleis er studentmilijøet i Molde? korleis er moldenserane? Tusen takk Hei Jeg har gått ett år i molde! Noe matte, men ikke mye men sikkert mulig ta det som valgfag. Bra undervisning, flinke lærer og veldig fin skole! Ikke spesielt vanskelig, gode ordninger for hjelpelærere osv... Godt tudentmiljø, liten by så alle kjenner alle, koselig... Moldensere er koselige og kjempegreie Blir moro dette! Lykke til!
tilf Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Hei Jeg har gått ett år i molde! Noe matte, men ikke mye men sikkert mulig ta det som valgfag. Bra undervisning, flinke lærer og veldig fin skole! Ikke spesielt vanskelig, gode ordninger for hjelpelærere osv... Godt tudentmiljø, liten by så alle kjenner alle, koselig... Moldensere er koselige og kjempegreie Blir moro dette! Lykke til! Korleis er ein skuledag for dåkke? he dåkke forelesning kvar dag?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 http://livetsomrevisorstudent.blogspot.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå