Gå til innhold

Kort hår, hjelp..vil ha langt hår til bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

JEg gifter meg februar 2013, og har et stooort problem. Jeg har klipt meg skulderlangt,men har så lyst å sette opp håret. Håret mitt subber så vidt til skulderne. Har alltid hatt langt hår :( men nå er håret mitt altså så kort. Vil dere tro at håret mitt vokser nok til da? Eller må jeg ta extensions? Jeg trenger egentlig nok lengde på håret mitt til å ta clip in extenstions til å sette opp håret mitt(har tynt hår så det var planen min fra før). Er helt fortvilet. Vil virkelig ha langt nok hår til å sette opp håret mitt, slik at halve håret er løst og halve håret oppe. :(:(

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

En tommelfingerregel (med store individuelle avvik) er at håret vokser ca en cm per måned. Om et år har håret ditt altså vokst ca 12 cm. Siden du bør ta tuppene fra tid til annen kan du kanskje regne med ca 10 cm lengre hår når du skal gifte deg. Det skulle være langt nok til mange typer oppsatser :)

• Liker 1
Gjest Taminka
Skrevet

Om du får hjelp av en som kan dette blir det nok fint uansett :jepp:

Skrevet (endret)

Du kan slippe å ta tuppene hvis du bruker andre hårprodukter enn bare balsam og shampo. Jeg bruker "Treatment for hair that never grows past a certain lenght" fra Lee Stafford, og den er en mirakel må jeg si. Har aldri hatt håret like lang som nå. Den får ikke håret til å vokse "mer" men den hjelper mot slitasje og får håret til å vokse "bedre" slik at du slipper å klippe tuppene... Selges på Vita og du kan få rabattkort på den også, hvis du skal bruke den mye. Lykke til!

Endret av Natalie_M
Skrevet

Jeg har erfart at å ta b-vitamin tilskudd hjelper på hårveksten. En venninne av meg drakk ølgjær og håret vokste mye raskere. Jeg personlig hatet smaken (selv blandet med appelsin juice), så jeg har valgt vitaminer i tablett form. Prøv dette og se om ikke det kan hjelpe litt ekstra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...