AnnH Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 I de siste timene har wordfeuden min oppført seg litt rart. Når jeg skal spille ord, kommer det opp "tiden er ute" på engelsk og man kan bare trykke ok. Men rett etter jeg har har trykt ok, dukker det opp ett nytt varsel om noe "Uneccpetaly" ord, etterfulgt av smileyfjes og andre rare ord. Husker ikke helt hva som stod på meldingen, men lurer på om det kanskje kan være noen som har hacket seg inn på kontoen min på en måte? Får ikke spilt noe videre for at jeg ikke har Internett tilkobling, (noe som jeg egentlig har) så får jeg ikke mulighet til å skifte passord på brukeren min. Har noen vært borti det samme? Trenger litt hjelp her nå Vil unnskylde visst det er dårlig formulert, men jeg får ikke gjentatt ordrett varslene som kommer opp når jeg ikke får tilgang til å spille.
afeio Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Jeg trodde jeg hadde fått opp det meste av feilmeldinger, men tydeligvis ikke. Skal ikke si noe om dette er hacking eller ikke, men vil råde deg til å koble deg fra nettet og til nettet igjen og se om du opplever det samme. Dersom du har noe program som kan "kille" app'en (altså skru den av og ikke bare minimere den) vil jeg anbefale deg å gjøre dette også. Når du får muligheten: bytt passord!
AnnH Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2012 Jeg trodde jeg hadde fått opp det meste av feilmeldinger, men tydeligvis ikke. Skal ikke si noe om dette er hacking eller ikke, men vil råde deg til å koble deg fra nettet og til nettet igjen og se om du opplever det samme. Dersom du har noe program som kan "kille" app'en (altså skru den av og ikke bare minimere den) vil jeg anbefale deg å gjøre dette også. Når du får muligheten: bytt passord! Fjoh, klarte å få byttet passord nå litt lettet! Men det er ikke bare meg som har fått opp sånne feilmeldinger altså? Får bare håpe at det ikke gjentar seg, *krysser fingre* Tusen takk for hjelpen afeio
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Jeg og flere jeg kjenner har fått det. tror det bare er en connection error egentlig. For det går over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå