Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2004 #1 Skrevet 4. januar 2004 Noen av dere som har erfart følgende: Jeg er en kvinne som hele tiden "bare" er kamerat med gutta. Jeg liker slike ting som fotball, se på idrett på tv, ta en øl på en pub etc. men føler meg hundre prosent som kvinne og kler meg feminint og alt det der. Forelsker meg gjør jeg også, men da sier "offeret" alltid, Du er en god kamerat men jeg har bare vennskapelige følelser for deg. Nå orker jeg ikke mer kjærlighetsorg, er helt i kjelleren og vil så gjerne forandre meg. Vil mennene bare ha "blondinene"???? Er frustert og deppa nå etter nok en kjærlighetsnedtur.....
Spiralis Skrevet 4. januar 2004 #2 Skrevet 4. januar 2004 Om vi vil ha "blondinen" eller ikke skal jeg ikke ha sagt, men når vi leter etter dame så leter vi nok etter dame og ikke en jentekompis. Det er litt sånn for en mann også. Kommer man inn i "vennesonen" hos en jente så er stort sett løpet kjørt. Tror det kan være greit å skille mellom når man søker venner og når man søker kjæreste. Tror at om man møter noen man føler det er en gjensidig tiltrekning mellom så bør man ta skrittet å vise kortene rellativt tidlig. Etter å ha tenkt litt på det vil vi nok ha hun "blondinen" litt. Babble om gutteting kan vi liksom gjøre med en kompis. Kjæresten skal liksom være noe annet. Det betyr ikke at hun ikke skal få like gutteting, men at hun liker gutteting er ikke noe argument for at hun er atraktiv. Da kiler det mer i kjærlighetsmuskelen at hun er håpløst damete
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2004 #3 Skrevet 4. januar 2004 Kjipe greier. Bør begynne å prøve meg som skuespiller da, er mye verre å skifte personlighet...
Spiralis Skrevet 4. januar 2004 #4 Skrevet 4. januar 2004 Tror ikke du trenger bytte personlighet, men du kan jo gjøre det klart tidligere for han at du er intressert. Det ordner seg nok
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2004 #5 Skrevet 4. januar 2004 Enig med deg. Menn vil ha kjærester, feminine sådanne, like mye som vi ønsker menn som kjæreste, og ikke venninne, fint om de utmerker seg og er litt maskuline også........... :blunke: Du har slått an tonen selv, så jeg klandrer ikke guttene. Du fremstår nok som lite mottagelig på det mere sexy området tenker jeg. Vær litt mystisk du, litt mer kvinnelig, ikke så mye kamerat!!!!!!!!!!! :-? Så ordner det seg nok.
CeNedra Skrevet 5. januar 2004 #6 Skrevet 5. januar 2004 Jeg er en sånn typisk kamerat. Men jeg fant min kjæreste for det. Så ikke slutt å være kameratjente, fordi det er slik man skal ha det. Være som man er. Meg og sambogutten min er bestevenner, kamerater og kjærester. Vi drikker øl, ser filmer, spiller playstation og sloss. Vi er også romantiske og koselige og slike ting. Du finner nok den du passer med til slutt. De teitingene som ikke ser deg som annet en en kamerat er nok teite i hodet som ikke ser deg som noe annet. Så kan de siden angre når de finner ei jentejente som de må lyve for og ikke kan gjøre morsomme ting med. Så det så. menn er forskjellige og det finnes mange som ikke er slik at de vil ha en "dame", de jeg kjenner er iallefall ikke sånn. Kanskje de du kjenner eller de andre her snakker om er slike teite pondus-menn som er skikkelig stereotypiske menn som vil ha skikkelig stereotypiske kvinner. Men alle er ikke sånn!!!!
Elle Melle Skrevet 5. januar 2004 #7 Skrevet 5. januar 2004 Veldig enig med CeNedra. Hvis du lot som om du var helt annerledes enn du er, da ville du jo bare skaffet deg en mann som ikke passet for deg. Hva da når han oppdaget at han var blitt "lurt", og den han ble sammen med plutselig forandret personlighet? Synes det er et dårlig råd å be noen late som om de er en annen enn de er. Eneste måten å skaffe seg noen som elsker deg slik du virkelig er, er å være seg selv!
CeNedra Skrevet 5. januar 2004 #8 Skrevet 5. januar 2004 Ja og tror ikke at de mennene som man må late som om man er "feminin jente jente" for å bli sammen med, er noe å samle på. Kast dem i søpla, vær glad for at supermannen er der ute enda og venter på deg, så kan dere ha supermoro sammen heller:)
Lilletrollet Skrevet 5. januar 2004 #9 Skrevet 5. januar 2004 Kan det komme av at man leter etter kjæreste på "feil sted"At du kanskje ikke finner kjæresten blandt de som allerede er kompisene dine? Ingen kritikk,bare en tanke som slo meg da jeg leste innlegget ditt! :D Klem lilletrollet
Gjest GreenSky Skrevet 5. januar 2004 #10 Skrevet 5. januar 2004 Noen av dere som har erfart følgende: Jeg er en kvinne som hele tiden "bare" er kamerat med gutta. Jeg liker slike ting som fotball, se på idrett på tv, ta en øl på en pub etc. men føler meg hundre prosent som kvinne og kler meg feminint og alt det der. Forelsker meg gjør jeg også, men da sier "offeret" alltid, Du er en god kamerat men jeg har bare vennskapelige følelser for deg. Nå orker jeg ikke mer kjærlighetsorg, er helt i kjelleren og vil så gjerne forandre meg. Vil mennene bare ha "blondinene"???? Er frustert og deppa nå etter nok en kjærlighetsnedtur..... Hmmm.... Hvordan oppfører du deg blandt gutta? Du skriver at du føler deg som en kvinne og kler deg feminint, men hvordan oppfører du deg? Jeg er som deg, jeg er også en "guttejente". Og min erfaring er at gutter elsker "guttejenter". En som er som dem, bare i feminin utgave. Har du allerede blitt "kompis" med en fyr du liker, er det ikke umulig å få han til å se på deg på en annen måte, men du må være forsiktig. Du kan risikere å ødelegge vennskapet! Hadde jeg vært deg, ville jeg starte i det små med å flørte litt, og så ta det derfra. Som venn og "guttejente" vet du jo hva han liker. Du har en stor fordel der, siden du er er med i gjengen. Og nei - gutter vil ikke "bare" ha blondiner. Gutter liker forskjellige ting, akkurat som oss.
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2004 #11 Skrevet 5. januar 2004 Jeg oppfører meg vel som den jeg er. Dvs deltar i diskusjoner, vet en del om ting og tang, også bilmotorer. Kanskje jeg sender de feile signalene, fordi vennskap kommer alltid før forelskelse hos meg. Ting må liksom gå seg til før jeg tenner. Kanskje det skremmer noen av mennene at jeg sitter godt i det økonomisk, dvs, hus, bil med stor motor etc.. Vet ikke jeg. Men de jag har vært forelsket i har vært arbeidskolleger og ikke vært i den nærme vennekretsen. Er ikke noe særlig på byn, har ikke helt trua på at det skal si pang en lørdagskveld. Liker som sagt å bli kjent først.... Litt rotete innlegg, men håper det er til å forstå
Spiralis Skrevet 5. januar 2004 #12 Skrevet 5. januar 2004 Kanskje det skremmer noen av mennene at jeg sitter godt i det økonomisk, dvs, hus, bil med stor motor etc.. Vet ikke jeg. Tror da ikke det skulle være noe problem for majoriteten av menn. En og annen muligens men ikke nevneverdig mange. Du sier at du er kolega med mange av de du faller for. Jeg tror i allefall jeg ville vegret meg kraftig for å innlede et forhold til en kvinnelig kolega som jeg har hatt et forutgående vennskap med. Det kan hende det er lurt av deg å finne en litt annen arena å lete etter kjæreste på. Du kan jo ta golfkurs :D Det burde gjøre susen. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå