may ii Skrevet 4. januar 2004 #1 Skrevet 4. januar 2004 Hei alle sammen. Jeg bare lurer på hvordan dere gjør med stroppene når dere har Strømpeholder på.Har dere de over eller under trusa? Bruker mest stay up men bruker også strømper og strømpeholder.synes det er veldig sexy. Bruker dere underskjørt også til strømpeholder? Håper på mange svar.
chimp Skrevet 4. januar 2004 #2 Skrevet 4. januar 2004 De gangene jeg bruker det har jeg stroppene under trusa....Ville det ikke blitt problematisk å gå på do ellers??? Underskjørt bruker jeg meget, meget sjelden!
Musemor Skrevet 4. januar 2004 #3 Skrevet 4. januar 2004 Jeg har også stroppene under trusen! Går forøvrig aldri med underskjørt
Nøste Skrevet 5. januar 2004 #4 Skrevet 5. januar 2004 Jeg prøvde stroppende utenpå men var tungvint når jeg skulle på do . Men ser at det er lurt å ta den under trusa skal prøve det ja .
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2004 #5 Skrevet 7. januar 2004 Men ser det ikke rart ut med trusa utenpå? På bilder er jo alltid hofteholderen utenpå? (Skjønner jo at deter enklere men...)
may ii Skrevet 18. januar 2004 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2004 Jeg har også alltid brukt å ha stroppene over trusen.Føler det blir finest.synes det blir litt klompete å ha de innenfor.men litt tungvint å gå på do ja det blir det jo.
Saga Skrevet 18. januar 2004 #7 Skrevet 18. januar 2004 Jeg bruker som oftest slik kun når jeg skal ut og da hender det at jeg tar meg et par glass og da må man besøke toalettet ofte.. så under, ja
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2004 #8 Skrevet 19. januar 2004 Har stroppene under trusen. Enklere på do, og så blir de vanskeligere å avsløre gjennom kjolen.
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2004 #9 Skrevet 21. januar 2004 Mest praktisk med stroppene under trusa ( ikke bare når du går på do....) Jeg føler meg kjempesexy i strømper og strømpeholder - og jeg merker på kjæresten min at han tenner på det. Hilsen gjest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå