Gå til innhold

Menn med bling i øra - hot or not?

Anbefalte innlegg

Gjest Bartenina
Skrevet

Kjæresten min kom nettopp ut av badet og hadde tatt på seg øredobben sin som han brukte før. Jeg lo og brakk meg nesten, for jeg synes det er så feil, og veldig lite maskulint.

Hva mener dere? :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

Veldig enig med deg (: Det ser bare ekstremt harry ut, er litt sånn Drammen & Ed hardy feeling over det. (ikke for å generalisere, men stereotypier)

• Liker 8
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Du kunne like gjerne spurt meg om jeg synes hår som tyter ut av nesen er sexy eller om jeg liker menn med kraftig eksem i ansiktet. Det er litt enten eller situasjon, enten snur jeg meg i vemmelse, eller så må jeg se på dem, fascinert over at noen kan finne på å gjøre seg selv så ondt.

• Liker 1
Skrevet

Not!

• Liker 3
Skrevet

Harry og veldig gått ut på dato!

• Liker 3
Gjest Bartenina
Skrevet

Harry og veldig gått ut på dato!

Oh so true, men har det noen gang vært innafor "holdbarhetsdatoen"? :P

Gjest Badabing
Skrevet

Bling er ille!

Men av en eller annen grunn har jeg plutselig fått en svakhet for ring i øret, så jeg har kanskje ikke noe jeg skulle ha sagt? :gjeiper:

Skrevet

Gruusomt stygt og utrolig harry!

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke si jeg synes menn ser noe særlig barske ut med "bling"... men man må da få gå som man vil.

Skrevet

Denne tråden burde hatt en poll :popcorn:

• Liker 5
Skrevet

Du kunne like gjerne spurt meg om jeg synes hår som tyter ut av nesen er sexy eller om jeg liker menn med kraftig eksem i ansiktet. Det er litt enten eller situasjon, enten snur jeg meg i vemmelse, eller så må jeg se på dem, fascinert over at noen kan finne på å gjøre seg selv så ondt.

Merkelig sammenligning. Bling i øret er selvvalgt, hår i nesa kan klippes, men eksem? Ikke akkurat noe man kan noe for selv.

• Liker 3
Skrevet

Det er et veldig sterkt not!

• Liker 2
Skrevet

Veldig NOT. Har aldri likt det, drittstygt og usexy

• Liker 1
Skrevet

Har egentlig ørebling noen gang vært fint på gutter? Jeg har alltid hatt inntrykk av at det var sånne pappagutter med rosa skjorte, og en hel boks med vaselin i håret, som dreiv med sånt. De drar jo mye damer da, men det er litt dumt at damene er 15 og de er 24.

Merkelig sammenligning. Bling i øret er selvvalgt, hår i nesa kan klippes, men eksem? Ikke akkurat noe man kan noe for selv.

Men det finnes fortsatt folk som syns det ser ekkelt ut... Uten at jeg egentlig forstår at det er noe å bry seg om.

Gjest Apophis
Skrevet

Kan være tøft det :rodmer: Men då må det være små sølvringer, ikkje eit hull i hvert øre (slik som jenter pleier å ha) og ikkje ein enslig ring i eine øret. Det er tøffest med fleire hull med ringer i begge ørene og gjerne i både øreflippen og øverst på øret.

Skrevet

Men bling er vel bare når man har en diamant, eller juvel av noe slag?

• Liker 1
Skrevet

Veldig not.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns ikke det er lite maskulint. Jeg synes det er stygt og harry.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...