AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Noen som har vært der og kan komme med noen anbefalinger? Hvor på øya man bør reise og hoteller? Og er dette et godt "mat sted"?
gladidag Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Hei. Var på Ko Chang i mai 2008. Veldig fin øy, stille og rolig. Vi bodde på White Sands beach. Det var stor forskjell på høy og lavvann...så v høyvann forsvant stranda nedenfor hotellet vårt, men lenger opp på stranda var det greit. Vi endte opp på et hotell som het http://www.banpuresort.com/ det var helt ok m et lite svømmebasseng. Vi reiste med to små barn, så vi ville bo på stranden og nært butikker og spisesteder. Vi reiste ned til Lonely Beach og, fint strand det og m noen enkle bosteder..og et luksushotell:) Også var vi på elefantsafari en dag. Vi var ikke på noen av øyene rundt..men dro til Ko Samet etter en uke på Chang. Samet var nyyydelig. Fantastisk potetmelsand og avslappa stemning..likte oss bedre der. Der bodde vi tre netter i Vongduen bay og en uke på Saikaew beach.
Trollmamma Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Jeg har aldri vært på Koh Chang, men har vært flere ganger på Koh Samet som ligger litt lenger øst i samme område. Veldige vakre øyer, og noe av det beste i Thailand, synes jeg. Men hoteller og sånt har jeg ikke peiling på, dessverre, det er så mange år siden jeg var der sist. Lykke til og god tur!
gladidag Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 Når vi var der var det helt passe med turister, er lavseseong om sommeren. I ukene var det stille og rolig, i helgene kom det mye thailendere på tur, ble litt mer livat da:) Ungene våre ble veldig populære og ble tatt bilde av hele tiden... Ikke problem å få bosted, vi kikket litt rundt før vi bestemte oss. Masse hyggelige spisesteder og barer på strendene. Veldig bra øy! Meeeen det kan jo ha forandret seg på 4 år...kikk litt på Tripadvisor og se på tips der. http://www.tripadvisor.com/Tourism-g2304042-Ko_Samet_Rayong_Province-Vacations.html men det er mye flere bosteder enn det som er opplyst om på TA http://rayong.sawadee.com/ flere hoteller
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #7 Skrevet 23. april 2012 Noen andre som har erfaringer fra Koh Chang?
tiril123 Skrevet 25. april 2012 #8 Skrevet 25. april 2012 Jeg var på Koh Chang i 2011 rundt denne tida. Det var mye skiftene vær. Stranda var grei, og hotellet var greit. Jeg vil si det er ei rolig øy, ikke veldig mye liv. De to aktivitene som de kunne tilby som var interessante for oss var elefantsafari og dykking. Er det noe spesielt du lurer på angående øya?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #9 Skrevet 26. april 2012 Jeg var på Koh Chang i 2011 rundt denne tida. Det var mye skiftene vær. Stranda var grei, og hotellet var greit. Jeg vil si det er ei rolig øy, ikke veldig mye liv. De to aktivitene som de kunne tilby som var interessante for oss var elefantsafari og dykking. Er det noe spesielt du lurer på angående øya? Er det et typisk "syden" sted eller får man oppleve mye av det virkelige Thailand? Og hvordan er maten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå