AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Har begynt å ta nattlysoljekapsler for å hjelpe acne-huden min. Har tatt til sammen 3000 om dagen i 9 dager (hver kapsel er 500, jeg tar to om gangen tre ganger om dagen). De siste par dagene har jeg vært ekstremt nedstemt, sånn har jeg ikke vært på mange år. Kjæresten min er ganske bekymret, han vet ikke hva depresjon er. Han sier sånn "hvorfor er du trist? det må være en grunn! det hjelper ikke å bli liggende i senga!". I dag våknet jeg kl 1500, jeg stod ikke opp før kl 20.00. Jeg bare gråter og gråter og orker ikke forholde meg til samboeren min. Det eneste nye i livet mitt er altså disse kapslene, så jeg googlet litt og fant ut at for mye omega-6 kan trigge depresjon. (Andre hevdet at nattlysolje kan hjelpe mot depresjon, ikke godt å vite hva man skal tro på...) Er det noen som har opplevd denne reaksjonen på nattlysolje før?
mari4ever Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 eneste måten å finne det ut på er å enten slutte med tabelettene eller det kan være andre faktorer. sover du dårlig? er du mye stressa? blir du slik når du har mensen osv. lykke til:)
JollyJolly Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 Jeg har også begynt å nattlysolje, men tar ikke så mye som du gjør. Humøret mitt er opp og ned uansett, så akkurat der vet jeg ikke. Det jeg HAR merket, er en temmelig ekstrem økning i drømmer om natta, veldig livaktige, skumle og marerittaktige drømmer som gjør at jeg våkner gjennomvåt av svette og føler meg utslitt om morgenen. Har vært litt usikker på om det kan ha med nattlysoljen å gjøre, men hvis du får depresjoner av den, så kan den tydeligvis ha merkelige effekter ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå