Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp truffet en fyr, som jeg er blitt grusomt betatt av. Men problemet er at han er så ufattelig spydig å frekk mot meg!!!!!

Jeg svarer han tilbake frekt, som en refleks.Han er veldig tullete av seg, og jeg vet at alt han sier er tull, spydighetene er ikke noe seriøst fra hans side.

Men likevel, det blir for mye av dette, og jeg føler han rakker ned på meg hele tiden og sier stygge ting hele tiden. Hva skal jeg gjøre?

Har prøvd å si ifra, men virker ikke som han tar det noe seriøst.. Jeg er oppgitt nå.

Tenkte jeg skulle tekste han, men hva skal jeg skrive da? Dette er ikke kjekt i det hele tatt, og i hvertfall ikke ettersom jeg er så betatt av han.... :trist:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp truffet en fyr, som jeg er blitt grusomt betatt av. Men problemet er at han er så ufattelig spydig å frekk mot meg!!!!!

Jeg svarer han tilbake frekt, som en refleks.Han er veldig tullete av seg, og jeg vet at alt han sier er tull, spydighetene er ikke noe seriøst fra hans side.

Men likevel, det blir for mye av dette, og jeg føler han rakker ned på meg hele tiden og sier stygge ting hele tiden. Hva skal jeg gjøre?

Har prøvd å si ifra, men virker ikke som han tar det noe seriøst.. Jeg er oppgitt nå.

Tenkte jeg skulle tekste han, men hva skal jeg skrive da? Dette er ikke kjekt i det hele tatt, og i hvertfall ikke ettersom jeg er så betatt av han.... :trist:

Hvordan kan du vær betatt av en som er så fæl i kjeften mot deg?

• Liker 9
Skrevet

Høres ut som du enten har gått i fella til en Pick Up Artist, som bruker slike metoder bevisst for å knekke selvbildet ditt og dermed gjøre deg "avhengig" av ham for å få bekreftelse, eller at du rett og slett har rotet deg borti en fullstendig drittsekk.

Hvordan du klarer å være betatt av en som er frekk og nedlatende fatter ikke jeg, men noen folk liker vel slikt og...

• Liker 10
Gjest navnelapp
Skrevet

Han der må du berre styre unna. Viss du gir etter og heng med han til tross for at han er ekkel og spydig lærer han at det fungerer. Det er akkurat som å oppdra hundar, du må vere kjempetydeleg på at det der er ikkje greitt, heilt frå starten. Viss du ikkje er det så har du det gåande.

• Liker 7
Gjest Tuppelure
Skrevet

Ett spørsmål, som ikke er vondt ment: Hva ser du egentlig i fyren...? Å være frekk og spydig er noe helt annet enn å tulle, i mitt univers i alle fall. Og når du i tillegg har sagt ifra om at du ikke liker det han sier til deg? HALLO! It`s wake-up time, kjære deg!

Jeg hadde kutta ut. Folk som ikke kan si hyggelige ting til meg, gidder jeg ikke å bruke tida mi på.

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som du enten har gått i fella til en Pick Up Artist, som bruker slike metoder bevisst for å knekke selvbildet ditt og dermed gjøre deg "avhengig" av ham for å få bekreftelse, eller at du rett og slett har rotet deg borti en fullstendig drittsekk.

Hvordan du klarer å være betatt av en som er frekk og nedlatende fatter ikke jeg, men noen folk liker vel slikt og...

jeg er enig med deg ..sant som du sier...

Skrevet

Ett spørsmål, som ikke er vondt ment: Hva ser du egentlig i fyren...? Å være frekk og spydig er noe helt annet enn å tulle, i mitt univers i alle fall. Og når du i tillegg har sagt ifra om at du ikke liker det han sier til deg? HALLO! It`s wake-up time, kjære deg!

Jeg hadde kutta ut. Folk som ikke kan si hyggelige ting til meg, gidder jeg ikke å bruke tida mi på.

Ja. Det er helt sant. Han er så utrolig snill alt i alt, men så snur han seg på sekundet og blir en spydig dritt. Jeg blir helt forvirra.... for jeg ser ikke på det som tull... men vet ikke hvordan jeg skal få sittet han på plass.

Skrevet (endret)

Yup, sikkert en kar som har lest seg halvveis opp på noe Pick-up Artist-materiale og overdriver teknikkene. Fail.

Edit:

Kanskje ikke så fail likevel ettersom du enda er betatt av ham.

Endret av Mr. Jones
  • Liker 5
Gjest Tuppelure
Skrevet

Ja. Det er helt sant. Han er så utrolig snill alt i alt, men så snur han seg på sekundet og blir en spydig dritt. Jeg blir helt forvirra.... for jeg ser ikke på det som tull... men vet ikke hvordan jeg skal få sittet han på plass.

Hva med å bare kalle en spade for en spade? Si til ham at enten får han slutte fullstendig med å være frekk, eller så kan dere faktisk ikke treffes mer. Og så kjører du nulltoleranse derfra.

Skjønt, jeg tviler sterkt på om jeg hadde gidda å gi ham flere sjanser hvis jeg var i din situasjon. Du har jo allerede sagt ifra at du ikke liker det, så når han VELGER (for det er faktisk det han gjør!) å fortsette, så sier det sitt, synes jeg. Men det er mitt syn, da. Du må gjøre det som du selv mener er rett. :o)

• Liker 2
Skrevet

Hva med å bare kalle en spade for en spade? Si til ham at enten får han slutte fullstendig med å være frekk, eller så kan dere faktisk ikke treffes mer. Og så kjører du nulltoleranse derfra.

Skjønt, jeg tviler sterkt på om jeg hadde gidda å gi ham flere sjanser hvis jeg var i din situasjon. Du har jo allerede sagt ifra at du ikke liker det, så når han VELGER (for det er faktisk det han gjør!) å fortsette, så sier det sitt, synes jeg. Men det er mitt syn, da. Du må gjøre det som du selv mener er rett. :o)

Tusen takk for svar. Du har helt rett. Jeg følger dette rådet. Jeg skal si at han får enten fullstendig slutte med å være frekk, ellers kan vi ikke forsette mer. Om det ikke slutter, da er det bye bye. For dumsnill, det er jeg heller ikke...

Skrevet

Hva sier han da? gi et eksempel

Eksempel er "du har jo ligget med 9 stk, du må jo ha klamydia og aids. hahaha"

"Faen, du stinker drit."

"Du var stygg nå...Pen mener jeg"

Er veldig vanskelig å finne på konkrete eksempler, men sier jeg noe, skal han alltid kritisere meg/si i mot. Og han er direkte frekk, kommer med frekke kommentarer.

Også skal han alltid skylde på meg om det er noe som er hans feil. Om han gjør noe som er feil, så er det alltids min feil. Han sier spydige ting for morsomheter på min bekostning, slik at andre skal le.

Skrevet

Og dette er en person du synes er sjarmerende nok til å bli betatt av ham??? Wow... enkelte forstår virkelig ikke sitt eget beste.

• Liker 12
Skrevet

Har dere holdt på lenge? Og hvor gammel er gutten?

Jeg hadde ikke ville holdt på med en som alltids rakket ned på meg :-)

Gjest Gjest :)
Skrevet

Tenk framover; Er dette en du har lyst til å våkne opp med for en kommentar om hvor ekkelt morgentrynet ditt ser ut? Er dette en du kunne reist til syden med der han kritiserer bikinien din? Greit nok at han kanskje tuller, men å tulle med sånne ting er faktisk ikke "å tulle". Det tyder jo på at han selv kanskje ikke har så bra selvbilde, og det faktum at han rakker ned på deg er ikke sundt for hverken deg eller ham. Ta en prat med ham hvis du føler deg komfortabel, og fortell ham hvordan du vil ha det - og hvordan du ikke vil ha det. Hvis han ikke er interessert i å jobbe med kommentarene sine, burde ikke din interesse av han være ekte. Lykke til! :-) ~ http://llovellivellaugh.blogg.no

Skrevet

Har dere holdt på lenge? Og hvor gammel er gutten?

Jeg hadde ikke ville holdt på med en som alltids rakket ned på meg :-)

Vi har kun holdt på i litt over 1 måned. Han er 20 år gammel.

Skrevet

Ja. Det er helt sant. Han er så utrolig snill alt i alt,

Eksempel er "du har jo ligget med 9 stk, du må jo ha klamydia og aids. hahaha"

"Faen, du stinker drit."

"Du var stygg nå...Pen mener jeg"

Er veldig vanskelig å finne på konkrete eksempler, men sier jeg noe, skal han alltid kritisere meg/si i mot. Og han er direkte frekk, kommer med frekke kommentarer.

Også skal han alltid skylde på meg om det er noe som er hans feil. Om han gjør noe som er feil, så er det alltids min feil. Han sier spydige ting for morsomheter på min bekostning, slik at andre skal le.

Han er utrolig snill alt i alt, sier du.

Går det an å spørre om du kan gi noen eksempler på det også?

Jeg undrer veldig på hva det kan være som skulle kunne vippe dette over til å være et sunt og godt forhold for deg, med tanke på det du skriver rett over her.

Skrevet

Vi har kun holdt på i litt over 1 måned. Han er 20 år gammel.

Visst jeg var deg ville jeg bare droppet han. Men kanskje han føler seg veldig komfortabel rundt deg og derfor tror det er ok å si slike ting. Uansett vil du bli sammen med en som er frekk hele tiden?

Han er 20 år, veldig ung og umoden tydeligvis. Han høres nesten ut som en jeg holdt på med for en stund tilbake, skulle nesten tro det var sammen gutten, han er vel tilfeldigvis ikke fra Sørlandet vel? :-p

Gjest Eurodice
Skrevet

Dette er vel noe du ikke trenger å overveie engang. Dropp ham.

• Liker 2
Skrevet

Visst jeg var deg ville jeg bare droppet han. Men kanskje han føler seg veldig komfortabel rundt deg og derfor tror det er ok å si slike ting. Uansett vil du bli sammen med en som er frekk hele tiden?

Han er 20 år, veldig ung og umoden tydeligvis. Han høres nesten ut som en jeg holdt på med for en stund tilbake, skulle nesten tro det var sammen gutten, han er vel tilfeldigvis ikke fra Sørlandet vel? :-p

Hmm, han føler seg vel gjerne litt komfortabel rundt meg ja. Jeg har så lyst at han skal forandre holdningen på hvordan han respekterer meg, da hadde alt vært toppers.

Nei, han er nok ikke fra østlandet:P Men hva gjorde du med han du holdt på med da, fikk du han på plass?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...