Portvinpiken Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Som overskriften sier så lurer jeg på å kjøpe kjolen på nett. Lurer på om jeg kan få noen erfaringer her om hvilke dere har gode erfaringer med - og gjerne de man bør holde seg unna...
Daxi Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Som overskriften sier så lurer jeg på å kjøpe kjolen på nett. Lurer på om jeg kan få noen erfaringer her om hvilke dere har gode erfaringer med - og gjerne de man bør holde seg unna... Fikk streng beskjed om at tidebuy.com skulle man holde seg langt unna. Nå har jeg bestilt kjole fra en ebay selger som heter tiger.20088. Jeg så her inne på forumet at hun hadde laget en fin kopi av en pnina tornai kjole (er ikke helt sikker, men jeg tror den er en Pnina Tornai ) og den ble kjempefin! og jeg så også at hun hadde laget andre fine kopier, veldig proff laget. Hun svarer raskt, er effektiv, og lover ikke urealistiske ting. Hun sa at kjolen er ferdig og levert hos meg om ca 55 dager. Siden den ble bestilt idag, kan jeg kanskje laste opp bilder av kjolen når jeg får den, og da anbefale eller ikke... aaah! hun sender også bilder av kjolen når den er ferdig, så man kan se om man er fornøyd eller om man vil forandre noe osv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå