Gjest juvelia Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 (endret) Har du begynt å fått rynker eller fine linjer? Hvor har du eventuelt fått de? Vil du benytte deg av botox o.l i fremtiden eller har du kanskje allerede gjort det? Hva er din alder? Jeg er selv 27 å har merket at ansiktet har blitt betraktelig eldre på kun 1 år,mye pga vektnedgang. Kommer garantert til å teste botox før jeg fyller 30. Endret 29. januar 2012 av juvelia
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Jeg er 26 år, og har ikke fått noen rynker/linjer. Om jeg kommer til å teste ut Botox noengang er vanskelig å svare på. Om jeg plutselig eldes veldig raskt så kan det tenkes, men jeg håper jeg kan unngå det... Jeg har levd et rolig, relativt sunt liv, uten alkohol og røyk og mye soling, og tror dette + gener (om jeg er heldig og arver fra den halvdelen av familien som knapt får en eneste rynke ) kan bidra til at jeg eldes godt/sakte. Tiden vil vise!
Gjest juvelia Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Jeg er 26 år, og har ikke fått noen rynker/linjer. Om jeg kommer til å teste ut Botox noengang er vanskelig å svare på. Om jeg plutselig eldes veldig raskt så kan det tenkes, men jeg håper jeg kan unngå det... Jeg har levd et rolig, relativt sunt liv, uten alkohol og røyk og mye soling, og tror dette + gener (om jeg er heldig og arver fra den halvdelen av familien som knapt får en eneste rynke ) kan bidra til at jeg eldes godt/sakte. Tiden vil vise! Så heldig du er. Huden min er tynn og sart,ganske blek med fregner.. Har ingen rynker når jeg holder ansiktet helt alvorlig,men når jeg smiler rynker det seg fine linjer runt øynene å folder i kinnene. Faktisk så ungår jeg mange ganger å smile pga dette.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #4 Skrevet 29. januar 2012 Jeg er 30 og har det siste året sett at rynkene begynner å komme, skremmende! Rundt øynene og nedover langs nesen. Huden har gått fra fet til tørr. Jeg skal begynne å slanke meg og tør ikke engang å tenke på hvor fort rynkene kommer når isolasjonen forsvinner. Jeg har i utgangspunktet ikke tenkt at botox er for meg, men jeg skal aldri si aldri.
Gjest Vampen Skrevet 29. januar 2012 #5 Skrevet 29. januar 2012 Jeg er 30, og nei, ingen spesielle linjer eller rynker. Og Botox er fullstendig utelukket. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #6 Skrevet 29. januar 2012 Jeg er 31 og har noen fine rynker rundt øynene som jeg regner med blir skikkelig kråketær etter hvert. Kunne ikke bekymre meg mindre, for hvem vil vel ikke ha synlige bevis på at man har ledd mye? 4
Gjest Badabing Skrevet 29. januar 2012 #7 Skrevet 29. januar 2012 Jeg fylte 30 for ikke så lenge siden og følte at smilerynkene kom på 30-årsdagen. Vel,ikke rynker, men har fått noen linjer ved siden av øynene. Har ingen planer om botox så lenge det er smilerynker og ikke sinnarynker 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #8 Skrevet 29. januar 2012 Jeg har ikke en eneste rynke, bortsett fra når jeg rynker pannen. Har heller ikke merket forskjell på huden min de siste årene. Jeg er 28, røyker og lever et generelt ganske usunt liv. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #9 Skrevet 29. januar 2012 Ikke en eneste rynke og jeg blir 32 i år.
CoffeeCup Skrevet 29. januar 2012 #10 Skrevet 29. januar 2012 Jeg er 26, ingen rynker til tross for røyking i alt for mange år! Jeg har ganske tykk hud i ansiktet, litt bollekinn, til tross for at jeg er slank. Har for det meste fet/normal hud. Kanskje det er derfor. Men syns uansett ikke man skal skamme seg over rynkene sine. Hver rynke har en historie ikke sant? Jeg syns til og med at rynker kan være ganske nydelig på mange Og syns det er veldig trist hvis du lar være å smile pga det!
Gjest D_flatmajor Skrevet 29. januar 2012 #11 Skrevet 29. januar 2012 Jeg har fått noen fine linjer, men ikke så mange. Det er sikkert en vurderingssak. Merker godt at ansiktet ser annerledes ut enn da jeg var tja,16 år, for å si det sånn. Det anser jeg som naturlig, og ingenting å fortvile over. Botox er utelukket for min del.
Lipstick Skrevet 29. januar 2012 #12 Skrevet 29. januar 2012 Jeg har en linje i pannen og flere fine linjer rundt øynene når jeg smiler. Fyller 28 i år. Likevel må jeg fortsatt vise legitimasjon og blir fortalt at jeg ser ung ut for alderen min. Botox? Kanskje, men ikke før jeg fyller 30.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #13 Skrevet 29. januar 2012 Jeg er 27 og har ingen rynker eller linjer, men når de kommer så blir det botox.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #14 Skrevet 30. januar 2012 Litt off topic, men er kråketær rynker som er der kun når man smiler eller vises de hele tiden?
Gjest just words Skrevet 30. januar 2012 #15 Skrevet 30. januar 2012 Jeg har fått en linje eller jeg kan like godt si det rett ut: jeg har fått en smile rynke på høyre side av munnviken nå i det siste året. er 27.. Jeg liker den egentlig veldig godt og ser ingen grunn til å tenke på botox i det hele tatt. Må fremdeles vise legg på byen, vinmonopolet eller bare jeg skal kjøpe røyk. Skal aldri si aldri, så godt mulig jeg forandrer synspunkt etter hvert. Men å bli en nålepute bare for en rynke eller to er neppe noe som skjer nei
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #16 Skrevet 30. januar 2012 Så heldig du er. Huden min er tynn og sart,ganske blek med fregner.. Har ingen rynker når jeg holder ansiktet helt alvorlig,men når jeg smiler rynker det seg fine linjer runt øynene å folder i kinnene. Faktisk så ungår jeg mange ganger å smile pga dette. Jeg er 22 år og har ikke rynker eller noe, men det er da vanlig når man smiler at huden trekker seg sammen - men det betyr ikke at du har rynker for det
Ego Skrevet 30. januar 2012 #17 Skrevet 30. januar 2012 Jeg er 29 - har ingen rynker foreløpig (som jeg kan se :gjeiper: ) Med mindre ansiktet av en eller annen grunn skulle forfalle fullstending nærmest over natten tviler jeg sterkt på at jeg vil la meg friste av botox. Man bør ikke være for glatt heller - det ser bare unaturlig ut.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #18 Skrevet 30. januar 2012 Jeg har hatt "rynker" ved øynene når jeg smiler siden jeg var barn, så slike teller neppe som rynker. Blir litt som når man får "rynker" i panna når man hever øyenbrynene... Nei, rynker er det først når de er der når man holder ansiktet avslappet og nøytralt. Dvs når de er der konstant.
pita27 Skrevet 30. januar 2012 #19 Skrevet 30. januar 2012 28 år og ingen rynker. Men jeg ser jo at huden begynner å "eldes".
Gjest norah Skrevet 30. januar 2012 #20 Skrevet 30. januar 2012 Snart 31 - og jeg aner faktisk ikke? Det har jeg helt sikkert, men jeg legger ikke merke til dem. Smilerynker rundt øynene har jeg vel alltid hatt tror jeg - men mitt beste tips er bare å slutte med granske seg selv i speilet, fungerer veldig bra for meg. Man blir hverken mer vakker eller stygg av å stirre i speilet. Langt mer billig enn Botox. Og jeg blir faktisk sjokkert over at noen lar være å uttrykke glede gjennom noe av det vakreste som finnes - nemlig et oppriktig smil - fordi man har oppdaget en rynke. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå