Gå til innhold

Menn: hva gjør en kvinne sexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden ryddet for krenkelser, avsporinger og spekulasjoner

Bond, mod

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG skulle ihvertfall likt å ta en øl med WW en dag og lære noen triks :popcorn:

Gjest Mysticgirl
Skrevet

At hun VET selv at hun er sexy.At hun selv føler seg sexy, og at hun utstråler at hun er het....At hun kler seg litt sexy og våger å vise at hun er et sexuelt vesen. Og ikke er redd for å vise han det heller...

Hun har et frekt glimt i øyet og " fuck me eye`s " -noe hun tør å vise han som hun har lyst på...selv om hun ikke kjenner han...

Ingen mann kan motstå en slik...Dette er ikke hverdagskost for menn å møte på blant kvinner. Desverre.

Alltfor mange kvinner er livredde for å vise frem sine sexye sider...virker på meg som om mine medsøstre ikke tør. Men jeg tør. Jeg har det naturlig medfødt. Noen har det - andre ikke.

Det kreves også en høy grad av selvsikkerhet og nerver av stål - som kvinne for å gjøre dette naturlig og bra. Så uten selvtillitt - kan du aldri opptre sexy....

eller bli sexy.

Prøv å kle deg i en alltfor sexy kjole - men du har ikke selvsikkerhet nok til å bære den kjolen på en sexy selvsikker måte. Tvert om føler du deg uvel og beglodd...av alle i lokalet.

En virkelig SEXY KVINNE elsker oppmerksomhet og bli beglodd, at alle stirrer på henne og følger henne med blikket. Noe hun er klar over og nyter. Blir ikke det minste nervøs eller uvel av det. Tvert om - hun TENNER på det...Booster hennes ego og selvtillitt...når hun vet at alle stirrer på henne forde hun er extra deilig og sexy...

Selvfølgelig føler man seg naturlig sexy da. Slik som meg ...he he

Desverre kan ikke alle kvinner være sexy. For å være ærlig. Jeg har aldri møtt en kvinne som kan konkurrere med meg - om å være " mer sexy enn meg " he he Jeg er sikkert ikke perfekt. Men sexy - det er jeg : ) Jeg var bare født sån.Uvanlig sexy. Litt pinlig av og til...

Du har ikke møtt meg hører jeg...

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke mennene på KG som skal svare på dette? :popcorn:

Gjest Eurodice
Skrevet

Trashy ? Du er bare sjalu, forde du selv ikke kan være så avslappet og sexy,naturlig, samtidig og selvsikker. Ingen kan være mer arrogant og uoppnåelig enn meg...når jeg vil det. Så hvordan kan du påstå jeg er Trashy ??? Handler heller om om å være veldig sikker på hva man vil / ikke vil. Har du selv aldri fått " fuck eye`s " når du er betatt av en mann du flørter med ? I såfall har du aldri følt sterkt nok begjær heller for en mann, om du klarer å unngå å få " fuck eye`s . Tror jeg.

Pga mitt skremmende arrogante utseendet.Trenger faktisk menn litt extra mot for å ta kontakt.Forde jeg ser mer arrogant ut - enn jeg egentlig er. Men jeg liker å oppføre meg litt trashy iblant. Men det er kunn for en spesiell utvalgts øyne å se...Det er ikke farlig å leke litt trashy og leve seg litt inn i rollen . Tvert om kan det være nokså deilig og opphissende i sengen.For både han og meg.

Ok. Jeg kan oppføre meg litt trashy - men jeg er stolt av det. Betyr bare at jeg begjærer sterkt og ekte når jeg begjærer noe. Jeg spiller ikke uinteresert i en mann - når jeg faktisk brenner av begjær etter han. Og tåler han ikke å se litt fuck eye`s - er han bare en pyse som ikke er vant til ekte 100 % hetro kvinner...

Husk at mange kvinner oppfører seg som skap-lesber mot enkelte menn. De skjuler eller er ikke fysisk i stand til å begjære en mann skikkelig og helt. Jeg er meget glad jeg KAN i hvertfall. Og jeg er stolt av det.

Men -

Vet du hva megalomani betyr, WW?

Gjest Eurodice
Skrevet

Selvfølgelig føler man seg naturlig sexy da. Slik som meg ...he he

Desverre kan ikke alle kvinner være sexy. For å være ærlig. Jeg har aldri møtt en kvinne som kan konkurrere med meg - om å være " mer sexy enn meg " he he Jeg er sikkert ikke perfekt. Men sexy - det er jeg : ) Jeg var bare født sån.Uvanlig sexy.

Litt pinlig av og til...

Sexy baby. Du er neimen ikke snau.

Skrevet

Antall "Sexy" i det innlegget: 17.

Kortversjonen er: Tom i blikket, kort i skjørtelengden og si "Sexy" på innpust og utpust.

:skratte:

Skrevet

Unorske jenter faktisk! Fra østeuropa. Ydmyke, snille mot menn, interessert i andre enn seg selv. Passe moderat selvsikker. Høfflige. Alts veldig langt fra gjanittlig norske damer. DEAL WITH IT!

Skrevet

Jeg vil nevne to ting som gjør en kvinne sexy i mine øyne.

1)Stor seksuell appetitt hvor hun retter sitt seksuelle begjær mot meg.

2)At hun selv liker kroppen sin og byr på den. Det er helt uavhengig av hvor høy eller lav, smal eller bred hun er. Hvis hun møter meg frimodig med den kroppen hun har, er hun sexy uansett.

• Liker 1
Skrevet

Uten en viss kiling mellom bena og en viss god sexapetitt - er det umulig å i det hele tatt tenne på en mann eller opptre sexy i det hele tatt. Tenner du ikke på han. Så kan du jo ikke være noe sexy, uten å føle deg i sexy lystig stemning, da kommer det naturlig. Mange damer har så dårlig kontakt med sin egen sexualitet (på grensen til frigiditet???? ) , at de tenner overhodet ikke på en mann under flørten. Så blir de selv misunnelige og kaller andre damer for TRASHY...da damer frykter andre damer som er MER virille og MER sexy enn de selv er - nettopp forde det kan friste mannen deres...( Livredd for utroskap ? ) Usikker på seg selv og deres parforholds sansynligvis kjedelige sexliv.

Jeg tror det. At andre damer merker automatisk når en kvinne med sterk sexualitet og tiltrekningskraft kommer inn i rommet- da blir de panisk livredde for kjæresten sin....Og føler seg extremt usikre. Slike damer hates - forde andre kvinner anser de som en trussel og fristelse for menn.( mannen deres )

Så kall meg gjerne TRASHY. Men den dagen jeg setter øynene i din mann og smiler hemmelig og lurt til han...Da vil du skjelve i buksa av angst for å miste han...he he

Forde DU VET at du har bare ikke dette selv...Du er IKKE sexy selv....

Og du kan ikke late som du er - noe du aldri har vært...ha ha Men ønsker å BLI kanskje...he he

Hahahaha! Dette var da svært til store antagelser! Hvordan kan du vite om andre her på forumet er sexy og fremtrer sexy uten å ha sett de? Veldig merkelig.... :gjeiper:

Om du faktisk er sexy gjenstår å se. Kan godt hende du er det. Men, å påstå at andre her IKKE kan være det, det blir bare for dumt.

Ærlig talt :fnise:

Skrevet

Syntes dere gutter at jeg er sexy, da?

hihi :sjenert:

Ifølge det bildet der.

Ikke litt engang.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...