milah Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Ja, akkurat det lurer jeg på :-) Hva skal til for at du synes en kvinne er sexy?
pressplay Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Ja, akkurat det lurer jeg på :-) Hva skal til for at du synes en kvinne er sexy? Utseende og femininitet. Utseendet er jo subjektivt men for min del ikke for kraftig kropp, helt gjennomsnitlige pupper, hårstil og pent ansikt. Med femininitet mener jeg at jenten oppfører seg som en dame, går som en dame, flørter som en dame og kler seg som en dame (ikke slutty)
Gjest Corto Maltese Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 At hun holder kjeft................ 4
womenwomen Skrevet 29. januar 2012 #4 Skrevet 29. januar 2012 Ja, akkurat det lurer jeg på :-) Hva skal til for at du synes en kvinne er sexy? At hun VET selv at hun er sexy.At hun selv føler seg sexy, og at hun utstråler at hun er het....At hun kler seg litt sexy og våger å vise at hun er et sexuelt vesen. Og ikke er redd for å vise han det heller... Hun har et frekt glimt i øyet og " fuck me eye`s " -noe hun tør å vise han som hun har lyst på...selv om hun ikke kjenner han... Ingen mann kan motstå en slik...Dette er ikke hverdagskost for menn å møte på blant kvinner. Desverre. Alltfor mange kvinner er livredde for å vise frem sine sexye sider...virker på meg som om mine medsøstre ikke tør. Men jeg tør. Jeg har det naturlig medfødt. Noen har det - andre ikke. Det kreves også en høy grad av selvsikkerhet og nerver av stål - som kvinne for å gjøre dette naturlig og bra. Så uten selvtillitt - kan du aldri opptre sexy.... eller bli sexy. Prøv å kle deg i en alltfor sexy kjole - men du har ikke selvsikkerhet nok til å bære den kjolen på en sexy selvsikker måte. Tvert om føler du deg uvel og beglodd...av alle i lokalet. En virkelig SEXY KVINNE elsker oppmerksomhet og bli beglodd, at alle stirrer på henne og følger henne med blikket. Noe hun er klar over og nyter. Blir ikke det minste nervøs eller uvel av det. Tvert om - hun TENNER på det...Booster hennes ego og selvtillitt...når hun vet at alle stirrer på henne forde hun er extra deilig og sexy... Selvfølgelig føler man seg naturlig sexy da. Slik som meg ...he he Desverre kan ikke alle kvinner være sexy. For å være ærlig. Jeg har aldri møtt en kvinne som kan konkurrere med meg - om å være " mer sexy enn meg " he he Jeg er sikkert ikke perfekt. Men sexy - det er jeg : ) Jeg var bare født sån.Uvanlig sexy. Litt pinlig av og til...
womenwomen Skrevet 29. januar 2012 #5 Skrevet 29. januar 2012 Synes det er på tide at du begynner å holde kjeft selv jeg, Corto Men det er faktisk sant. Av og til er det mer frekt å bruke øynene og smilet og hinte frekt via kroppsspråk og berøring hva som snart kan skje mellom oss hvis han vil...eller senere... Menn forstår med en gang dette. Man trenger ikke snakke. Men av og til kan litt sexy talk gjøre susen også. Nei - en kombinasjon av sexy kroppsspråk og sexy talk . Fin Balansen og kombinasjon mellom dette. Og det blir en utrolig sexy stemning mellom oss...Man må lage en sexy stemning selv. Lekenhet og frekkhet. Utrolig gøy.Jeg blir aldri lei av å teste dette ut på men. Supermorro het & rå flørting ...Der er så gøy. Men desverre. Det er ikke alle som passer til å leke sån med : )
Mr. Jones Skrevet 29. januar 2012 #6 Skrevet 29. januar 2012 At hun holder kjeft................ Til en viss grad er jeg enig. Ikke noe mer usexy enn kaklekjerringer som snakker så høyt at halve bygningen hører hvor morsomt det var på byen i helga... Mystikk gjør henne derimot sexy
Gjest SemperFi Skrevet 30. januar 2012 #7 Skrevet 30. januar 2012 At hun har noe hjerne mellom ørene. Feminitet. Smiler 2
Gjest Eurodice Skrevet 30. januar 2012 #8 Skrevet 30. januar 2012 (endret) Å være sexy, slik jeg ser det, er foruten å kle seg smakfullt og være velstelt, å være litt mystisk, ha glimt i øyet, og å oppføre seg som en dame. Slik du beskriver dette, WW, er det i mine øyne vulgært og horete. "Hun har et frekt glimt i øyet og " fuck me eye`s " -noe hun tør å vise han som hun har lyst på...selv om hun ikke kjenner han... Ingen mann kan motstå en slik...". Det å være sexy vil jeg si er en egenskap man har eller ikke har. Hvis jeg hadde vært mann, ville altfor vulgær påkledning og oppførsel i offentligheten fra en kvinne virket frastøtende. Endret 30. januar 2012 av Belladonna 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #9 Skrevet 30. januar 2012 WW, det du beskriver kanske gör en kvinna "sexy" i mannens ögon før ögonblicket. Du borde istället försöka vara kvinnan som kommer efteråt (och som faktiskt ÄR sexy). Skillnanden mellan en som man "nöjer" sig med och en som faktiskt 99% av männen vrider sig för att ta en extra titt på. Det handlar om sättet man går på, vilken holdning man har och framför allt att våga se sig runt i rummet. Om du hade vågat det så hade du sett att i det långa löpet hade du inte haft en chans mot de äkta, sexiga kvinorna. Det handlar om sex appeal, något som man har i generna och bara till viss grad kan förbättra genom att öva. NEJ TACK, till Trashy WW. 5
womenwomen Skrevet 30. januar 2012 #10 Skrevet 30. januar 2012 WW, det du beskriver kanske gör en kvinna "sexy" i mannens ögon før ögonblicket. Du borde istället försöka vara kvinnan som kommer efteråt (och som faktiskt ÄR sexy). Skillnanden mellan en som man "nöjer" sig med och en som faktiskt 99% av männen vrider sig för att ta en extra titt på. Det handlar om sättet man går på, vilken holdning man har och framför allt att våga se sig runt i rummet. Om du hade vågat det så hade du sett att i det långa löpet hade du inte haft en chans mot de äkta, sexiga kvinorna. Det handlar om sex appeal, något som man har i generna och bara till viss grad kan förbättra genom att öva. NEJ TACK, till Trashy WW. Trashy ? Du er bare sjalu, forde du selv ikke kan være så avslappet og sexy,naturlig, samtidig og selvsikker. Ingen kan være mer arrogant og uoppnåelig enn meg...når jeg vil det. Så hvordan kan du påstå jeg er Trashy ??? Handler heller om om å være veldig sikker på hva man vil / ikke vil. Har du selv aldri fått " fuck eye`s " når du er betatt av en mann du flørter med ? I såfall har du aldri følt sterkt nok begjær heller for en mann, om du klarer å unngå å få " fuck eye`s . Tror jeg. Pga mitt skremmende arrogante utseendet.Trenger faktisk menn litt extra mot for å ta kontakt.Forde jeg ser mer arrogant ut - enn jeg egentlig er. Men jeg liker å oppføre meg litt trashy iblant. Men det er kunn for en spesiell utvalgts øyne å se...Det er ikke farlig å leke litt trashy og leve seg litt inn i rollen . Tvert om kan det være nokså deilig og opphissende i sengen.For både han og meg. Ok. Jeg kan oppføre meg litt trashy - men jeg er stolt av det. Betyr bare at jeg begjærer sterkt og ekte når jeg begjærer noe. Jeg spiller ikke uinteresert i en mann - når jeg faktisk brenner av begjær etter han. Og tåler han ikke å se litt fuck eye`s - er han bare en pyse som ikke er vant til ekte 100 % hetro kvinner... Husk at mange kvinner oppfører seg som skap-lesber mot enkelte menn. De skjuler eller er ikke fysisk i stand til å begjære en mann skikkelig og helt. Jeg er meget glad jeg KAN i hvertfall. Og jeg er stolt av det. Men - 1
Gjest Eurodice Skrevet 30. januar 2012 #11 Skrevet 30. januar 2012 For å omskrive Arve Opsahls vise om jentene i Portugal: Det du har, det har du mellom bena. Hjernekapasiteten glimrer ved sitt fravær .
womenwomen Skrevet 30. januar 2012 #12 Skrevet 30. januar 2012 For å omskrive Arve Opsahls vise om jentene i Portugal: Det du har, det har du mellom bena. Hjernekapasiteten glimrer ved sitt fravær . Uten en viss kiling mellom bena og en viss god sexapetitt - er det umulig å i det hele tatt tenne på en mann eller opptre sexy i det hele tatt. Tenner du ikke på han. Så kan du jo ikke være noe sexy, uten å føle deg i sexy lystig stemning, da kommer det naturlig. Mange damer har så dårlig kontakt med sin egen sexualitet (på grensen til frigiditet???? ) , at de tenner overhodet ikke på en mann under flørten. Så blir de selv misunnelige og kaller andre damer for TRASHY...da damer frykter andre damer som er MER virille og MER sexy enn de selv er - nettopp forde det kan friste mannen deres...( Livredd for utroskap ? ) Usikker på seg selv og deres parforholds sansynligvis kjedelige sexliv. Jeg tror det. At andre damer merker automatisk når en kvinne med sterk sexualitet og tiltrekningskraft kommer inn i rommet- da blir de panisk livredde for kjæresten sin....Og føler seg extremt usikre. Slike damer hates - forde andre kvinner anser de som en trussel og fristelse for menn.( mannen deres ) Så kall meg gjerne TRASHY. Men den dagen jeg setter øynene i din mann og smiler hemmelig og lurt til han...Da vil du skjelve i buksa av angst for å miste han...he he Forde DU VET at du har bare ikke dette selv...Du er IKKE sexy selv.... Og du kan ikke late som du er - noe du aldri har vært...ha ha Men ønsker å BLI kanskje...he he
Gjest Lykkeliky Skrevet 30. januar 2012 #14 Skrevet 30. januar 2012 At hun VET selv at hun er sexy.At hun selv føler seg sexy, og at hun utstråler at hun er het....At hun kler seg litt sexy og våger å vise at hun er et sexuelt vesen. Og ikke er redd for å vise han det heller... Hun har et frekt glimt i øyet og " fuck me eye`s " -noe hun tør å vise han som hun har lyst på...selv om hun ikke kjenner han... Ingen mann kan motstå en slik...Dette er ikke hverdagskost for menn å møte på blant kvinner. Desverre. Alltfor mange kvinner er livredde for å vise frem sine sexye sider...virker på meg som om mine medsøstre ikke tør. Men jeg tør. Jeg har det naturlig medfødt. Noen har det - andre ikke. Det kreves også en høy grad av selvsikkerhet og nerver av stål - som kvinne for å gjøre dette naturlig og bra. Så uten selvtillitt - kan du aldri opptre sexy.... eller bli sexy. Prøv å kle deg i en alltfor sexy kjole - men du har ikke selvsikkerhet nok til å bære den kjolen på en sexy selvsikker måte. Tvert om føler du deg uvel og beglodd...av alle i lokalet. En virkelig SEXY KVINNE elsker oppmerksomhet og bli beglodd, at alle stirrer på henne og følger henne med blikket. Noe hun er klar over og nyter. Blir ikke det minste nervøs eller uvel av det. Tvert om - hun TENNER på det...Booster hennes ego og selvtillitt...når hun vet at alle stirrer på henne forde hun er extra deilig og sexy... Selvfølgelig føler man seg naturlig sexy da. Slik som meg ...he he Desverre kan ikke alle kvinner være sexy. For å være ærlig. Jeg har aldri møtt en kvinne som kan konkurrere med meg - om å være " mer sexy enn meg " he he Jeg er sikkert ikke perfekt. Men sexy - det er jeg : ) Jeg var bare født sån.Uvanlig sexy. Litt pinlig av og til... Haha! Jammen bra du er sexy, Wonder Woman, da har du ihvertfall NOE gående for deg, for intelligens tror jeg du mangler, for ikke å snakke om klasse Utifra innleggene jeg har lest fra deg har jeg dannet meg et bilde av deg. Kan ikke noe for det. Tipper du er av de "oransje" jentene som går kledd slutty og er billig som få. 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #15 Skrevet 30. januar 2012 Mystikk gjør henne derimot sexy Hva er det som gjør en kvinne mystisk da? Hørt dette mange ganger, men aldri skjønt hva folk mener med det..så du kan gjerne forklare det nærmere 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #16 Skrevet 30. januar 2012 At hun VET selv at hun er sexy.At hun selv føler seg sexy, og at hun utstråler at hun er het....At hun kler seg litt sexy og våger å vise at hun er et sexuelt vesen. Og ikke er redd for å vise han det heller... Hun har et frekt glimt i øyet og " fuck me eye`s " -noe hun tør å vise han som hun har lyst på...selv om hun ikke kjenner han... Ingen mann kan motstå en slik...Dette er ikke hverdagskost for menn å møte på blant kvinner. Desverre. Alltfor mange kvinner er livredde for å vise frem sine sexye sider...virker på meg som om mine medsøstre ikke tør. Men jeg tør. Jeg har det naturlig medfødt. Noen har det - andre ikke. Det kreves også en høy grad av selvsikkerhet og nerver av stål - som kvinne for å gjøre dette naturlig og bra. Så uten selvtillitt - kan du aldri opptre sexy.... eller bli sexy. Prøv å kle deg i en alltfor sexy kjole - men du har ikke selvsikkerhet nok til å bære den kjolen på en sexy selvsikker måte. Tvert om føler du deg uvel og beglodd...av alle i lokalet. En virkelig SEXY KVINNE elsker oppmerksomhet og bli beglodd, at alle stirrer på henne og følger henne med blikket. Noe hun er klar over og nyter. Blir ikke det minste nervøs eller uvel av det. Tvert om - hun TENNER på det...Booster hennes ego og selvtillitt...når hun vet at alle stirrer på henne forde hun er extra deilig og sexy... Selvfølgelig føler man seg naturlig sexy da. Slik som meg ...he he Desverre kan ikke alle kvinner være sexy. For å være ærlig. Jeg har aldri møtt en kvinne som kan konkurrere med meg - om å være " mer sexy enn meg " he he Jeg er sikkert ikke perfekt. Men sexy - det er jeg : ) Jeg var bare født sån.Uvanlig sexy. Litt pinlig av og til... Antall "Sexy" i det innlegget: 17. Kortversjonen er: Tom i blikket, kort i skjørtelengden og si "Sexy" på innpust og utpust. 2
Gjest Marregutt Skrevet 30. januar 2012 #17 Skrevet 30. januar 2012 At hun ikke ser ut som alle andre, er fysisk aktiv, og er (i alle fall litt) smart. + at hun er stille når hun sitter i baksetet, og vet ALLE snarveier til kjøkkenet. Og at hun har utdannelse, og vide hofter så det er plass til å presse ut 5-10 små Marreguttær 1
Gjest SemperFi Skrevet 31. januar 2012 #18 Skrevet 31. januar 2012 Det er ingenting som er mer sexy enn en kvinne som smiler tilbake. 6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #19 Skrevet 31. januar 2012 Det er ingenting som er mer sexy enn en kvinne som smiler tilbake. Sukk, det var det beste jeg har hørt! 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #20 Skrevet 31. januar 2012 At hun ikke ser ut som alle andre, er fysisk aktiv, og er (i alle fall litt) smart. + at hun er stille når hun sitter i baksetet, og vet ALLE snarveier til kjøkkenet. Og at hun har utdannelse, og vide hofter så det er plass til å presse ut 5-10 små Marreguttær Fail. :gjeiper: 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå