lille_fiol Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Synes det er drøyt at man må betale 775 kr for å forbedre karakter! Er det noe de sjekker? om man hadde valgt nytt fag istedenfor. frister nesten litt...Men det er jo selvsagt galt.
cellar Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 De har det i systemene sine, så jeg tror ikke det er bare-bare. Men igjen - hvis du får spørsmål om det så kan du spille uskyldig og si at du må ha trykket feil. Men det KAN ha betydning for om du får ta eksamen eller ikke, man er selv ansvarlig for å melde seg opp riktig.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Dersom du tar feil så får du ikke gå opp til eksamen, fordi du da har betalt for lite. 1
lille_fiol Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2012 Oki! bra at jeg IKKE skal ta feil da! :gjeiper: takk for svar:)
Gjest IngvildSF Skrevet 29. januar 2012 #5 Skrevet 29. januar 2012 Jeg tok et fag til jul nå, men fikk ikke karakteren jeg håpet på. Skal jeg da velge å forbedre karakter? I såfall bruker jeg faktisk over 1000 kr på det ene faget.
LexSuperior Skrevet 30. januar 2012 #6 Skrevet 30. januar 2012 Jeg tok et fag til jul nå, men fikk ikke karakteren jeg håpet på. Skal jeg da velge å forbedre karakter? I såfall bruker jeg faktisk over 1000 kr på det ene faget. Ja det skal du.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #7 Skrevet 12. februar 2012 Læreren vår sa de ikke kunne sjekke det!
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #8 Skrevet 12. februar 2012 Dersom du har tatt faget før i kunnskapsløftet og melder deg opp feil eller prøver å lure systemet får du mail med en gang med beskjed om at det ikke er gyldig. Karakterer fra reform 94/andre kommuner teller ikke.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #9 Skrevet 13. februar 2012 Jeg fikk ikke karakter i gym og norsk muntlig. Skal ta dette hos privatist til høsten. Burde jeg ta nettstudie eller noe nå, for å ligge godt an? Noen som har tatt et av disse fagene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå