Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 20 år. Har mørkt hår, nesten sort, men brynene mine er helt lyse og tynne. Er kjempe flaut, for hvis jeg ikke tegner dem på ser jeg helt merkelig ut! Synes også det er dumt at brynene ser annerledels ut hver dag...

det tar mye tid osv så tenkte tatovere dem..

Det jeg lurte på var

HVOR ER DEN BESTE SALONGEN Å TA MAKE-UP TATOVERING I BERGEN? hva koster det? noen som har noen erfaringer å dele? hvor bør jeg IKKE gå? osv

Klem Mathilde :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk i hvertfall nøye før du gjør det. Ei på jobb fikk for en stund siden tatoevert på øyenbryn, dama ser spik, spenna gærn ut! Mens en venninne som gjorde det for noen år siden ser kjempefin ut.

Skrevet

Jag har också lust på det! :) Har tyvärr sett att det kostar runt 2500kr och det har jag inte pengar att lägga på något sånt just nu...

Har sett flera stycken som ser jätte bra ut i det!! :)

Skrevet

Takk for svar.

Jeg tegner på bryn, ser best ut da. Så tror tattoo ville gjort det mye lettere for meg! :-)

Skrevet

Mens du venter; har du prøvd å farge brynene dine, for å se om det hjelper?

Vet forresten Ellipse Klinikken i Bergen tatoverer bryn.

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har orndet brynene hos About U på danmarksplass, www.aboutu.no og er super fornøyd. En venninne av meg har tatt eyeliner der. Anbefaler denne salongen :danse:

Anonym poster: 560551ba88c761367dc19e3499ff6712

Skrevet

Sjekk NØYE og GODT før du bestemmer deg for hvor du tar de. Jeg lette og lette og spurt flere som hadde vært der jeg var om erfaringer og alle ga god kritikk. Men kjerringa visste jo faen ikke hva hun drev med og her sitter jeg med skada bryn som jeg må rette opp hver dag :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...