Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2004 #1 Skrevet 4. januar 2004 Vet noen hvor jeg får kjøpt Eight Houer Cream på nettet..
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2004 #2 Skrevet 4. januar 2004 http://www.dillards.com/webapp/wcs/stores/...470&rootCat=420 Her i alle fall. Søk på Elizabeth arden, og det kommer opp masse onlineshop-muligheter!
Gjest Tristessa Skrevet 4. januar 2004 #3 Skrevet 4. januar 2004 www.strawberrynet.com selger Eight Hour Cream til en langt billigere penge enn her til lands.
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2004 #4 Skrevet 4. januar 2004 De har den ikke på strawberrynet, men de har kansje hatt den før..
Gjest Tristessa Skrevet 4. januar 2004 #5 Skrevet 4. januar 2004 Joda, under Elizabeth Arden på kategorien "Nightcare" finnes den på nr. 2 fra toppen.
Lindapuz Skrevet 4. januar 2004 #6 Skrevet 4. januar 2004 Tør jeg spørre hva som er så fantastisk bra med denne kremen og passer den til min hud også? Jeg er 18 og har en del kviser og rødflammet hud.
starie Skrevet 4. januar 2004 #8 Skrevet 4. januar 2004 Jeg synes faktisk ikke den er fantastisk i det hele tatt. Den lukter rart og jeg reagerer på den på grunn av lanolinen.
Gjest Tristessa Skrevet 4. januar 2004 #9 Skrevet 4. januar 2004 Tørre lepper, tørre flekker i ansiktet, tørre steder generelt... Som lipgloss eller på solbrente kinnbein og neser er den også finfin. Bruker litt på de stedene i ansiktet som blir tørre nå som det er så kaldt ute.
Arwen Skrevet 4. januar 2004 #10 Skrevet 4. januar 2004 Joda.. her: http://secure.strawberrynet.com/product/pr...tg=1&prdlin=193
Diva Skrevet 4. januar 2004 #11 Skrevet 4. januar 2004 Jeg synes faktisk ikke den er fantastisk i det hele tatt. Den lukter rart og jeg reagerer på den på grunn av lanolinen. Starie ,- har du noe du vil anbefale som et alternativ til Eight Hour Cream ? Skjønner at det er litt sære stoffer i den,- men hva kan man ellers bruke ? Bare nysgjerrig :D
starie Skrevet 4. januar 2004 #12 Skrevet 4. januar 2004 Starie ,- har du noe du vil anbefale som et alternativ til Eight Hour Cream ? Skjønner at det er litt sære stoffer i den,- men hva kan man ellers bruke ? Bare nysgjerrig :D Jeg bruker Essential Balm fra Decleor jeg.
Diva Skrevet 4. januar 2004 #13 Skrevet 4. januar 2004 *noterer meg og prøver neste gang :D * - Takk for tips
silja Skrevet 5. januar 2004 #14 Skrevet 5. januar 2004 har sett her at noen bruker den på kviser faktisk... er det virkelig mulig (og effektivt) å smøre denne feite kremen på kviser?? Ksulle tro det bare ble værre men... (lurer på om det er "skikkelige" kviser, eller slike begynnende små..???)
Kelsey Skrevet 5. januar 2004 #15 Skrevet 5. januar 2004 Jeg har Eight hour cream, men foretrekker som regel en salve som heter Øsipus Pasta som kan kjøpes på apoteket. Den inneholder også lanolin, men er billigere (og bedre etter min mening) enn EHC. Ulempen med Øsipus Pasta er at konsistensen ikke er like "bra" som EHC, og den lukter strammere. Har samme bruksområde som EHC. Mitt beste tips er å bruke den på sånne sprekker som man kan få på fingrene om vinteren. Smør på et tykt lag og legg et plaster over til kvelds, og morgenen etter er sprekken grodd igjen. Men Eight Hour Cream er den beste leppepomaden da
Arwen Skrevet 6. januar 2004 #16 Skrevet 6. januar 2004 Jeg har brukt den på kviser. Borte over natta.
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2004 #17 Skrevet 8. januar 2004 Er det ingen av dere som tenker på at det er mineralolje i denne kremen?Synes ikke den er så fantastisk.
sommerjente Skrevet 9. januar 2004 #18 Skrevet 9. januar 2004 Helt enig i skepsis mote mineralojen. Jeg var dessuten ikke veldig fornøyd med den kremen uansett. Testet både kremen og leppepobaden, og bare dårlige erfaringer, desverre. Nå har jeg gått over til Dr. Hauschka (eller hvordan det nå skrives...) Er superfornøyd med håndkremen ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå