Gå til innhold

Selge brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men hva er vitsen med å kjøpe brudekjole når du allikevel skal selge den? Du kunne like gjerne leid en kjole og sluppet billigere unna, hvis det står på penger.

Bare til info: Det er ikke alle brudekjoler som kan leies.

Jeg ville gifte meg i en Lilly kjole, men måtte kjøpe siden ingen forhandlere leide ut dette merket.

Da jeg skulle selge den sjekket jeg prisen på alle tilsvarende kjoler på finn.no og la den ut til lavest pris. Kjolen ble solgt etter en uke :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare et lite tips: er mulig du må forberede deg på å prise ned kjolen ganske mye. Jeg solgte en originale Maggie Sottero-kjole for 4000. Den jeg skal bruke er også en original Maggie Sottero og den kjøpte jeg for 2000. Bare et lite tips om du ikke får napp :) (Nysgjerrig som jeg er måtte jeg jo kikke på annonsen :fnise: )

Ja, det er nok godt mulig, jeg prøver meg i første omgang, går ikke det setter jeg prisen ned. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Adriane
Skrevet

Jeg kommer til å legge min ut på finn tror jeg, ser ingen vits i beholde kjolen hvis jeg skal være helt ærlig.

Mvh Yvonne :heiajente:

Fin da! Det er jo egentlig riktig størrelse for meg også det, tror jeg iallfall, hehe :) Men jeg er veldig usikker på om jeg vil ha stroppeløs kjole... Skal iallfall legge annonsen din i Mine Funn, og så plutselig en dag kanskje du hører fra meg! :jepp:

Skrevet

Fin da! Det er jo egentlig riktig størrelse for meg også det, tror jeg iallfall, hehe :) Men jeg er veldig usikker på om jeg vil ha stroppeløs kjole... Skal iallfall legge annonsen din i Mine Funn, og så plutselig en dag kanskje du hører fra meg! :jepp:

Ha bolero til, det skal jeg;)

Gjest Adriane
Skrevet

Ha bolero til, det skal jeg;)

Det står på planen det ja - enten bolero eller sjal, men blir nok bolero. Sjal må man holde styr på hele tida, og det blir jo bare pes :fnise: (Selv om det går jo an å sy på knapper etc, slik at sjalet sitter hektet fast, men...) Er jo mange flotte boleroer å få fatt i da :rodmer:

Skrevet

Innlegg er endret pga. identifisering.

Phaedra,adm

Skrevet

Epla er også et sted du kan legge ut kjole. Kanskje legge den ut begge steder? Det er i hvert fall ikke like ekstreme mengder kjoler der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...