julibrud 2004 Skrevet 4. januar 2004 #1 Skrevet 4. januar 2004 He,he.. satt her og var fortvilt over at jeg hadde kjøpt inn forlite material til invitasjonene våre... Skal ha ca130 gjester med stort og smått.... Da en klok sjel spurte meg. Hallo skal du sende en invitasjon til hver eneste person eller til hver husstand :o He,he... har tenkt antall gjester jeg ikke hustand, og har da nok invitasjoner allikevel :oops: Trur det er litt mye for meg i disse dager.... :o
Lilletrollet Skrevet 4. januar 2004 #3 Skrevet 4. januar 2004 Det er ikke alltid like greit....Skal innrømme at jeg også tenkte 90 "enkelt" gjester.....Vi inviterte 90 gjester vi da,og da ble jeg litt latter mild da spurte meg om hvor mange invitasjoner vi skulle ha....90 svarte jeg......Lo litt etter på ja!!
-ida- Skrevet 4. januar 2004 #4 Skrevet 4. januar 2004 Jeg holder på egne på det samme om dagen. ikke lett å finne ut hvor mange man trenger nei.
Gjest Tex Skrevet 4. januar 2004 #5 Skrevet 4. januar 2004 Puh, glad jeg har mamma til sånt. Hun er verdensmester!!! :D
jea Skrevet 4. januar 2004 #6 Skrevet 4. januar 2004 Jeg tenkte akkurat det samme som deg antall personer...Hmm hadde nok blitt litt for mange det ja :D
Gjest MrsL Skrevet 4. januar 2004 #7 Skrevet 4. januar 2004 Vi har holdt på med invitasjonstekstene i dag og er glad den er i boks nå. Mangler bare å kjøpe litt ok papir å trykke på og håpe at vi har kjøpt nok invitasjoner..........for vi tenkte akkurat likedan da vi skulle bestille
Livva Skrevet 4. januar 2004 #8 Skrevet 4. januar 2004 Jeg gjorde akkurat det samme, hehe...tenkte vi måtte ha 100 invitasjoner, i stedenfor å tenke på antall i husstanden satt til overs med mange fine konvolutter. Fatter ikke hvordan jeg klarte det hehe....
April Skrevet 5. januar 2004 #9 Skrevet 5. januar 2004 Akkurat sånn tenkte jeg også... Er ikke så greit å tenke på alt heller da
Ingeborg Skrevet 5. januar 2004 #10 Skrevet 5. januar 2004 Hadde ikke begynt å tenke så langt ennå jeg - men nå sparte dere meg jo for det hodebryet. Nå vet jeg at jeg må gå over lista.
zmurfette Skrevet 5. januar 2004 #11 Skrevet 5. januar 2004 Oi, nå følte jeg meg smart som satte opp gjestelista "husstandsvis" i utgangspunktet. Deilig å kunne føle seg lur en gang i mellom... :D
julibrud 2004 Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #12 Skrevet 5. januar 2004 Oi' date=' nå følte jeg meg smart som satte opp gjestelista "husstandsvis" i utgangspunktet. Deilig å kunne føle seg lur en gang i mellom... :D[/quote'] Ja det er godt å høre at noen har hodet på rett plass i disse bryllups tider
zmurfette Skrevet 5. januar 2004 #13 Skrevet 5. januar 2004 Ikke alltid på rett plass, da. Bare akkurat når det gjaldt dette...
ringblomst Skrevet 17. januar 2004 #14 Skrevet 17. januar 2004 Vi fikk trykket opp hundre invitasjoner, men vi trenger nok ikke flere enn 55 - var ingen klok sjel som hvisket meg i øret , pytt sann...
prinsipessa Skrevet 17. januar 2004 #15 Skrevet 17. januar 2004 Må si det at disse sidene er helt geniele.... Jeg lærer noe hver gang jeg er innom og titter... Har også tenkt 90 invitasjoner... Men nå blir det mindre å lage!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå