AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Hehe, litt begrenset på stillinger under en 69-stilling :gjeiper: men hva synes du er best, jenta eller gutten som ligger på rygg? også er jeg ganske ny med denne stillingen, men hvordan er det egentlig med at man samtidig har baken rett i fjeset? Blir litt flau når det kommer til at typen ligger på rygg og slikker meg, men så har han også perfekt syn til rompehullet mitt i og med at skinkene sprer seg..
Pialill Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Liker ikke noen av disse noe videre men om jeg skal ta 69 liker jeg best å være på toppen. Føler jeg har best kontroll på sugingen, og jeg slipper å stirre på rumpehullet hans mens vi kjører på. Greiest sånn 2
Gjest Levitate Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Liker ikke så godt 69, prøvd den stillingen 2-3 ganger. Har alltid vært meg på toppen og han på ryggen, ettersom alt annet er uaktuelt av mange forskjellige grunner. Lettere å suge, lettere for han å komme til på meg og alt sammen blir bare.. Lettere med jenta på toppen og gutten underst. 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Ikke den beste stillingen jeg vet om, jeg liker å kunne se ansiktet til min kjære mens jeg holder på "down there". Mannen min er heller ikke så keen på den stillingen.
Rimmern Skrevet 1. februar 2012 #6 Skrevet 1. februar 2012 Hvis du har problemer med å vise rumpehullet ditt til den som slikker fitta di så må du unngå 69, og slikking bakfra/doggy også for den saks skyld. Hvis du derimot slapper litt av og aksepterer at rumpehullet ditt er en del av kroppen, og at vedkommende neppe vil være spesiellt ivrig etter slike stilinger hvis han/hun ikke liker synet av det, så kan du finne ut om stillingen er noe for deg uten å være hemmet av slikt tøv. Personlig liker jeg å ligge underst, slik at jeg har full utsikt til alt. Men nå liker jeg rumpa/rumpehullet like mye som fitta, så jeg er ganske grei sånn.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #7 Skrevet 3. februar 2012 For meg som mann er det helt klart best å ligge underst med kvinnen sittende med ordentlig tyngde på ansiktet mitt. Aller best er det når hun er ordentlig våt og fittesaftene nærmest renner ned i munnen min. Og selvfølgelig skal jeg ha tilgang også til å slikke rumpehullet hennes. Hvis ikke blir jeg snytt for nesten halve gleden.
micromaya Skrevet 3. februar 2012 #9 Skrevet 3. februar 2012 Er ikke spesielt fan av den stillingen, men med begge på siden funker det greit. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #10 Skrevet 3. februar 2012 Liker ikke 69. Samme om jenta kommer rett ut av dusjen er det alltid litt lukt når du stikker nesa helt opp i rævva. Slikker gjerne, men nesa MÅ peke mot magen!
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #11 Skrevet 3. februar 2012 Hehe, litt begrenset på stillinger under en 69-stilling :gjeiper: men hva synes du er best, jenta eller gutten som ligger på rygg? også er jeg ganske ny med denne stillingen, men hvordan er det egentlig med at man samtidig har baken rett i fjeset? Blir litt flau når det kommer til at typen ligger på rygg og slikker meg, men så har han også perfekt syn til rompehullet mitt i og med at skinkene sprer seg.. Jenta på topp - men med puter under hodet på gutten. Ellers gir 69 meg ingenting annet enn frustrasjon. føler stillingen fungerer bedre på film enn irl. Da er jeg mer fan av oralsex men bytte på tur.
Gjest hogwash Skrevet 3. februar 2012 #12 Skrevet 3. februar 2012 ....men så har han også perfekt syn til rompehullet mitt i og med at skinkene sprer seg.. Og det er det mange som tenner litt ekstra på. 1
Rimmern Skrevet 6. februar 2012 #13 Skrevet 6. februar 2012 Og det er det mange som tenner litt ekstra på. Mmmm...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå