Gå til innhold

Fast elsker og møtt ny mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Det er nå godt mulig at noen kommer til å dømme meg nord og ned nå, men jeg prøver meg uansett.

Jeg har en fast elsker som jeg også er veldig god venn med, men det er ingen romantiske følelser der. Vi har en fantastisk kjemi på soverommet og det fungerer optimalt for meg.

Nå har jeg møtt en ny mann som jeg ser kjærestepotensiale i. Vi har ikke funnet på noe mange gangene, men vi har en utrolig bra "ting" pågående, men man vet jo aldri hvordan det ender så tidlig i forholdet.

Jeg har ikke fortalt min elsker om denne mannen, og jeg vil helst ikke gjøre det. Rett og slett fordi jeg er redd for at jeg til slutt mister begge to og står igjen på bar bakke. Som sagt har jeg ingen følelser for nr 1, men jeg vil uansett ikke miste han da han gir meg en slags trygghet. Har heller ikke fortalt han nye om elskeren min.

Jeg vet at jeg selv kvier meg veldig rundt dette, jeg må jo avslutte et av forholdene selv om jeg ikke vil før jeg med sikkerhet vet hva som skjer. Jeg er ikke redd for å være alene eller noe sånt.

Synes dere at jeg må si dette til mann nr 1? OG mann nr 2? Fortsette å se det an, eller avslutte elsker-forholdet først som sist?

Vet ingen har noe fasitsvar, men jeg er alikevel nysgjerrig på deres meninger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du bør kutte ut elskeren så lenge du har noe seriøst på gang med en annen. Hvis elskeren din også er innforstått med at forholdet deres er uten forpliktelser, forstår han vel det?

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes du bør kutte ut elskeren så lenge du har noe seriøst på gang med en annen. Hvis elskeren din også er innforstått med at forholdet deres er uten forpliktelser, forstår han vel det?

Vet ikke hvor seriøst det er eller kommer til å bli, siden vi bare har kjent hverandre i en mnd. Og elskeren min er fult klar over at det er uten forpliktelser.

Blir det for dumt å bare unngå å møte elskeren min til jeg vet mer om situasjonen?

TS

Skrevet

Vet ikke hvor seriøst det er eller kommer til å bli, siden vi bare har kjent hverandre i en mnd. Og elskeren min er fult klar over at det er uten forpliktelser.

Blir det for dumt å bare unngå å møte elskeren min til jeg vet mer om situasjonen?

TS

Jeg syns det høres ut som en veldig god ide å unngå å møte elskeren din inntil situasjonen din er mer avklart :)

• Liker 1
Skrevet

Det kan du jo, men hva om han spør hvorfor?

Skrevet

Det kan du jo, men hva om han spør hvorfor?

Det tviler jeg på at han gjør, men da er det jo bare å fortelle sannheten.. at jeg har truffet en ny fyr som jeg er nysgjerrig på og at mens jeg prøver å finne ut av om det er noe der, så er det best å unngås å møtes. Bare for å ikke komplisere ting.

Vi har en del felles venner da, men ingen av dem er så gode venner av meg at jeg forteller om sånne ting. De var først hans venner også har jeg blitt kjent med dem.

Nei, jeg funderer på dette med å bare unngå han, men jeg er ikke helt sikker..

Skrevet

Du må jo bare slutte å holde på med elskeren din mens du holder på med han nye. Hvis elskeren din er klar over at det ikke er noe mer enn sex mellom dere, så burde han jo forstå at det må stoppe når du begynner å bli seriøs med en annen. Kan du ikke bare fortelle ham at du har møtt en fyr og vil se hva som skjer der?

Skrevet

Du må jo bare slutte å holde på med elskeren din mens du holder på med han nye. Hvis elskeren din er klar over at det ikke er noe mer enn sex mellom dere, så burde han jo forstå at det må stoppe når du begynner å bli seriøs med en annen. Kan du ikke bare fortelle ham at du har møtt en fyr og vil se hva som skjer der?

Jo, jeg lurer på om jeg bare må gjøre det sånn. Så får jeg prøve så godt jeg kan å holde meg unna han.

Skrevet

Jo, jeg lurer på om jeg bare må gjøre det sånn. Så får jeg prøve så godt jeg kan å holde meg unna han.

Hvis du ikke klarer det, må du i alle fall si fra til den nye fyren.

Skrevet

Hvis du ikke klarer det, må du i alle fall si fra til den nye fyren.

Skal nok klare det, men det blir som en vane som må brytes (eller hvordan jeg skal forklare det). Men skulle jeg "sprekke" så må jeg være ærlig. Vet at setter pris på ærlighet, så da må jeg tilby det samme tilbake.

TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...