Gjest SmurfeLurfen Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Hei! Lurer på om det har kommet noen nyere versjoner av selvbruninskrem på markedet som ikke lukter typisk selvbruningskrem, eller kommer man kanskje ikke unna det? Brukte Dove sin Summer Glow før jul, men syns liksom aldri jeg merket noen forskjell.. (Men den var halvannet år gammel, og de går kanskje ut på dato? Tok det på om ettermiddagen/kvelden og dusjet det vekk neste morgen. Kunne jo ikke ha den på når jeg var ute blant folk siden den luktet litt. Måtte ligge på håndduk, for det ble litt klamt etterhvert, selv om jeg ventet lenge før jeg la meg eller tok klær på. Noen som har noen å anbefale?
Gjest loler Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 (endret) St. Moriz er veldig god Endret 4. februar 2012 av loler
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Ok Skal tenke på det neste gang. Kjøpte ny fra Dove og etter én natt så jeg forskjell! Så tror den andre rett og slett hadde gått ut på dato og ikke virket lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå