Gå til innhold

Vinn på minuttet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som ser vinn på minuttet? Jeg er litt delt når det gjelder det programmet. For jeg synes egentlig det er et veldig intelligent konsept, der man må løse veldig spesielle oppgaver på kort tid. Men av en eller annen grunn er det bare helt hyperaktive folk som får lov å være med, de som hyler og skriker og hopper opp og ned. Virker som de har hatt audition for å få med de mest utagerende folka. Og så tenker jeg at "pep talken" fra familien må være utrolig forstyrrende når man skal konsentrere seg om en oppgave. "Kom igjen nååå, jaaaa, kom igjeeeen, hyyyyyl" :rope:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

alle sånne programmer er det audition på.. eller, de sikrer seg først om at personene de velger klarer å lage "bra" tv.

min mening er at dette programmet er møkk kjedelig, og jeg blir skikkelig irritert pga den skrikinga og gaulinga..

• Liker 1
Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg synes det er dritkjedelig, og har alltid tenkt at det er et program for folk som egentlig ikke er gode i noe som helst og kan derfor ikke vinnepenger på andre programer (type vil du bli milionær og sånt ), men bare vil vinne penger uten å egentlig gjøre noe for det...

Skrevet

Noen her som ser vinn på minuttet? Jeg er litt delt når det gjelder det programmet. For jeg synes egentlig det er et veldig intelligent konsept, der man må løse veldig spesielle oppgaver på kort tid. Men av en eller annen grunn er det bare helt hyperaktive folk som får lov å være med, de som hyler og skriker og hopper opp og ned. Virker som de har hatt audition for å få med de mest utagerende folka. Og så tenker jeg at "pep talken" fra familien må være utrolig forstyrrende når man skal konsentrere seg om en oppgave. "Kom igjen nååå, jaaaa, kom igjeeeen, hyyyyyl" :rope:

Ja, det har jeg også tenkt over, og selv om jeg er en samlet person så tror jeg at jeg på et eller annet tidspunkt hadde stoppet opp og brølt "HOLD KJEFT, FOR F...".. Hvem kan egentlig konsentrere seg når man blir brølt til på den måten der?

• Liker 1
Skrevet

alle sånne programmer er det audition på.. eller, de sikrer seg først om at personene de velger klarer å lage "bra" tv.

min mening er at dette programmet er møkk kjedelig, og jeg blir skikkelig irritert pga den skrikinga og gaulinga..

Jeg synes det ville vært mye bedre tv med litt sånne rolige nerdetyper, enn de som ser ut som de er i konstant sukkerrus. Det er litt synd, for det er et programkonsept med bra potensiale.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det har jeg også tenkt over, og selv om jeg er en samlet person så tror jeg at jeg på et eller annet tidspunkt hadde stoppet opp og brølt "HOLD KJEFT, FOR F...".. Hvem kan egentlig konsentrere seg når man blir brølt til på den måten der?

Det samme har jeg tenkt, DET hadde vært god tv om de faktisk mistet besinnelsen. :popcorn:

Verste er når de starter nedtellingen. Tenk at du står der og nesten har vunnet en million, og så begynner de med TI NI ÅTTE SJUUU SEEKS... :rope:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...