Edie Skrevet 4. januar 2004 #1 Skrevet 4. januar 2004 Hadde noen av dere turt å vise dere på stranda i noen av disse? Kvalifiserer dette som bikinitruser? Greit nok at man viser mye hud i en bikini, men hva med å overlate noe til fantasien?
Amica Skrevet 4. januar 2004 #4 Skrevet 4. januar 2004 Man ser langt mindre idiot ut om man bare går naken i stedet! La meg gjette: Det er en MANN som har designet de greiene der?
Musemor Skrevet 4. januar 2004 #5 Skrevet 4. januar 2004 Herregud, et par av de bikinitrusene der kunne knapt karaktiseres som truser engang!!
Soul Skrevet 4. januar 2004 #6 Skrevet 4. januar 2004 Trodde det var undertøy, det kunne jeg nok ha brukt de til, men bikini?? Nei takk! :o
Tusenfryd Skrevet 4. januar 2004 #7 Skrevet 4. januar 2004 Nei, overhodet ikke. Viser meg ikke offentlig i noe plagg med kjønnsleppene hengende utenfor og fingeren nedi...
Lindapuz Skrevet 4. januar 2004 #8 Skrevet 4. januar 2004 Gi dere da! Ikke vær så snerpete.... Jeg syns jo de var veldig znexy!!! :blunke: Særlig den øverst i midten og den svarte gjennomsiktige kunne jeg tenkt meg. Men jeg ville bare brukt dem hvis jeg hadde kjærsten min med meg på stranda *ler*
Gjest care Skrevet 4. januar 2004 #9 Skrevet 4. januar 2004 Turt og turt fru blom ....for meg betyr menneskeverdet endel, så nei - dette hadde jeg ikke møtt opp i...
Lindapuz Skrevet 4. januar 2004 #10 Skrevet 4. januar 2004 Eller kanskje ikke.... Jeg burde vel egentlig ha slanket meg litt før jeg kunne brukt en slik bikini..... Veier da tross alt 103 kg
xeyes Skrevet 4. januar 2004 #11 Skrevet 4. januar 2004 Ja tenk! Har man kroppen, hvorfor være så prippen? :D
Gjest Joanna Skrevet 4. januar 2004 #12 Skrevet 4. januar 2004 Hva om man har kroppen, men rett og slett ikke LIKTE snittet på dem?
Gjest care Skrevet 4. januar 2004 #13 Skrevet 4. januar 2004 Ja tenk! Har man kroppen' date=' hvorfor være så prippen? :D[/quote'] Et spørsmål: er det slik at jenter på din alder ser på dem som ikke vil gå i en slik bikini som prippen? Er det det eneste argumenter? :blunke: *underer meg over ungdommen*
Arwen Skrevet 4. januar 2004 #14 Skrevet 4. januar 2004 Jeg er 23 (fortsatt ungdom?) og ville aldri tatt på meg en slik en, uansett om jeg har kropp til det eller ikke :o
Gjest gjesta Skrevet 4. januar 2004 #15 Skrevet 4. januar 2004 Ikke jeg heller - uansett kropp ville jeg ikke valgt en slik bikini.
Tilde Skrevet 4. januar 2004 #16 Skrevet 4. januar 2004 Jeg er visst prippen.. Men som truse kunne jeg nok alltids brukt noen..
Malou Skrevet 4. januar 2004 #17 Skrevet 4. januar 2004 Er nok den prippene typen jeg også som ikke har lyst til å vise frem hverken klitt eller kjønnslepper på stranden... Jennifer
xeyes Skrevet 4. januar 2004 #18 Skrevet 4. januar 2004 Care,- tror du har misforstått litt. Jeg synes folk blir VEL moralske her, og huffer seg over en bikini. Det synes jeg er prippent. Folk får vel gå i det de vil, uten at "gamle" kjærringer skal begynne å surmule over det ? xeyes, plutselig tilbake i ungdomstiden
Diva Skrevet 4. januar 2004 #19 Skrevet 4. januar 2004 Jeg synes folk kan gå i de bikiniene de vil jeg. Selv om "noen" synes det er for ille. Det er jo ingen som blir tvunget til å gå sånn ? Eller ? Synes folk rynker noe fort på nesa.... For å svare på førsteinnlegget,- nei, jeg ville ikke gått med en slik bikinitype 1 ) Ikke min stil 2 ) Passer ikke min type kropp ;-)
Hedda84 Skrevet 4. januar 2004 #20 Skrevet 4. januar 2004 Nei, jeg ville heller ikke ha gått i en sånn bikini...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå