Gjest Qlio Skrevet 4. januar 2004 #1 Del Skrevet 4. januar 2004 Hvordan går man frem om man skal tette igjen skruehull i gipsvegg? Tror mannen flyr i flint når han kommer hjem, fordi jeg har hengt opp ett bilde der han skal ha en av høyttalerne..... *opps* Men jeg fortsetter og henge opp bilder nå, kommer tilbake og sjekker senere om noen kan hjelpe meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 4. januar 2004 #2 Del Skrevet 4. januar 2004 Du har to muligheter - enten kan du bruke sandsparkel, eller så kan du bruke akrylmasse. Sandsparkel må pusses med sandpapir etter at du har tettet dem - og så må du flekke litt over med riktig farge - akrylmassen kan du smøre på og flekke over med riktig farge.. (eller så kan du henge noe over hullet - du snakker om skruehull som ikke er så store, ikke sant?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 4. januar 2004 #3 Del Skrevet 4. januar 2004 Du må nok sparkle, pusse over og male oppå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 4. januar 2004 #4 Del Skrevet 4. januar 2004 Dersom hullet er stort kan du skjære ut en firkant og erstatte den med en fra en ny gipsplate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 4. januar 2004 #5 Del Skrevet 4. januar 2004 Tusen takk, damer. Hullet er lite. Han har ikke sagt noe. Det er mer bekymringsverdig..... JEG syntes hvertfall at det ble knallfint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 4. januar 2004 #6 Del Skrevet 4. januar 2004 Spør Tex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vianne Skrevet 4. januar 2004 #7 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg leste et sted at en kunne bruke tannkrem...Har ikke prøvd det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå