AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Etter å ha blitt inspirert av en annen tråd, så starter jeg en ny tråd her. Når er man ikke lenger jomfru? Noen mener at man er jomfru helt til man har hatt samleie. Andre mener at man er jomfru til man har hatt sex med en annen person. Hva så med oss lesbiske? Er vi jomfru selv om vi har sex med andre kvinner? Er det kun samleie som definerer om man er jomfru eller ikke?
FruN Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Jeg setter grensa ved seksuell erfaring med et annet menneske.
Harmonics Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Når ett annet menneske gir deg orgasme ved kontakt og det er bar hud hos begge. Runking eksempelvis.
Erotisk Flukt Skrevet 29. januar 2012 #4 Skrevet 29. januar 2012 Når det gjelder gutter og menn så mener jeg at man er jomfru til man har penetrert ei jente/kvinne med sin penis, eller brukt hjelpemiddel/fingre om han er impotent. For jenter og kvinner er det opplagt, med tanke på jomfruhinnen. Penetrering her også, per min definisjon. Når det gjelder lesbiske vil jeg si at man er jomfru til man har enten blitt slikka/penetrert av ei annen, eller har slikka/penetrert ei annen jente/kvinne. -Domino 1
Gjest Yellow Taxi Skrevet 29. januar 2012 #5 Skrevet 29. januar 2012 Når ett annet menneske gir deg orgasme ved kontakt og det er bar hud hos begge. Runking eksempelvis. Jeg tror de færreste gutter vil regne runking som å miste jomfrudommen sin. Men jeg er enig at "kravet" om penetrering blir merkelig for kvinner i forhold til lesbiske. 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #6 Skrevet 29. januar 2012 Man er jomfru helt til man har hatt sex med en annen som inkluderte litt innenfor .. huff fant ikke på noe bedre enn "musehullet", så grusomt. Ble helt tom, kom bare på det ordet eller vagina. Skam meg. Det ble litt off topic, men i mine øyne er det slik Lesbiske kan jo være innenfor så det er definitivt ikke jomfruhet.
fruBeist Skrevet 29. januar 2012 #7 Skrevet 29. januar 2012 (endret) Når ett annet menneske gir deg orgasme ved kontakt og det er bar hud hos begge. Runking eksempelvis. Hva med alle kvinnene som aldri har opplevd orgasme sammen med en annen person, til tross for både vaginal penetrering, og oral stimulering av vagina/klitoris? Er disse og jomfru? Endret 29. januar 2012 av fruBeist
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #8 Skrevet 29. januar 2012 Når ett annet menneske gir deg orgasme ved kontakt og det er bar hud hos begge. Runking eksempelvis. Hvis man blir fingert eller runket og ikke får orgasme da? Eller man har sex og ikke får orgasme? Fortsatt jomfru?
Rainbow Skrevet 29. januar 2012 #9 Skrevet 29. januar 2012 Jeg håper jeg kan slippe å kalle meg jomfru når jeg kun har hatt sex med andre kvinner, altså. Bra tråd, for jeg har irritert meg over heteroene som mener at samleie er det eneste som er "ordentlig" sex. Men hvis orgasme er gjeldende har jeg en venninne som har vært gift (med en mann) i 12 år og fremdeles er jomfru, samme hvor mye sex hun har hatt!
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #10 Skrevet 29. januar 2012 Når ett annet menneske gir deg orgasme ved kontakt og det er bar hud hos begge. Runking eksempelvis. Så dersom man knuller men ikke får orgasme så teller det ikke?
Harmonics Skrevet 29. januar 2012 #11 Skrevet 29. januar 2012 Jeg veit ikke folkens, det var nå bare min mening. Den der wikipedia-sida om Virginity er jo også ganske informerende om at meningene er noe delte.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #12 Skrevet 29. januar 2012 Jeg veit ikke folkens, det var nå bare min mening. Den der wikipedia-sida om Virginity er jo også ganske informerende om at meningene er noe delte. Så du mener om jeg som aldri har fått orgasme sammen med en mann, kun på egenhånd, fortsatt er jomfru? Eller misforsto jeg?
Silfen Skrevet 29. januar 2012 #13 Skrevet 29. januar 2012 Altså, jomfru er jo ikke noe nytt uttrykk. Meningen fra den gang da er jo ganske klar. Jeg regner med at også lesbiske benytter seg av vaginal lek med hverandre.
Rainbow Skrevet 29. januar 2012 #14 Skrevet 29. januar 2012 Joa, men det er mange som definerer selve ordet samleie med det å bryte jomfrutilværelsen. 1
Silfen Skrevet 29. januar 2012 #15 Skrevet 29. januar 2012 Joa, men det er mange som definerer selve ordet samleie med det å bryte jomfrutilværelsen. Jo, men igjen, fra gammelt av så var det å ligge sammen noe som involverte penis i vagina. Det er jo ikke verre enn at man ta to kvinner som har samleie og benytter seg av andre ting i vagina for første gang.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #16 Skrevet 29. januar 2012 Hvis man noen gang prater om dette, kan man like godt spesifisere hva man mener. "Nja, jeg har blitt runka, gjelder det?". Jeg mener det skal penetreres for å miste jomfrudommen, både for gutter og jenter. Lesbiske er vel jomfru til de har hatt sex med en jente, uansett hva de legger i det. Skulle de finne på å ha seg med en gutt, ville jeg tenkt at det rette å svare hvis han spurte, var at de var jomfru. Eller det mer beskrivende "jeg har aldri hatt sex med en gutt".
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #17 Skrevet 29. januar 2012 Jomfruhinnen finnes ikke, så dere må slutte å snakke om at den skal sprekkes.
Silfen Skrevet 29. januar 2012 #18 Skrevet 29. januar 2012 Jomfruhinnen finnes ikke, så dere må slutte å snakke om at den skal sprekkes. http://no.wikipedia.org/wiki/Jomfruhinne
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #19 Skrevet 29. januar 2012 Jomfruhinnen finnes ikke, så dere må slutte å snakke om at den skal sprekkes. Jovisst finnes hymen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå