PP95 Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Hei! Jeg har nesten hele tiden "elektrisk" hår, spessielt nå på vinteren. Har dere noen gode tips å dele med meg? Der er utrolig plagsomt!! Takker for svar!
Myldre Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Hei! Jeg har nesten hele tiden "elektrisk" hår, spessielt nå på vinteren. Har dere noen gode tips å dele med meg? Der er utrolig plagsomt!! Takker for svar! "Prøv produkter som fuktighetskurer, leave-in-balsam, håroljer og dype masker som gir masse fukt. Noen eksempler kan være "Maroccan oil" og "Elixir" til Kerastase. Dette bruker jeg hver gang jeg har vasket håret og fungerer kjempebra. "
PP95 Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2012 "Prøv produkter som fuktighetskurer, leave-in-balsam, håroljer og dype masker som gir masse fukt. Noen eksempler kan være "Maroccan oil" og "Elixir" til Kerastase. Dette bruker jeg hver gang jeg har vasket håret og fungerer kjempebra. " Takk for svar!! Dette skal jeg prøve! Har hørt mye positivt om håroljer, så tror jeg må til innkjøp av en! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå