lilje23 Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Jeg har kjøpt kjole i fargen Ivory Må/bør skoene også være i Ivory? Først av alt: Synes skoene de selger i brudebutikken jeg kjøpte kjolen i, er for dyre for meg. Jeg har vært inne på Brandos.no og sett på sko, men der er alle skoene helt hvite, ikke i Ivory. Har du noen tips til hvor jeg kan finne sko?
lilje23 Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2012 Sett innpå der også, ikke sett noen i den fargen...
Gjest Doh Skrevet 29. januar 2012 #4 Skrevet 29. januar 2012 Her er det noen fine. Hvis du bor i Oslo-området har de butikk i Lillestrøm
CathFoto Skrevet 29. januar 2012 #5 Skrevet 29. januar 2012 Ei venninne av meg fortalte at Grensen Sko i Grensen i Oslo farger sko til ønsket nyanse.
Gjest Solstråla88 Skrevet 29. januar 2012 #7 Skrevet 29. januar 2012 Jeg har ivory kjole og kjøpte mine på økonomisko.. Gikk helt fint det, de synes jo ikke uansett
lilje23 Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2012 Men dersom det ikke blir akkurat samme fargen, er det bedre at skoene er hvitere eller mørkere enn kjolen? Bor i Bergen Kanskje jeg og skal ta en tur på økonomisko.
CathFoto Skrevet 30. januar 2012 #9 Skrevet 30. januar 2012 Hvis du går in www.greenweddingshoes.com så er det er reklamebanner på Høyre side for sko, der kunne man designe egne.
lilje23 Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #10 Skrevet 30. januar 2012 Det som irriterer meg er at mange av skoene på brandos.no er satt som 'farge: hvit' når noen av de er helt hvite og andre muligens er i ivory. Synes de har mange fine der inne, men tør ikke bestille noe som ser ut som ivory men som det står at er hvit. Hvor fant dere skoene deres?
Becci Skrevet 12. mai 2012 #11 Skrevet 12. mai 2012 Jeg er ikke gift enda, men skoene står i skapet og gleder seg til desember:) Bestilte sko fra brandos.no og heppo.no og endte opp med ett par fra heppo (fordi brandos var utsolgt).. Det som er fint er at de har fri frakt og retur, så om fargen eller størrelsen er feil så er det ikke noe problem å returnere! Skoene er ikke så dyre heller
Amens Skrevet 13. mai 2012 #12 Skrevet 13. mai 2012 Jeg har bestilt to par fra brandos. Ett par som har fått tilbakemeldinger om at de er behagelige å gå med, og ett par ballerina sko sånn at jeg er sikker på at eg kan danse^_^ På Brandos kan man jo returnere om de ikke er sånn man hadde tenkte seg.
Anglofil Skrevet 13. mai 2012 #13 Skrevet 13. mai 2012 (endret) Mine sko var i Ivory, men kjolen var helt hvit, men ingen som så det, med mindre kjolen hadde vært kort. Jeg kjøpte mine sko hos Store sko i Oslo. Mvh Yvonne Endret 13. mai 2012 av Yvonne
Samulita Skrevet 13. mai 2012 #14 Skrevet 13. mai 2012 Jeg synes ikke brudesko MÅ være noe som helst. Mine er mørkeblå med glitter på hælen... Fant dem på Bianco. Nå er kjolen min en anelse lengre bak enn foran, så det er nok ingen som vil se glitteret uansett. Det var blåfargen som tiltalte meg Det eneste som kan være tricky med hvit + ivory er at ivory fort kan virke "skittent" ved siden av.
Ceci-Angel Skrevet 13. mai 2012 #15 Skrevet 13. mai 2012 Hei. Jeg hadde også samme problemet, hadde tre forskjellige bomkjøp. Men jeg skal ha kort brudekjole, så det er veldig viktig at skoene mine er riktig til kjolen. Ville ha enkle sko med 10-11 cm hel. Bestilte et fra Brandos, et par fra nelly og et fra abelone (brudebutikk). De to siste ble retunert, de fra Brandos kan jeg bruke til andrekjoler. Fra alle disse var fargen faktisk feil. Så jeg endte opp med sko fra rome og julie brudesalong i Asker. Det er dyrt å sende feile sko i etur også. Du finner nok noe, lykke til:-)
Lyra Skrevet 13. mai 2012 #16 Skrevet 13. mai 2012 Jeg har bestillt herfra. Har ikke fått de enda, så kan ikke si hvordan de er, men har hvertfall bestillt i ivory. Er fargen litt feil så bryr jeg meg ikke så mye, man ser jo skoene minimalt uasnett.
saniz Skrevet 13. mai 2012 #17 Skrevet 13. mai 2012 Jeg kjøpte mine fra Ebay, mye flott der om man er tålmodig og søker nok til det som er akkurat passe. Kjøpte to da jeg var forelska i begge, og får bestemme meg når all ting er på plass hvilken jeg ønsker å bruke. Har Rosa sko så er enkelt å bruke etterpå, men har sett masse i Ivory og hvitt som er nydelige De kostet meg 500 kr med frakt.
must Skrevet 13. mai 2012 #18 Skrevet 13. mai 2012 Bestilte ikke mindre enn 21 par sko fra brandos i tre omganger. Det kosta ikke mer enn om jeg hadde bestilt ett for når jeg sendte skoene i retur fikk jeg alle pengene igjen og frakten og returen er helt gratis og de har da ivory sko på Brandos, selv om det står hvit... De har også et fargevalg som heter "kremhvit" og de skoene er i praktis ivory. Er du i tvil er det jo bare å bestille og prøve?
csj061 Skrevet 13. mai 2012 #19 Skrevet 13. mai 2012 (endret) Jeg kjøpte mine her. Jeg skal ha ivory kjole, men røde sko. Det er kun du som bestemmer hvilken farge du skal ha! Jeg kjøpte faktisk dansesko med 6 cm hæl, har hørt at de er fantastiske å gå i, så slipper jeg vonde bein den dagen :D Men der har de altså alt du kan tenke deg! Bare pass på at prisen blir under 200kr før frakt, så slipper du toll og moms Edit: Men om du finner noen over så må du sjekke hva toll og moms blir da det kan du enkelt sjekke her tollkalkulator Og selv om skoene på bildet vises i en annen farge når du søker på en spesiell farge, så betyr det at de har de i den fargen du vil, de har bare ikke bilde. Endret 13. mai 2012 av csj061
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå