Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Dumt å kjede seg :sjenert: Fortsatt plaget med kvalmen? Bra at samboer kommer hjem i morgen i allefall :)

Min har vel vært litt opp og ned den også... Kosekveld med kjære på fredag, da var jeg ganske sliten... I går laget jeg cupcakes i den tro at jeg skulle på babyshower, men så viste det seg plutselig at babyen ville ut akkurat i går :fnise: Så ble rolig kveld hjemme da og. I dag har det vært middag hos mamma og pappa, veldig koselig :hjerte:

Oh yes :( Kastet opp sist idag :sjenert: Veldig lei av og ha det sånt nå, men det er ikke akkoratt noe å gjøre noe med for å si det sånn :fnise:

Ja, jeg hadde virkelig ikke hatt noe imot cupcakes :sikle: Jeg er skikkelig snope/kakesyk for tiden :fnise:

Høres ut som du har hatt en koselig helg :klemmer: Deilig middag du har fått idag hvertfall :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir så trist inni meg. Føler jeg klager og syter hele tiden om hvor dårlig jeg er.. Det er ikke sånn det skulle være :sjenert:

Jeg føler også at jeg har blitt verre den siste uken. Jeg blir så sinnsykt dårlig etter hver gang jeg spiser. Noen ganger spyr jeg, andre ganger prøver jeg og holde det inne... Jeg liker ikke at hvis jeg spiser blir jeg helt slått ut :(

Jeg hater at jeg blir verre og ikke bedre :( :(

Ellers godt og ha sambo hjemme. Han laget boller med krem til meg igår. Og sto opp kl.06 idag, for å kjøre lillebror til flyplassen :) Gode kjæresten min :hjerte:

Vi er også invitert i bryllup siste helgen i juli. Da er jo jeg høygravid. Men håper jeg er i form til og dra der forde :) Det står i invitasjonen at anntrekket er mørk dress.. Må vi famer også ha det siden det er det eneste som står? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt lov å klage i egen dagbok!

Men jeg må si at jeg håper at formen din blir bedre snart, sånn at du kan nyte det å være gravid! :Nikke:

Bryllup er så koselig! Får håpe at dere får til å bli med på det :)

Merkelig å bare skrive mørk dress som kleskode da :fnise

Kan du ikke ta en telefon å spørre?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørk dress er navnet på kleskoden, og i det ligger det retningslinjer for damenes kjoler.. Søk på google, så finner du det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt lov å klage i egen dagbok!

Men jeg må si at jeg håper at formen din blir bedre snart, sånn at du kan nyte det å være gravid! :Nikke:

Bryllup er så koselig! Får håpe at dere får til å bli med på det :)

Merkelig å bare skrive mørk dress som kleskode da :fnise

Kan du ikke ta en telefon å spørre?

:klemmer:

Søte deg :klemmer: Ja, jeg gleder meg til og kunne nyte graviditeten og shoppe åsånt :Nikke:

Hehe, jeg syntes det var veldig rart og skrive mørk dress. Skal damene også gå i det liksom :fnise:

Jeg kjenner de ikke så godt. Det er sambo som kjenner brudgommen (skrives det sånn :klo::fnise: ), så sambo får høre med han neste gang de snakker ilag tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørk dress er navnet på kleskoden, og i det ligger det retningslinjer for damenes kjoler.. Søk på google, så finner du det! :)

Ååh, men da kan jeg nesten ha hvilken kjole jeg vil, som er fin vel og merke og ikke gulvlang, eller stroppelaus? Å hvilken farge jeg vil :)

Sambo trudde vi begge sku komme i helt svarte klær.. :ler: Snakk om begravelsefølelse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at formen fortsatt er så dårlig! :kose: Godt du har samboeren din til å passe på deg :) Måtte :ler: litt av kommentaren til samboeren din! :fnise: Er kanskje ikke så godt å vite hva som ligger i mørk dress, men det får da være måte på ;) Vi skal i to bryllup i sommer. Har ikke fått formell invitasjon enda, men jeg har en fotsid kjole som er lyyys rosa i bunn med lilla- og rosatonede sjatteringer (det høres ikke så fint ut, men den er veldig fin :fnise: ), så jeg tenker at den passer bra å bruke i begge bryllupene.. Kanskje litt mer utfordring å finne en fin kjole som høygravid, men jeg vet det er en del bra nettsider med mammaklær, kanskje det går an å bestille noe der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klag i vei alt du orker! Det er slitsomt til tider (eller hele tiden som jeg syns det har vært) :klem:

Håper så inderlig du kan slippe den kvalmen snart og at du kan få et godt 2. trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilywhite: Hehe, jeg lo også når han sa det :fnise: Skal ikke stå på fantasien hvertfall ;)

Skal alltids klare og finne en kjole når jeg kan velge farge og ha den litt "kort" tenker jeg ;)

----

Jenter. Hvilke rammer er det dere bruker til UL bildene deres? Vi har ikke kjøpt enda, å det er jo litt vanskelig og finne kjekke og så små tenker jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist å lese at du er så dårlig, Cathrine! De fleste begynner vel å føle seg bedre utover i de nærmeste ukene du er i nå, så jeg håper virkelig at det gjelder for deg :klemmer:

Det er spennende å finne kjole som høygravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjære deg :kose: Så utrolig kjedelig at du er så dårlig om dagen. Jammen bra at du har fått din kjære hjem nå så han kan varte deg opp ;)

Kan ikke være sånn at alle må gå i svart :skratte: tragisk hvis te..

Jeg skal også i bryllup til sommeren. Har planer om å har en kjole uten stropper som jeg kjøpte på Agape i 2008. Har faktisk brukt den i 4 bryllup nå å syns fortsatt den er fin. Den går til rett under knærne så ikke veldig lang, men har aldri tenkt at det gjør noe?.. jeg er ikke fan av fotside kjoler siden jeg ikke passer det. Hvis jeg har litt mage til sommeren så aner jeg ikke ka jeg skal ha.. :tunge1: men som lilywhite sier så finst det fine mammakjoler å få tak i :)

God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir spennende å leite etter kjole i sommer. Håper ikke det blir så vanskelig, og at d koster skjorta :fnise:

Jeg har ikke vært i bryllup i voksen.alder. aå aner ikke hva som er normalt. Men når jeg leste på nett når jeg googla det, så sto det helst med stropper og kne lang, om jeg husker rett :fnise: Vi må forhørre oss når det nermer seg hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, blir spennende å leite etter kjole i sommer. Håper ikke det blir så vanskelig, og at d koster skjorta :fnise:

Jeg har ikke vært i bryllup i voksen.alder. aå aner ikke hva som er normalt. Men når jeg leste på nett når jeg googla det, så sto det helst med stropper og kne lang, om jeg husker rett :fnise: Vi må forhørre oss når det nermer seg hvertfall ;)

Du blir sikkert kjempelekker med gravide magen i en fin kjole ;)

Ojda :rodmer: Har ikke tenkt på det en gang :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir sikkert kjempelekker med gravide magen i en fin kjole ;)

Ojda :rodmer: Har ikke tenkt på det en gang :sjenert:

Men vi kan jo ikke tenke på alt :fnise: Det blir spennende å ae :nigo:

Ser jeg har kjempemasse skrivefeil, jeg skriver fra mobil :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt. Hvordan bestemte dere dere for jm? Tok dere den legen sa? Jeg lurer litt på om jeg skal leite å se om jeg finner en jm som er litt nermere meg. Men har jeg "lov" til det, når legen sa de som er i samme hus? :klo::fnise:

Ellers va jeg hos legen idag. Hun ville jeg skulle bli 70% sjukemeldt. At jeg ikke burde jobbe mer når jeg sliter sånn med kvalmen og spying :sjenert:

Jeg måtte også ta noen blodprøver, for å sjekke om alt er ok, siden jeg spyr så mye..

Nå sitter jeg på badet igjen. er sååå dårlig... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte egentlig ikke jordmor. Legen sa jeg tilhørte helsestasjonen i byen pga bostedet mitt. Det er en annen helsestasjon nærmere legesenteret, men det var aldri snakk om den. Det mest praktiske er vel den nærmeste? Skal gå dit mange ganger etter barnet er kommet til verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...