Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hihi.. Søtinger :hjerte:

Jeg var sååå trøtt når klokka ringte idag, var virkelig ikke klar til og stå opp :sleeping: Så selv om jeg var kjempespent, måtte jeg likevell slumre i en time, det sier vell sitt :ler:

Det var virkelig rørende og se på ultralydskjermen idag, det synter sambo også :rodmer: Han lå nesten over meg for å se :fnise:

Det var

ET bankene hjerte :hjerte::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, også skulle jeg få lov å komme tilbake uke 12+2 ( 1 feb) for å få en ny UL :hoppe: Jeg trengte da ikke henvisning fra Haugesund/lege, eller betale mer enn 100 kr, slik som idag :hjerte: Jeg klager virkelig ikke på å få se skatten en gang til, før vi offentligjør det :rodmer:

Beklager at jeg ikke har oppdatert meg i dagbøkene deres på en stund. Men jeg er så dårlig for tiden, orker såvidt å lese noenting på internett, å orker da ikke innom her :(

Kvalmen er her fremdeles :cry: Men jeg overlever. Da jeg var hos GY, nevnte jeg at jeg er så dårlig, og om han har noen tips. Så han sendte resept til alle apotek, på pastofen eller noe slik? Reisesyketabletter. Jeg skulle ta en, 3 ganger dagen. Noen som har fått beskjed om å kunne bruke de?

Mamma trudde at gravide skulle holde seg vekke fra det :klo: Men syntes det er rart at han sku ha skrevet ut de til meg om jeg ikke skal bruke det. Han er jo en lege som blir mye brukt ifb graviditet... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig! En perfekt liten spire! :rodmer: gratulerer enda en gang! Fantastisk!

:hoppendeglad: HURRA!! :strix:

Ja, det ble liksom mer virkelig, og se den pittelille tingen :rodmer: Å det hjerte som pompet. :daane:

Endret av CathrineMic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å få en ekstra ul etter uke 12 selv om hjerteaktivitet er påvist :)

Jeg fikk også resept på postafen så det bør være greit å bruke de. Det var sykehuslege som skrev ut til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asanti

Ååh så hærlig! :rodmer:

Godt å vite at dere får en til UL i uke 12.

Håper disse tabelettene hjelper kvalmen din så du slipper å være så plaget stakkars. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å få en ekstra ul etter uke 12 selv om hjerteaktivitet er påvist :)

Jeg fikk også resept på postafen så det bør være greit å bruke de. Det var sykehuslege som skrev ut til meg.

Ja, jeg syntes det var kjempegreit at han tilbydde oss det :jepp: Eneste sambo er på jobb da, det kom jo ikke vi på når vi var der og jeg takka ja til timen. Men ha sa det gjør ikke noe, vi får jo bilder med så han får se :hjerte:

Okei, du fikk også det. Da føler jeg det er litt mer trygt og ta det :fnise: At det ikke er han som er helt bak mål ;)

Ååh så hærlig! :rodmer:

Godt å vite at dere får en til UL i uke 12.

Håper disse tabelettene hjelper kvalmen din så du slipper å være så plaget stakkars. :klem:

Ååh ja det var så fantastisk å se :rodmer: Må se på bildene hele tiden jeg :fnise:

Jeg håper også at det hjelper ja :Nikke: Han sa jeg kunne bli en del trøtt av det (som om jeg ikke er det fra før av liksom :ler: ), men det overlever jeg. Alt for å slippe å ha det slik :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, også skulle jeg få lov å komme tilbake uke 12+2 ( 1 feb) for å få en ny UL :hoppe: Jeg trengte da ikke henvisning fra Haugesund/lege, eller betale mer enn 100 kr, slik som idag :hjerte: Jeg klager virkelig ikke på å få se skatten en gang til, før vi offentligjør det :rodmer:

Beklager at jeg ikke har oppdatert meg i dagbøkene deres på en stund. Men jeg er så dårlig for tiden, orker såvidt å lese noenting på internett, å orker da ikke innom her :(

Kvalmen er her fremdeles :cry: Men jeg overlever. Da jeg var hos GY, nevnte jeg at jeg er så dårlig, og om han har noen tips. Så han sendte resept til alle apotek, på pastofen eller noe slik? Reisesyketabletter. Jeg skulle ta en, 3 ganger dagen. Noen som har fått beskjed om å kunne bruke de?

Mamma trudde at gravide skulle holde seg vekke fra det :klo: Men syntes det er rart at han sku ha skrevet ut de til meg om jeg ikke skal bruke det. Han er jo en lege som blir mye brukt ifb graviditet... :sjenert:

Åååååååååå! Så glad jeg ble nå :danse: for en koselig beskjed! Gratulerer med et bankende hjerte :hjerte:

Angående postafen, så fikk jeg også beskjed hos min lege at jeg kunne bruke disse, eneste er at man kan bli trøtt..

Og sååå koselig med en ekstra UL! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::strix::bond: Jeg er SÅ glad for at alt så perfekt ut i dag! :klemmer: Og så bra at du får en ekstra UL :) Men litt skuffet over at det ikke ble noen baby til meg da! :fnise: Satser på at jeg følger etter med en november-baby da ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt å høre at alt var bra, ingenting er mer fantastisk enn å se et bankende hjerte :hjerte:

Håper kvalmen blir bedre, fælt at du skal være så dårlig! Ville absolutt prøvd postafen og se om det hjelper.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååååå mye!! Helt fantastisk at du så et bankende hjerte<3 håper virkelig at kvalmen avtar snart og at du kan begynne å nyte graviditeten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, dette var fantastiske nyheter! :strix: Og heldiggrisen som slipper å betale 12-ukersen selv. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant :nigo: Det var deiligt og se at alt sto bra til :hjerte:

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra fastlegen min. Jeg har blitt sykemeldt i 2 uker pga kvalmen... Jeg tok min første postafen nettopp (jeg orka ikke hente den igår :fnise: ) Så håper jeg kan bli litt bedre, og klare å "leve" litt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...