Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for det dere :klemmer:

Både igår kveld og nå satt jeg meg på bade.. Så sykt kvalmen :( Jeg må få kjøpt meg det armbondet..

Åsså når jeg har så masse som må bli gjort :sjenert: Jeg har enda en haug me pakker je må handle. Jeg må rydde, levere pakker, bytte på sengene, handle mat osv osv.. Det er alt for masse stress for meg dette :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kvalmen er noe herk. Og værtfall nå i julen! Prøv de seabanden ja å ha dem på døgnet rundt. Jeg tok å akupunktur mot kvalmen, hjalp det å. :)

Og vann hjelper svært lite, kan gjøre det fort mye værre. Farris og eplemost 50/50 er bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutta: Jeg sku absolutt hatt noen som kunne hjulpet meg. Men ikke så lett når alle er på jobb, eller reist hjem for jula :( Jeg har planer med ei venninne klokka 4. Vi sku handle julegaver på senteret rett borti gata og hjem til henne. Det kan hende jeg må høre om hun kan bli med meg jjem istede å hjelpe meg ;) Sulten er jeg også. Men bare tanken :kvalm: Jeg har nown druer, får peøve det :Nikke:

Asanti: jeg må få handlet det idag ja. Jeg kan ikke sitte på badet hele tiden tilfelle det kommer noe, eller gå rundt med bøtte hele tiden :(

Farris liker jeg ikke. Men kanskje jeg kan prøve å blande dem to :jepp: Jeg får handle det og prøve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neei,, så kjedelig med kvalme:( Men du får bare tenke at det er et bra tegn.. kjedelig ja, men bra:) Jeg kjøpte disse seabandene til samboeren min. Hun sa i utgangspunkt at hun trodde det bare var tull og hun trodde ikke på det, men det funket alikevel! Hun prøvde også ingefær te men det likte ikke hun. Men for noen funker det også veldig bra.

Forresten, nå er du over halvparten av de første tolv ukene;) jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg at du skal høre med venninnen din :klemmer:

Nå var ikke jeg så mye kvalm, men SKIKKELIG salt lakris hjalp mot den lille uggenheten jeg hadde.

Husk å kontakte noen dersom du ikke får i deg noenting!!

Håper det gir seg snart :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mager trøst at det er godt tegn å være kvalm, jeg håper du slipper å være kvalm i mange uker, men at det går fort over! :klem:

Jeg digger å se tickeren din, og bli påmint om at du er gravid igjen :jepp:

God helg og god jul Cathrine :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor får man kjøpt Seaband? Fant ikke på apoteket.. :vetikke:

Kvalmen er noe herk CathrineMic, skjønner deg godt. Og når jeg stresser blir kvalmen verre. håper det går bedre snart <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor får man kjøpt Seaband? Fant ikke på apoteket.. :vetikke:

Kvalmen er noe herk CathrineMic, skjønner deg godt. Og når jeg stresser blir kvalmen verre. håper det går bedre snart <3

Du får det på apoteket. Jeg fant de ved paracet osv. Bare spør de som jobber der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, ikke gøy å være kvalm! :kose: Håper du fikk gjennomført julehandelen uten å bli altfor dårlig! :klemmer:

God jul, søtingen! :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalmen driver fortsatt på. Å ingen matlyst... Jg kjøpte seaband på fredag. Dette er jo kjempestramt rundt håndleddet. Når jeg tar det vekk er det store merker der.. Det kan jo ikke være bra. Litt vondt er det også :sjenert: Jeg har fortsatt ting jeg må ha i butikkene idag. Og levere gaver. Men idag har jeg vært litt uggen i magen. Så fristerike å dra ut. 2 timer til jeg må levere gavene. Håper jeg er bedre til da.

Ellers hadde jeg en fin dag på shopping igår. Bare litt kvalmebøyer nå og da. Men ganske grei form :)

Jeg må kjøpe noe veldig salt hvertfall tenker jeg :Nikke:

Ønsker alle en riktig flott jul :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Seaband skal være stramt. Jeg tror det fungerer som en slags 'akupunktur' siden den trykker på et viss punkt på armen:) håper virkelig det funker på deg også!

Er du helt klar for jul nå da? :) Kjøpt alle gavene og sånt? Vi kjøpte den siste gaven idag, skikkelig seint ute:P hehe men det var tydeligvis flere, for det var stappfult på kjøpesenteret!

Ønsker deg og de to bebisene dine (jaa.. jeg føler på meg at det er to:P) og samboeren din og riktig god jul!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seaband skal være stramt. Jeg tror det fungerer som en slags 'akupunktur' siden den trykker på et viss punkt på armen:) håper virkelig det funker på deg også!

Er du helt klar for jul nå da? :) Kjøpt alle gavene og sånt? Vi kjøpte den siste gaven idag, skikkelig seint ute:P hehe men det var tydeligvis flere, for det var stappfult på kjøpesenteret!

Ønsker deg og de to bebisene dine (jaa.. jeg føler på meg at det er to:P) og samboeren din og riktig god jul!! :klemmer:

Ja, de skal nok vær stramme. Men det er liksom det merke etter det :fnise: Også er det vondt der den klumper har vært når jeg tar det av også :sjenert:

Mja. Jeg har til bror min igjen. Det må jeg handle imorgen ;) Ellers er jeg ferdig, og pakkene er levert til sine nye eigere :) Deiligt!

Sambo er faktisk på jobb i nordsjøen. Så her tilbringes julen med lillebror og pappa :jepp: Blir nok veldig koselig! Noen juler siden vi har feiret med pappa nå, pga jobb.

Han sku ha landet i Stavanger kl. 23.05. Men har fått ny tid, å skal ikke lande før 00.20. Så det er jo litt dumt da. Men men, ikke noe å gjøre med det :)

:fnise: Løye at du trur det er to :) Nesten så jeg trur det også når jeg er så dårlig av og til som jeg er ;) Hihi.

Er det mangen dere skal feire jul med eller?

Håper dere får en super julefeiring med masse god mat, god familie og masse kos med lillegutt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...