Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

huff, er virkelig ikke bra! Spysjuka kan være veldig slitsom for små barn og gamle. Noen gamle kommer seg ikke igjen. Kan ikke tenke meg hvor fælt det er å stå på jobb med spysjuka :(

Håper du slipper unna disse kvalmebølgene da :) Her er jeg bare litt kvalm på morgene, og har ikke lyst på mat. Håper du får en fin dag <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en av mine ansatte hatt spysjuka, så hadde de blitt bedt om å bli hjemme!! Sjefen må selv jobbe, dersom ingen kan stille opp. Er man syk, så er man syk. Be venninna di om å stå på krava, det der går jo ikke an!! :jolie:

Lykke til med pusene iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, er virkelig ikke bra! Spysjuka kan være veldig slitsom for små barn og gamle. Noen gamle kommer seg ikke igjen. Kan ikke tenke meg hvor fælt det er å stå på jobb med spysjuka :(

Håper du slipper unna disse kvalmebølgene da :) Her er jeg bare litt kvalm på morgene, og har ikke lyst på mat. Håper du får en fin dag <3

Ikke sant... En kan liksom ikke bare tenke at en trenger personen i arbeid. En må faktisk tenke på de rundt, som kan bli smittet av det!!! Hvertfall når det er så smittsomt som det er.. Jeg blir så irritert når jeg tenker på det! :fnise:

Nei håper hun får noen til å arbeide for seg..

Ja, det varer ikke så veldig lenge heller. Men når det står på er det jaggu intenst :fnise: Håper det bare ikke blir verre.

Matlysten er ikke her heller :sjenert: Jeg kjenner jeg er så sulten, men bare å tenke på mat blir jeg sliten av. Mamma maste skikkelig på meg nå når hun var her, at jeg må prøve å spise regelmessig. Men det er jaggu ikke lett uten litt matlyst... :sukk:

Hååper du også får en fin dag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en av mine ansatte hatt spysjuka, så hadde de blitt bedt om å bli hjemme!! Sjefen må selv jobbe, dersom ingen kan stille opp. Er man syk, så er man syk. Be venninna di om å stå på krava, det der går jo ikke an!! :jolie:

Lykke til med pusene iallfall :)

Ikke sant. Det er bare ikke alle som forstår det! Å jeg tenker, kan du ikke risikere at dine ansatte blir syke, å du gjerne må stille opp ekstra selv. Så kan du faktisk ikke være en sjef. Da må du ha noen du kan tilkalle om det skjer, og det er krise ingen andre kan. Vet du hva!! Jeg sa til henne at dette er ikke hennes problem. Å at hun skulle gi beskjed til sjefen å at hun får fikse opp i dette her. Hun sa hun skulle ringe henne om litt :fnise: Trur hun kvier seg litt til det, men så er det bare!

Takk for det. Det kan bli en spennende tur :fnise: Det er jo et mareritt å få de inni burene også. Å så må jeg gå å bære to kattebur på denne glattisen :ler: Jaja. Får håpe det går fint. Vi skal heldigvis ikke kjøre så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det varer ikke så veldig lenge heller. Men når det står på er det jaggu intenst :fnise: Håper det bare ikke blir verre.

Matlysten er ikke her heller :sjenert: Jeg kjenner jeg er så sulten, men bare å tenke på mat blir jeg sliten av. Mamma maste skikkelig på meg nå når hun var her, at jeg må prøve å spise regelmessig. Men det er jaggu ikke lett uten litt matlyst... :sukk:

Hååper du også får en fin dag :hjerte:

Nei, vet. skjønner nå hva folk mener med å spise lite og ofte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg tilbake fra vetrinæren :) Det såg veldig bra ut, selvom de har vært uten både body og sånn lampeskjerm opplegg :nigo:

Så det var godt å høre!

Jeg sleit sånn med å få hun ene i burdet. Når hun forsto hun skulle inn der, sprang hun bare hver gang jeg nermet meg henne :fnise: Hun andre gjekk fint inn uten problem. Så når vi endelig kom der, var det jo så varmt der inne at jeg trudde jeg sku dø av varme... Jeg kjente jeg begynte å svette, å ville sånn ut å stå :ler:

Da vetrinæren endelig kom, skulle jo jeg være med inne på rommet, og holde pusene. Jippi, svett og varm, med en vinterjakke på, måtte jeg stresse med og holde pusene som var redde :fnise:

Så var jaggu godt og komme hjem igjen nå. Heldigvis litt kjøligere her :jepp: Nå må jeg slappe av litt, så hoppe i dusjen, for så å dra på jobb... Alt for masse å gjøre før jeg skal på jobb :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder matlyst og kvalmen, jeg spiste litt druer og ferdigsmurte knekkebrød. Og seaband, men om de hjelper eller om det er psyken vet jeg ikke. Noen gang blir det bedre av det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder matlyst og kvalmen, jeg spiste litt druer og ferdigsmurte knekkebrød. Og seaband, men om de hjelper eller om det er psyken vet jeg ikke. Noen gang blir det bedre av det. :)

Jeg må innom butikken på vei til jobb hvertfall. Så kanskje jeg sku kjøpt med meg druer og bananer :nigo: Kanskje jeg også sku dratt til apoteket og kjøpt et sånt seaband (det er der det kjøpes, eller? ) :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innom butikken på vei til jobb hvertfall. Så kanskje jeg sku kjøpt med meg druer og bananer :nigo: Kanskje jeg også sku dratt til apoteket og kjøpt et sånt seaband (det er der det kjøpes, eller? ) :Nikke:

Ja druer og bananer er fint. :) Er på apoteket man får kjøpt de ja, har hatt de på meg nesten hver dag siden jeg kjøpte de. Hjelper iallefall i bilen for kvalmen der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja druer og bananer er fint. :) Er på apoteket man får kjøpt de ja, har hatt de på meg nesten hver dag siden jeg kjøpte de. Hjelper iallefall i bilen for kvalmen der. :)

Smart! :) Jeg er jo veldig som trur på sånt da, så håper det funker på meg også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder matlyst og kvalmen, jeg spiste litt druer og ferdigsmurte knekkebrød. Og seaband, men om de hjelper eller om det er psyken vet jeg ikke. Noen gang blir det bedre av det. :)

Godt tips! Jeg har merket at frukt er nesten det eneste jeg har ordentlig lyst på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt tips! Jeg har merket at frukt er nesten det eneste jeg har ordentlig lyst på ;)

Etter jeg leste druer her, så har jeg så lyst til og kjenne den gode våte smaken i munnen :ler: Jeg har sååå lyst på druer akkoratt nå!!! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Druer var så lett å ha tilgjengelig på bordet. Kunne ta noen få om jeg var veldig dårlig og senere spise opp resten. :) Og de Wasa knekkebrød som er ferdigsmurte når man blir lei tørre. Jeg opplevde at når jeg var kjempesulten og kvalm å plutselig skulle lage noe mat så kastet jeg bare opp før jeg fikk mat i meg. Så det som var lett tilgjengelig ble suksess. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste nesten bare supersalt lakris i første trimester for ikke å bli uggen, samt epler og appelsinjuice. :)

Trur jeg må ut på skikkelig shopping. Så jeg har litt av hvert liggende :Nikke:

Jeg orker jo ikke dra på butikken å handle, når jeg jobber kveld. For før jeg drar, vil jeg bare slappe av mest mulig :fnise: Så får se om jeg får handlet noe på jobb imorgen, eller på fredag når jeg har fri :) Jeg må jo uansett ut å finne julegavene jeg skal handle :)

--

Jeg er såå trøtt.. Kunne ha sovnet på jobb nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: for 6 uker! Gøy at du har fått litt symptomer også :) Eller, er jo ikke kjekt å være trøtt og kvalm, men må være litt beroligende å kjenne symptomer i det minste! :) Jeg skjønner at det blir litt spesielt å komme gjennom denne uken siden du mistet i uke 6 sist, men jeg har god tro på at det skal gå bra denne gangen! :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 6 uker! :hoppe:

Bare komme deg over denne uken. Sånne milepæler i forhold til tidligere sa er fæle... :sjenert:

Årh ja. Hver gang jeg er på do, må jeg jo se på dopapiret (dette har jeg jo gjort siden jeg fant ut at jeg var gravid også da :fnise: ), men det var liksom på denne tiden første røde prikk kom.. Så følger ekstra godt med. Da kan jeg hvertfall forbrede meg på det, om jeg ser noe :) Så bare jeg kommer til neste uke, er hvertfall den verrste kneika over ;)

Hurra for 6 uker, Cathrine :strix:

Ønsker deg en flott dag :hjerte:

Jippi :nigo:

Takk for det, og iligeså :hjerte:

:hoppe: for 6 uker! Gøy at du har fått litt symptomer også :) Eller, er jo ikke kjekt å være trøtt og kvalm, men må være litt beroligende å kjenne symptomer i det minste! :) Jeg skjønner at det blir litt spesielt å komme gjennom denne uken siden du mistet i uke 6 sist, men jeg har god tro på at det skal gå bra denne gangen! :klemmer:

Jippi :hoppe: Jada, det er alltids litt. Men jeg tar dem ikke så seriøst da :fnise:

Så bra at du har troen :klemmer: Det hjelper litt å høre at andre har troen også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...